dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

jeetje wupje wat een verhaal. Ongelooflijk heftig zeg. Heel veel sterkte hiermee. Een dikke knuffel vanuit deze kant.

Liefs

2. P26

P26 Niet meer actief

Wupje toch een vervelende ervaring. Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven. Fijn dat je schoonmoeder toch nog dichtbij kwam.

Angelica veel plezier met het verhuizen.

Vriesje hoe is het nu?

Ik heb straks een afspraak met de gyn. Vandaag is dag 1 v/d cyclus. Als het gesprek allemaal goed verloopt, dan moet ik overmorgen beginnen met spuiten.

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wupje, wat een nare ervaring. Heel jammer dat er niemand rekening heeft gehouden met jouw gevoelens. Jij doet dit ook niet voor je lol!:x Fijn dat je man er snel weer was en dat je smoeder zo lief heeft gereageerd. Sterkte met het herstel en een enorm dikke knuffel!!!

Skatjuh, hoe is het met jou en ukkie?

Angelica, veel succes met het verhuizen! Over 2 weken in je nieuwe huisje wat helemaal naar jullie zin is.

P26, spannend straks bij de gyn. Zou mooi zijn als je snel met spuiten kan gaan starten.

Vriesje, wees niet boos op jezelf of je lichaam. Wacht het af... al is het zooooo lastig. Mijn duimen draaien dat je zwanger blijkt te zijn.

Hier geen nieuws.

4. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Dag Wupje,

Wat een nare dag heb je achter de rug. Knap van je dat je je nu weer op de toekomst richt. Ik wens je alle geluk toe!
    Wel fijn dat je nog een beetje support had aan smamma.

Nog geen ongi, maar wel raar vol gevoel, niet echt kramp. Maar kruidvat test was omo wit, op een imagenari streepje na dat mijn hersenen waaschijnlijk op alle testen projecteren.

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Vriesje balen dat de Kruidvat test nega was :(
    Hopelijk volgt er toch nog goed nieuws.

P26 hoe ging de afspraak gisteren?

Hier gaat het emotioneel nu best goed, maar lichamelijk nog niet perfect. Ik heb veel last van rugpijn, echt steken zeg maar.
    Hoop dat het gauw over gaat. Vind het zo sneu dat ik nu mijn mannetje weg moet brengen maar ik kan zo echt niet voor hem zorgen.

6. P26

P26 Niet meer actief

Wupje knap dat je wel om jezelf probeert te denken. Laat je emoties wel toe, wanneer het nodig is. Dat is mijn advies. Het is niet niks, dat zullen de andere dames vast met me eens zijn. Het is voor ons al een aantal weken geleden, maar nog komen de tranen af en toe.

Het gesprek met de gyn is goed gegaan, hij zou gisteren even contact opnemen met de gyn in Duitsland. Samen hebben ze een behandelplan opgesteld. Vanochtend heb ik deze gehoord.
    Morgen starten met Puregon, 2 dgn 125 eh dan 3 dgn 100 eh. Dinsdag een echo om te kijken hoe het gaat.

7. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @wupje
    Wel om jezelf denken hoor! Ik weet gelukkig niet hoe het is om zoiets mee te maken, maar kan me voorstellen dat het een heel zwaar emotioneel traject is en dat tijd kost om te verwerken.

@p26
    Goed om te weten dat er goed over je wordt nagedacht. Nu hopen op een goede oogst straks.

8. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    oh stom van me, er komt natuurlijk geen oogst, want je hebt nog in de vriezer toch. (klinkt een beetje plastisch sorry)
    Of ben ik nu in de war?

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    P26 fijn dat er weer vooruitgang is :)!

En ik probeer idd ook echt aan mezelf te denken maar soms wil ik alweer te snel vooruit betrap ik mezelf ook op.
    Nu ga ik lekker slapen ;)

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    P26, fijn dat de artsen samen met jou bezig zijn en dat je schema duidelijk is.

Wupje, denk aan je. Dikke knuffel!

Vriesje, heb jij al meer het gevoel van een naderende ongi?

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Vriesje hoe gaat ie???

12. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ timon,

het gaat hier goed en ook met de kleine knul. Ben eerlijk gezegd wel echt aan het aftellen tot aan mijn verlof want het werken word steeds zwaarder. Maar voor we het weten is het al zover denk ik, de tijd gaat ongelooflijk snel

@ wupje. Goed dat je aan jezelf blijft denken, en dat je je op de toekomst richt.

Liefs

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Een nare ervaring Wupje...
    Zeker als het zo onpersoonlijk gebeurd...
    Veel sterkte!

14. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @skatjuh
    Huh 30 weken haha wat gaat dat snel eigenlijk. Vanaf hier lijkt dat in iedergeval zo, maar het zal wel anders veoeln.

@hier
    oeps vergeet jullie te melden dta ik inmiddels ongi ben. Ik heb helaas nooit ruim van te voren signalen. KOmt heel plotseling.

Gister hadden we een logeetje, lekker wezen zwemmen. Heel gezellig maar wel confronterend ivm met dikken buiken en rondrennend grut.
    Een uur na thuiskomst dacht ik ineens, hé ik heb kramp laat ik eens cheken. Nu nog een beetje last van buik en rug.

Wel grappig, ik vind het negatief testen erger dan ongi. Je zou denken dat bij een negatieve test er altijd nog hoop is en bij ongi niet meer, maar bij een negatieve test ben ik altijd blij als ik ongi wordt. Herkend iemand dit?

Het ziekenhuis start weer op 16 augustus en dat is voor mij cyclusdag 12. Ik ga er vanuit dat dit nog op tijd is. Met een cyclus van 28 begin je op dag 10 en had nu een cyclus van 30. Kan niet missen toch.

@sas. Vandaag nieuwe zaadanalyse. Moet je dan echt tot de 17e wachten op de uitslag. Of krijg je die meteen net als bij iui?

groetjes,

vriesje

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He Vriesje, balen dat je ongi bent geworden :(

We krijgen de 17e pas de uitslag en dan krijgen we ook een nieuw behandelplan. Doorgaan met IUI of overstappen naar IVF. We gaan uit van het laatste en als het op het randje is, dan hebben we dat eigenlijk ook liever. Klinkt stom hè... Ik hoop natuurlijk dat we dik over het miljoen zitten!

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Vriesje jammer toch ongi :( Ik herken je gevoel wel hoor. Zodra je ongi bent heb ik altijd het idee dat er weer een nieuwe start is. Na de ongi komen er ook snel de vruchtbare dagen weer aan en daar leef je dan toch naar toe.
    Als de test nega is maar geen ongi kun je ook niet verder.

Saskia ik duim ook dat er nu genoeg zaadjes zijn voor IUI, maar anders idd maar over naar IVF. Als een positieve test maar het resultaat is!

Hier vandaag een dipdagje. Heb veel moeten denken aan alles wat er gebeurd is en het raakte me weer heel erg. Het zal wel allemaal bij de verwerking horen. Volgende week ga ik in elk geval weer aan het werk, misschien krijg ik dan weer afleiding.

17. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @saskia
    Nee snap ik wel hoor, ivf is wel heel zwaar, maar je hebt dan wel meer lans. iui met weinig zaad lijkt ook een beetje zinloos.

Dikke knuffel wupje vanaf hier.

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Precies Vriesje, het voelt in ons geval zinloos om door te gaan met IUI. Als we nou 10 miljoen zaadjes hadden is het wat anders... maar als het rond het miljoen blijft hangen lijkt het me vrij zinloos. Ok, een kans is een kans maar ik wil nu gewoon eens een grote kans ipv elke keer maar een paar procent.

19. P26

P26 Niet meer actief

wupje ik hoop dat het wat beter gaat vandaag.

saskia, wij gingen ook steeds in een rap tempo door. Werkt iets niet, waarom dan zo doorgaan!? Ik hoop dat jullie met IVF of ICSI wel succes hebben.

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Wat is eigenlijk het verschil tussen IVF en ICSI? :)

Saskia ik ben het helemaal met je eens, je zit niet in zo'n zenuwslopend traject om maar een klein kansje te hebben. Ik duim voor je dat de volgende stap gewoon raak is!!

Het gaat weer wat beter vandaag :). Kyano is lekker thuis en lichamelijk gaat het best goed en dat is fijn. We hebben lekker gelachen vanmorgen dus ik kan er weer even tegen!

Deel Deze Pagina