dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ P26, 4 is niet heel veel maar hopelijk genoeg! Weet je al meer?

2. P26

P26 Niet meer actief

ik heb gebeld, er zijn twee emmy's uitgekomen.
    Volgens de kliniek is 2 van de 4 echt heel erg goed.
    Morgen worden ze om 15.00 uur teruggeplaatst.

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    p26 spannend zeg. Hoe laat moet je morgen

4. P26

P26 Niet meer actief

om 15.00 uur hebben we de TP.

Mooi dat de verhuizing goed is gegaan, toch wel altijd veel werk he?

5. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam

Nou lekker, ben ik mijn hele reactie kwijt! En ik zit op werk dus Ali Iligale aan zp'en.
    Nou ff kort sorry hoor, hoop dat ik niets vergeet.

@p26 2 klinkt idd niet veel, maar meer heb je ook niet nodig! Gaat gewoon lukken deze keer! Hoe sta je er zelf in deze keer?

@wupje.
    Vervelend van je werk. Lastig hoor, je wil ze natuurlijk ook niet alles vertellen, maar je wil natuurlijk ook een beetje begrip.
    Hier 1 collega vertelt, en die houd stug vol tegen andere collega's dat ik heel veel overuren heb en dus vaak eerder weg kan.

@angelica
    gezellig je bent er weer. kan je de douche wel gebruiken?
    lastig van Astma. Hoe lang moet je die medicijnen gebruiken?

@saskia,
    Spannend uitslag morgen. HOe laat moet je?

@hier
    zomerstop is voorbij, vanmorgen gebeld maar mocht pas 14.30 terug bellen. Mij zielige verhaal dat ik al op dag 12 zit en niet nog een ei wil missen hielp niet. Stomme echodoos!
    Ben er helemaal zenuwachtig van. Stom hé
    Gaat er eindelijk weer iets gebeuren.

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ P26, 2 uit 4 is zeker niet slecht! Mooi zo!
    Geen cryo's maar die ga je ook niet nodig hebben. Je moet gewoon op roze deze maand!

@ Vriesje, dikke kans dat je deze ronde dus je ei mist?!
    Ik moet morgen om 14:10 uur in het ziekenhuis zijn.

7. P26

P26 Niet meer actief

vriesje ik snap dat je zenuwwachtig bent, dat is toch ook logisch. Ik hoop dat je snel geholpen kan worden.

ik hoop toch zo dat deze 2 aanslaan. Ik weet het zelf niet. Jammergenoeg hebben we maar 1 poging. We hebben wel al besloten, dat mocht ik na dit nog niet zwanger zijn, we even een paar maanden rust nemen voordat we aan de derde punctie beginnen.

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Angelica balen zeg dat de astma erger is geworden en vooral de vervelende nasleep van de medicijnen :( Hoelang moet je ze slikken? Wel fijn dat de verhuizing nu achter de rug is. Voelen jullie je prettig in het nieuwe huis?

Vriesje grrrr stomme reactie :x Hopelijk zometeen een positief gesprek.

P26 2 emmy's is toch best goed of niet? Mijn duimen draaien meid!!!!

Spannende dag dus morgen voor P26 en Saskia!

Pff ik heb hier ook echt een dipdag vandaag maar realiseer me wel als ik jullie verhalen lees dat ik ook niet teveel moet klagen. Maar het komt gewoon doordat een vriendin van mij 2 weken later dan mij zwanger werd en wij dus eigenlijk gelijk opliepen, nu steeds als ik iets van haar hoor of zie word ik er weer aan herinnerd dat ik nu eigenlijk zo'n 13 weken zwanger zou zijn geweest als alles goed was gegaan. Vandaag is weer zo'n dag dat dat besef gewoon hartstikke pijn doet :( Maar ja wat doe ik eraan? Maar gewoon afwachten en doorgaan ;). Sorry voor mijn klaagzang :)

9. P26

P26 Niet meer actief

wupje het is geen geklaag, ik snap het echt wel. Mijn zus is ook zwanger, ik liep bijna 4 weken op haar vooruit. Maar ja zei is nu zwanger van de 3e en ik mocht mijn beebje niet houden.

