@hier Gister mocht ik gelukkig nog langskomen. Ei niet gemist, sterker nog hij was nog maar 10 mm. Kan alle kanten op, helaas nu weer risico dat het in het weekend valt. Dus ei moet in 2 dagen 8 mm gaan groeien of in 5 dagen niet meer dan 8 mm. Wat denken jullie? Laatste cyclus had ik op dag 17 nog maar 1 van 10, die is afgebroeken ivm vakantie, maar via ovutest heb ik geen eisprong kunnen vinden. De keer iui die wel lukte, had ik op dag 15 een van 18 mm. Zit nu op dag 10. Morgenmiddag in iedergeval weer een afspraak.
Spannend Vriesje! Hopelijk niet in het weekend, persoonlijk denk ik dat je net na het weekend je eisprong hebt. Dat hoop ik
We zijn weer in nederland, nu lekker broeden. Het waren twee van acht cellen. Een was zeer goed en de ander heel goed. Laten we hopen dat ze goed gaan nestelen en doorgroeien.
Saskia hopelijk veel geluk met ICSI!! Vriesje het lijkt me sterk als een eitje in 2 dagen tijd 8mm groeit maar of je het redt met 5 dagen minder dan 8, ik hoop het voor je! Spannende dagen dus. Bij mij is ook meestal pas een ei op dag 16 /17 maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. Mijn duimen draaien volop!! P26 oh super spannend!!! Hier verder weinig bijzonders, lekker gewerkt en met Kyano geknuffeld en die slaapt nu
saskia ik hoop ook dat het allemaal goed gaat met de ICSI, je hebt dan natuurlijk wel veel kans. Vriesje ik durf hier ook geen antwoord op te geven, in mijn natuurlijke cyclus ben ik ook altijd laat. Wupje heb je een goede dag gehad? Angelica hoe is het bij de longarts gegaan?
Angelica, welkom terug! Fijn dat de verhuizing goed is gegaan. Flink balen dat je nu niet zwanger mag raken. Enig idee hoe lang je deze medicijnen zal moeten gebruiken? Wie wil nu niet gaan slapen en morgen zwanger wakker worden? P26, ook 2 uit 4! Geweldig nieuws! Je toppers heb je opgehaald en nu lekker broeden. Vriesje, apart dat je ei kleiner was dan je had gedacht. Gezellig morgen weer terug voor een echo. Ik doe niet anders. Ik verwacht mijn ongi rond 27 augustus. Verder moe van het werk. Vandaag gesloopt thuis gekomen. Manlief is later gaan tanken, ik trok het niet meer. Saskia, wat enorm balen dat de hoeveelheid zwemmers achteruit gaan. Maar die 100% is super! Donderdag al de intake ICSI is wel heeeeeel snel! Hopelijk mag je snel door. Ik zie dat jij hetzelfde aanhoudt als het UMCU. < 0,5 miljoen is ICSI tussen 0,5 en 1 miljoen is IVF tussen 1 en 10 miljoen is IUI Wupje, ben je weer uit je dip?
@Timon JIj hebt ook eigenlijk wel gelijk. Op naar de volgende echo en niet meteen van het negatieve uitgaan. Ik kom er in iedergeval nog niet zo vaak dat mijn eigen gyn me herkend in het ZH. ze liep me straal voorbij @sas Icsi rules (voor jou dan hé Ik ga gewoon op jou gevoel af, qua ei na het weekend! @p26 Wow voor zover ik er verstand van heb klinkt 8 cellig erg goed. Heb je al "werknamen"voor ze of doe je daar niet aan. Morgen lekker dagje vrij! Lekker een beetje in huis teuten en nog even cadeautje kopen voor zoontje vriendin. En heel stiekum misschien ook wel voor mijzelf Ik ben immers heeeeeeeeel zielig groetjes vriesje
Vriesje geniet van je vrije dag vandaag!!! En zeker een fijn cadeautje voor jezelf kopen Vandaag dus weer een echo? Ik duim weer! Timon en P26 lief dat jullie vroegen hoe het met mij gaat. Het gaat gelukkig wel weer wat beter. Gisteravond lekker geklust met hubbie dat geeft ook weer een goed gevoel. Gewoon dat het weer kan en we geen rekening meer hoeven te houden met vloeien enzo. Hoe voel jij je vandaag? Saskia lekker vasthouden dat goed gevoel
Vriesje geniet van je vrije dag. Ik heb er vandaag ook een en ik verveel me nu al. We hebben gisterenavond op bed namen verzonnen, Suske en Wiske. Wupje ik voel me verder goed, nog wat last bij de eierstokken en lichtelijk nog last van het speculum wat gisteren is ingebracht. Wel vaak wat langer gevoelig hiermee. Verder gaat het wel. Wij staan er positief in, ik wil ook graag dat het positief is. Met 2 van zulke goede emmy's moet het toch goed gaan?
