dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Timon oh meid ik duim voor je!!

2. P26

P26 Niet meer actief

Timon spannend hoor.

Dinsdag ga ik met mijn gyn doorspreken voor de tweede punctie. Dan op dag 3 van mijn ongi gaan spuiten. Deze maand of volgende maand.

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik hoop deze maand voor je. Dan kun je tenminste door.

4. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @timon
    Gelukkig dat ze toch een plekje hebben. Spannend!

@p26
    Oh dat zou fijn zijn deze maand!

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    P26 hopelijk hebben jullie veel geluk!!

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik kijk zo uit naar deze cryo tp. Zo'n hoop dat we over zo'n 9 maanden een mensje in onze armen mogen sluiten. Zo'n sterk gevoel als nu heb ik niet eerder gehad. *duimen dat dit gevoel klopt*

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Timon, hopelijk klopt je voorgevoel!

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Timon laten we hopen dat je helemaal goed zit met je gevoel!

Nou hier nu toch wel angstig voor morgen.
    Om 10 uur moet ik me melden in het ziekenhuis op de gyn afdeling en dan wachten tot 12.30 uur voor de operatie :(
    Het is heel erg balen dat mijn ouders net een weekendje weg zijn naar Londen en morgen pas laat terugkomen. Ik zou mijn moeder graag bij me gehad hebben. Nu brengt smoeder mij weg maar zij is veel ongevoeliger en snapt mij niet helemaal.
    Zij heeft zoiets van een dood kindje moet gewoon weg uit je buik, liever vandaag als morgen dus ben maar blij dat je geopereerd wordt ;)
    Nou zo is mijn gedachte dus helemaal niet maar goed, ik laat haar maar.
    Hubbie komt wel gelijk naar mij toe als de operatie klaar is. Hij zit met een belangrijke dag op het werk dus moet in de ochtend echt daar zijn. Ik zal blij zijn als alles over is morgen.

9. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Houd dat gevoel vast!Doen wij dat ook voor je!

10. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @wupje
    HĂ© wat naar dat je er nu een beetje alleen voor staat morgen. Is het niet gewoon grootspraak van schoonmoeder? Dat ze het voor jou zegt om het minder erg te maken? Ja klinkt misschien een beetje krom maar snap je wat ik bedoel?
    In iedergeval heel veel sterkte voor morgen. Ik zal aan je denken. Laat je snel weten hoe het ging, als je er de kracht voor hebt natuurlijk. Doe je wel rustig aan de komende dagen?

Dikke knuffel!

11. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Nog 2 dagen voor nod. En toch blijft het spannend. En nu wil het toeval dat ik nog een vroege predictor test had liggen.
    Ik had er 2 gekocht vorige keer, en las toen later pas de slecht verhalen op internet. Net na ik er een lijntje op had ontdekt.
    Nu stond er weer zo'n lijntje. Zou verboden moeten worden. Hoop toch dat ongi uit blijft voorlopig, want dan gaan we die zomerstop overbruggen. Denk trouwens dat ik nu kramp begin te krijgen grrrrrrrr

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mijn duimen draaien dat alles goed is verlopen en jij je zenuwen in bedwang heb kunnen houden. Dikke knuffel!!!

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Vriesje, ben je nu echt ongi geworden?

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dikke knuf wupje! Ik hoop dat het al met al een beetje meegevallen is. Al blijft het zo ontzettend moeilijk en hard :(

Vriesje, ik heb ook zo'n vroege predictor gedaan maar bij mij was ie echt omo ;)
    Weet je zeker dat ie negatief was?

15. P26

P26 Niet meer actief

wupje ik hoop dat het goed gaat met je.

Ik begin ongi te worden. Morgen gesprek met de gyn. Dan hopelijk over 2 dagen beginnen met spuiten van de hormonen.

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Wupje, dikke knuffel

P26 Ook dikke knuffel

Ik ga nu 2 weken offline. We gaan verhuizen!

Knuffel aan iedereen

17. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @wupje
    hoop dat het goed met je gaat.

@angelica
    Sterkte en veel plezier!

Hier nog niet ongi. Ik ben boos op mezelf dat ik me nu weer zo zit op te fokken. Het is zo lastig om gewoon die ongi af te wachten.

Tja de vorige keer was ie ook nega, al hoewel de gyn zei dat het misschien wel vroeg is misgegaan.
    Hoop dat ik het vol houd om niet te testen.

knuffel allemaal!

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Angelica, veel succes en plezier met verhuizen! Tot over 2 weekjes!

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi meiden,
    Even een verslagje van gisteren.

Het is voorbij ....:(
    Gisteren was een vreselijke dag. Ik moest me melden op de gynaecologie en dus ook de afdeling waar ik bevallen was van Kyano, is echt niet prettig om daar dan terug te komen om deze reden.
    De verpleegkundige bracht mij naar mijn kamer (gelukkig voor mezelf) en we namen afscheid van Kyano die met smoeder meeging. In eerste instantie zou ik om 11.30 klaar moeten zijn en dan werd de echo gemaakt en kon ik naar de ok. Ineens rond kwart voor 11 kwamen ze aan dat ik nu gelijk naar de ok kon. Moest ik me maar snel klaarmaken :$
    Toen hadden ze zoiets van 'ach een echo is eigenlijk niet nodig als je toch geen bloedverlies meer gehad hebt, anders zijn we straks te laat op de ok' ;) Toch op aangedrongen en ze heeft er toch een gemaakt. Frummeltje zat nog netjes in de buik, het leek wel of het vruchtje iets aan het oplossen was maar kan ook aan het apparaat gelegen hebben.
    Toen naar de ok en infuus en alles gekregen. Het moment dat het kapje op mijn mond ging was wel raar, ik hoorde de arts nog zeggen slaap lekker mevrouw en vervolgens weet ik niks meer pas toen ik weer wakker werd op de recovery. Het ging redelijk met me, voelde me slap natuurlijk en had het heel erg koud maar voor de rest ging het wel.
    Toen terug naar de kamer, maar alles gaat zo onpersoonlijk. Ik moest bijv huilen toen ik wakker werd uit de narcose gewoon omdat toen het besef kwam dat alles nu voorbij was. Niemand die even bij je komt staan met troostende woorden. Dat vond ik erg moeilijk. Gelukkig was hubbie er en beetje bij beetje ging het wel weer.
    Wel nog extra pijnstillers gekregen in de middag omdat ik erge rugpijn en buikpijn had en tegen 17 uur mocht ik naar huis.
    Ik was nog slap maar was erg blij weg te kunnen uit het ziekenhuis.
    Vannacht toch redelijk geslapen, het vloeien valt nog mee.

En nu ons dan toch maar weer richten op de toekomst.
    Ik heb zelf ook wel het idee dat ik nu weer toe ben aan vrolijkheid en leuke dingen in mijn leven. De afgelopen 2 weken hebben we heel veel verdriet gehad maar nu is het ook tijd om verder te gaan.
    Frummeltje is er niet meer maar in ons hart wel en zal daar ook altijd blijven!
    Hopelijk brengen de komende maanden ons meer geluk.

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Vriesje je had gelijk hoor, toen smoeder me wegbracht gaf ze me een dikke knuffel en gaf aan dat ze het zelf ook moeilijk vond. Dat vond ik wel fijn.
    Gelukkig was hubbie er 's middags weer dus konden we samen huilen.
    En hoe is het nu met jou? Al ongi geworden? Spannend zeg.

Angelica heel veel succes met verhuizen en veel plezier in jullie mooie nieuwe huis!

P26 sterkte met spuiten!

Deel Deze Pagina