Vriesje morgen plan van aanpak toch? Ik ben heel benieuwd wat daaruit komt.

Angelica heb je al lang last van astma?

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Wupje, Tuurlijk mag je klagen. Het is zo klote soms.

Ik heb nu al 31 jaar last van astma, het ging goed en kreeg andere medicijnen maar door de verhuizing is het weer wat heftiger. Baal alleen, dat het bij ons en jullie zo moeilijk gaat en sommige zijn zo zwanger. Heb ook een baaldag:(

p26 spannend hoor, we gaan weer duimen

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    vriesje, ja heel lullig. Sommige mensen snappen niet dat elke dag te veel kan zijn/voelen

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    P26 de komende dagen moet voor jou en je man gewoon geluksdagen worden, daar duim ik echt voor!!

Angelica we balen even lekker samen vandaag :)

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Baaldagmeisjes, dikke knuf!!!!!

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    dank je:D

Ik mag morgen weer naar het zkh voor een gesprek met de longarts.
    Nu wil ik alleen slapen en als ik wakker ben zwanger zijn, kon dat maar

15. P26

P26 Niet meer actief

ik snap je helemaal. Veel succes morgen bij de longarts.

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Succes morgen Angelica!!

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Meisjes, hier even snel voldoen aan mijn MP!
    We zijn vanmiddag naar het ziekenhuis geweest. Het zaad wordt er wonderbaarlijk genoeg alleen maar slechter op elke keer. Stress?? Geen idee...
    Sasman had 500.000 goed beweeglijke zaadcellen. Na bewerking bleven er 100.000 over met een beweeglijkheid van 100%.
    Met dat laatste waren we onwijs blij, want 100% is natuurlijk gewoon echt perfect! Dat betekent dus dat er 100.000 hele goede zaadjes gevonden waren. Het is niet veel, maar ze kunnen het wel!!!
    Anyway... we gaan voor ICSI. Dat is het advies wat we gekregen hebben. We zijn nu uitbehandeld in ons eigen ziekenhuis en doorgestuurd naar Eindhoven. We hebben donderdag al de intake.

18. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Wow sas dat is snel. Die 100% is in iedergeval heel goed!
    Had je dat verwacht icsi? Ik dacht dat ze dat pas deden als er bijna geen bewelijke cellen waren. Is het eigenlijk zwaarder icsi?, of is de behandeling bijna hetzelfde (op het bevruchting na natuurlijk) Wat een vragen hé, dat weet je zelf waarschijnlijk ook volgende week pas. Poehé gaat ineens snel! Of hebben ze nog een wachtlijst?

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Vriesje, ICSI staat qua behandeling gelijk aan IVF. Alleen bij ICSI injecteren ze een zaadcel in de eicel. Bij IVF zwemmen er honderduizenden op een eicel af.
    We hadden het wel een beetje verwacht. Ik vooral, mijn man ietsje minder.
    ICSI doen ze inderdaad als er weinig bewegende zaadcellen zijn, maar 100.000 is ook heel erg weinig. Veel te weinig voor IVF, dan moeten er minimaal 500.000 goed bewegende zaadcellen zijn en dan zit je dus eigenlijk op het randje.
    Er is geen wachtlijst voor zover wij weten. Waarschijnlijk kunnen we na onze vakantie starten, dat zou dan oktober zijn. Even kijken of wij dat ook willen of dat we nog eventjes wachten.

20. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @angelica
    Al bij de longarts geweest?

@wupje
    Dat is geen klagen gekkie!
    natuurlijk heb je er last van. Iedereen heeft zijn eigen problemen hier, de één is niet zieliger dan de ander. Altans zo voel ik dat.
    Alles rondom mk, mmm etc etc is gewoon heel zwaar. En waar moeten we anders "klagen".

@P26
    Hou gaat het met jou? Kan je een beetje afleiding vinden? Wanneer mag je eigenlijk testen

@Timon
    Hoe is het met jou? Is het nu wachten op je ongi?

Deel Deze Pagina