ik denk haast dat het afhangt van hoeveel follikels ik ontwikkel. Als ik er maar weer 2 ontwikkel, dan heeft IVF niet veel zin.
Dan kunnen ze je dosis toch opvoeren? *Timon heeft nog geen ervaring* Charmedknorrie, nog gefeliciteerd! En dan naar NY.... gaaf!! Als een andere behandeling niet aanslaat zal IVF/ ICSI toch een kans kunnen zijn. Of het nu pittig is of niet... je neemt het voor lief.... denk ik. *Zegt ze wachtend op de oproep ICSI* P26, hoe is het met je hoofd?
Ik heb vanmiddag veel geslapen. Nog wel hoofdpijn. Hopen dat ik morgen weer aan het werk kan. Hij heeft de hormonen al opgehoogd. Vorige keren begon ik met Clomid en daarna verder met puregon. Nu gelijk gestart met puregon en ook best wel veel naar mijn idee. We zien wel waar het schip strand.
@P26 Ik heb normaal nooit last van hoofdpijn, maar na de eerste dag prikken kreeg ik er last van en ik een gejaagd gevoel, heb jij dat ook?. Nu ik niet meer prik voel ik me een stuk beter en ook minder moe.
ik had maandag al erge hoofdpijn en dinsdag gestart met prikken. Het is nu bijna over, ik kon er nu wel om werken. Ik hen nog wel erge spierspanning in de nek.
He medien, Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb net bloedverlies gehad, anders dan mijn ongesteldheid. Hoort dit met hormoon behandelingen? mijn ha werkt vandaag niet, ga morgen maar even langs.
Hallo damens, Ik ben helemaal een leek wat zwanger worden betreft, op de niet natuulijk manier dan. Kan mij iemand vertellen wat ik kan verwachten als alles ok is, maar toch niet lukt. Ik zie hier vanalles voor bij komen en snap er niks van. Zelf moet ik vrijdag morgen naar de gyn voor de uitslag van alle uitstrijkjes,echo en weet niet wat nog meer.Ben eigenlijk wel zenuwachtig en ook wel weer bang dat ze niks gaan vinden. Spannend spannend.
Angelica ben je al bij de dokter geweest? Rozalie wacht eerst maar de uitslag van gyn af. Dan kan je met de arts wel overleggen hoe nu verder. Ik kan wel gelijk gaan lopen vertellen over hormonen en IUI enz, maar hetzelfde geldt is dit nog niet aan de orde. Zowel wil ik het je met alle liefde vertellen.
ja, en volgens haar komt het door mijn behandeling. Ik heb geen schimmelinfectie of iets anders. als het over 2 wk nog zo is, dan moet ik terug. Is het verstandig dat ik het zkh ook nog bel? Rozalie, ik denk ook dat je het gesprek van vrijdag moet afwachten en anders kun je alle vragen op ons afschieten
Je kan natuurlijk altijd even bellen met het ZH. Voor een innestellings-bloeding is het nog te vroeg.
Rozalie, stel dat er echt niks gevonden wordt, maar dan ben je wel een aantal maanden verder met onderzoeken dan raadde ze in de meeste gevallen aan om een half jaar zelf te proberen en vervolgens IUI. Het verstandigste is om het even af te wachten. Echt alles moet kloppen en er kan best iets aan de hand zijn wat zo verholpen is bijvoorbeeld.
idd, ik weet zelf ook dat wanneer je een kindje wil, je niet wil wachten hierop. Maar we hebben niet veel keus.
Hoi meiden, ik heb gisteren het zkh gesproken en ik heb primolut gekregen. Ze vermoeden doordat ik te veel eicellen had mijn lichaam van slag is geraakt. Vanmiddag kan ik mijn medicijnen ophalen, het moet binnen 2 dg weg zijn en dan moet ik wachten op mijn ongesteldheid.
hey dames, Hoe gaat het met iedereen hier? Tis al weer een tijdje geleden dat k heb meegekletst ( schaam me diep ) maar ben erg druk geweest. Ik zie dat er helaas niet veel positieve dingen bij zijn gekomen jammer hoor. Liefs
ja hier gaat het erg goed hoor. Ben erg moe, heb wat last van m`n buik en begin steeds meer rugpijn te krijgen maar verder gaat t geweldig. Ik zit de dagen af te tellen tot mijn echo. Nog 11 dagen te gaan :S
Dit is toch ook wel weer allemaal spannend. Ik hoop echt dat je een goede zwangerschap mag hebben. Kwaaltjes horen er natuurlijk bij, maar dan ook niet meer dan dat.
Superspannend die eerste echo. Ook ik wens je een fantastische zwangerschap toe met een prachtbaby over een week of 34!