dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Tot nu toe hebben we alles opo het gemakje gedaan met een paar pauzes er tussen. Dat voelde toen echt heel goed, maar nu willen we gewoon door. Dus we gaan ervoor :)

Gelukkig voel je je iets beter, Wupje!

Bij IVF laten bootsen ze nog enigszins een natuurlijke bevruchting na en zwemmen de zaadjes zelf richting ei, maar dan in het lab. De sterkste wint zeg maar.
    Bij ICSI injecteren ze 1 zaadcel in 1 eicel en is van natuurlijke selectie geen sprake meer. De best uitziende zaadcel wordt dan gekozen.

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Wupje, dikke knuffel en ik hoop dat je snel van de pijn af bent.
    Ik ben nu even in mijn oude huisje. Ben beetje brak.

Alles staat hier nu in dozen. Vrijdag en zaterdag gaan we over.

Vriesje balen van je ongi

Skatjuh jeetje wat gaat de tijd snel zeg.
    Ik zou vandaag uitgerekend zijn (van mijn eerste IUI)

Saskia, ik hoop dat je ook verder mag met IVF of ICSI, die onzekerheid elke maand terwijl je toch beter weet

Timon en P26 hoe is het verder met jullie

Ik ga weer offline

Knuffels allemaal

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ok Saskia ik snap het ;)
    Ik hoop dat het gaat lukken bij jullie!

Angelica oh wordt spannend dus dit weekend!!
    Hopelijk gaat alles goed, succes!

Zo ik ga gauw slapen, morgenvroeg is er weer een peutertje op tijd wakker :D

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wupje, fijn dat het een goede dag was vandaag.

Saskia, pas de 17e de uitslag. Pfff....

Vriesje, jammer dat je ongi bent geworden.

Skatjuh, hoeveel weken moet je nog werken?

Angelica, succes met de overhuizing!!!

Vandaag de 1e echo gehad voor onze 2e poging van de cryo tp. Alles was rustig, maar voor de zekerheid een bloedtest. Het prikken ging niet helemaal soepel. Een ader werd niet goed aangeprikt en ik ging bijna van mijn stokje.
    De uitslag was hetzelfde als de echo. We mogen zondag terug komen voor de 2e echo en bloedtest. Spannend wanneer de pregnyl gezet kan worden. Ik verwacht dat ik volgend weekend de tp kan hebben. Hoop het zo!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    De 17e is al bijna, ik vind het eigenlijk snel :)
    Het gaat nu via 2 verschillende ziekenhuizen en we kunnen na 12 dagen al terecht voor de uitslag en een behandelplan. Ik heb wel eens vaker moeten wachten in mmm-land ;)

Wat balen dat het prikken zo stroef ging, Timon!
    Ik hoop ook dat je volgend weekend je tp krijgt. Spannend weer!

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Timon oei balen van de slechte prik maar hopelijk verloopt nu dan alles vlotjes!

Saskia idd de 17e is het al heel gauw! Ik duim voor een mooi plan dan :)

Hier is het vloeien weer in volle hevigheid terug ;) :( Ik had net zelfs stolsels erbij. Even op google gekeken maar het blijkt toch wel goed te kunnen dat er na een aantal dagen ineens weer een behoorlijke bloeding komt. Sommige zijn er wel 2 tot 3 weken zoet mee. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat...

7. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

het gaat hier idd erg snel. Nog 4 weken werken en dan met verlof. Ben er al naar aan het uitkijken. Wel raar om te weten dat je nu uitgerekend zou zijn. Hopelijk ben je de dag nog een beetje doorgekomen.

@ wupje, ik hoop dat het vloeien snel stopt. Dit is ook niet prettig natuurlijk.

Liefs

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hè bah Wupje, wat balen dat je weer aan het vloeien bent :(
    Ik hoop dat het snel stopt, want dit is wel erg vervelend!

9. P26

P26 Niet meer actief

wupje het kan idd dat je weer wat meer gaat vloeien. Ik hoop dat je weer snel door kan.

Timon het zou mooi zijn het weekeind een tp. Wanneer heb je weer een echo?

Ik begin nu aardig last van de buik te krijgen. Er groeien als het goed is nu ook 2 druiventrossen in mijn buik. Morgen een fm, ben benieuwd hoeveel follikels ik heb en hoe groot.