He meiden, Ik kijk even snel. Ik zit in vergadering de hele dag Ik reageer vanavond of morgen Fijne dag allemaal
Whaaaa, je zal Suske en Wiske maar bij je dragen.... Bijdehand stel! Wupje is weer aan de slag gegaan, maar dan voor eigen lol. Ga zo door! Angelica, beetje illegaal hier spieken? Stouterd! Gezellige middag gehad? Blablablabla...sufsufsuf.. .GAAP! Als je vandaag vrij heb gehad heb je geweldig weer gehad. Hopelijk is het morgen ook zo, want dan ben ik vrij! Eerst naar de tandarts. Nu even wat te drinken inschudden en zo verder kijken naar de film Chocolate.
@wupje Fijn dat je je weer wat beter voelt! Ook fijn dat klussen weer kan. @p26 Vervelen? Wat is dat. Ik had vandaag veel plannen, maar heb me tot 12.00 vermaakt op de pc. beetje zp snuffelen etc. Suske en Wiske, nou mooi stel. haha. Nu lekker blijven plakken met zijn 2. @angelica, beetje ilegali hier spieken1 Maarruh ik zie nog steeds geen reactie of zit je nog in vergadering @Timon, ik heb lekker genoten van het weer. Nu jij nog! gewoon controle bij de tandarts? Anders sterkte! @fm Nu één van 12. Dus wel activiteit, maar gelukkig nog niet te veel. Ik gok op vrijdag/zaterdag groot genoeg en dan maandag iui. Dit wordt hem, ik voel het aan mijn follikels! Groetjes en weltrusten!
Vriesje, laat het dan maar snel maandag zijn! Mijn duimen gaan voor je draaien. De tandarts is puur controle. P26, dan draaien we samen voor haar.
Vriesje, keep the spirit! Goed zo! Mijn duimen draaien ook. Ook voor alle andere meiden hier. P26, wanneer mag jij testen?
Lief van jullie! Ik duim natuurlijk ook voor jullie hé dat begrijp je! Wordt heel erg tijd voor heel veel goed nieuws! @Timon gelukkig alleen controle, fijne dag vandaag. tis prachtig weer! Ik zit hier midden in het centrum van Amsterdam, en iedereen gaat naar de Sail. Ik wil ook, maar er moet iemand op zijn post blijven ;-( @Sas veel succes bij de intake, heb je je lijstje met vragen al klaar?
He meiden, Zat gisteren tot 7 uur in vergadering. Mijn lg is over vanuit Amerika en we moesten onze doelstellingen bespreken. Vandaag heb ik mijn beoordelingsgesprek. Gisteren waren er alleen maar mensen aan het praten die zichzelf heeeeeeeeeel graag horen praten. Vriesje, mijn duimen draaien ook hoor. Timon hoe was het bij de tandarts Saskia hoe is het gegaan? P26 Suske en Wiske hoe kom je erop HAHAHHAHAHAH. Het is in ieder geval nooit saai. Skatjuh hoe gaat het met jou? Mijn man en ik hebben vanmorgen ook in een deuk gelegen. Hier komt het. Ik moet nu met zo een voorapparaat puffen voor elke inspanning dus vanmorgen ook Heel sexy hahahah.