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Spannend P26! Ik ben benieuwd...

Jij bent in Düsseldorf onder behandeling hè? Welke verzekering heb je?

11. P26

P26 Niet meer actief

Jammer genoeg de Friesland

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Geen goede ervaring mee dus? :(

13. P26

P26 Niet meer actief

jawel, maar ze vergoeden maar heel weinig wat betreft de behandeling in DD.

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het Nederlandse tarief zeker? De verzekering waar ik nu bij zit vergoedt 1589 euro :(
    Moet jij zelf nog veel bijbetalen?

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi!

Vandaag uiteindelijk toch nog naar de gyn geweest aangezien ik vanochtend zoveel stolsels verloor met hevige buikkrampen dat ik het niet vertrouwde. Ik mocht langskomen om 13.30. Natuurlijk stopte het heftige vloeien met stolsels tegen 11 uur en leek er niks meer aan de hand ;). Maar voor de zekerheid toch maar gegaan. De gyn gaf aan dat het er allemaal redelijk goed uit zag alleen mijn baarmoederslijmvlies was onrustig, maar waarschijnlijk kwam dat vanwege de stolsels die ik een paar uur van te voren verloren had. Mocht het nu deze week nog een keer gebeuren moet ik wel terugkomen. Maar het lijkt nu ook allemaal voorbij te zijn. Hopelijk ben ik dan tegen het einde van de week echt verlost van het vloeien.

P26 ik hoop een goede dag morgen voor jou!!

Goed dat jullie hier schrijven over verzekering....ik heb eigenlijk niet eens gecheckt of onze verzekering het medische traject vergoedt :) Maar ik heb ook nog geen gekke rekening bij de post gezien dus het zal nog wel meevallen.

16. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @wupje
    hoe gaat het met je, ik hoop dat je gauw van die lichamelijke ongemakken af bent. Het is al zwaar genoeg voor je. Gelukkig dat er niets aan de hand lijkt.

@angelica
    Hoe is het verhuizen gegaan? Nu nog alles uitpakken. Heb je eigenlijk vrij?

@timon
    en hoe was de tweede echo?

@skatjuh
    dat klinkt lekker over 4 weken verlof. Ik hoop dat je dan nog een beetje kunt genieten!

@p26
    en vertel hoe is het met je druifjes?

17. P26

P26 Niet meer actief

Wupje ik hoop ook voor je dat het snel over is. Dan kan je dit hoofdstuk afsluiten en een plekjeoroberen te geven.

Skatjuh wat gaat de tijd toch snel.

De Friesland vergoed maar ongeveer 600 euro voor een IVF of icsi behandeling in Duitsland. Wel krijg ik alle zh bezoeken en med hier in Nederland vergoed. Deze nieuwe icsi kost ons ongeveer ( met de verzekering niet meegerekend) €2500,-. Plus voor iedere tp(2 stuks) €230,-. Reken dus maar uit wat we dit jaar met de puncties plus tp kwijt zijn. Wat we vergoed krijgen is dus maar een schijntje.

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wupje, fijn dat de gyn je zo serieus heeft genomen en dat je langs kon komen. Ik hoop met je mee.

Gisteren heb ik de 2e echo gehad. Het bms was nog steeds 5 mm en mijn ei was van 11,5 mm naar 13 mm.

Vanmorgen weer een echo gehad. Deze viel tegen, want de fa zat enorm tegen de bmm te drukken en dat leverde pijn en tranen op. Ze wilde persé mijn andere eierstok vinden en die bleek onder mijn baarmoeder te liggen. Bms 6 mm en mijn ei was nog steeds 13 mm. Weer een bloedtest gehad (mensen, wat was het druk!).
    's Middags is mijn man gebeld dat ik morgen weer heel gezellig langs mag komen. Op naar echo nr 4! :D

19. P26

P26 Niet meer actief

Jeetje Timon dat is niet leuk.

20. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @Timon
    Dat is balen, nou moet je nog een keer! Maar waarom vandaag al, zo snel groeit ei toch niet? Of moet je met ivf eerder dan met iui. iui spuit je pas pregnyl bij 18 mm.

Deel Deze Pagina