dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Timon, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Welkom Ladylola,

Je zegt dat je niet gericht klust (deden wij de eerste maanden ook niet trouwens). Misschien is het toch wel een aanrader om dat wel te doen. De arts gaat daar ook zeker naar vragen.
    Het is niet leuk, maar de mmm is nog veel minder leuk.
    Temperatuur je al?

2. Vriesje

Vriesje Bekend lid

Dec 21, 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Dag Ladylola, Welkom.
    en ja wat sas zegt zou ik ook willen aanraden. Ik was blij dat ik al 2 maanden getemperatuurd had. Anders hadden ze me zo weer teruggestuurd.

3. P26

P26 Niet meer actief

ladylola, Welkom welkom.
    ik ben het met de andere dames ook eens. Ga eens tempen, dan weet je ook hoe je cyclus verloopt. Je moet dan iedere dag op hetzelfde tijdstip je temp opmeten. Je kan het het beste doen door de thermometer naast je bed te leggen en een boekje. Je mag niet gaan lopen enz, omdat je temp dan weer omhoog gaat. Ik weet net als de andere dat het soms flink lastig kan zijn. Ik ging altijd uit van mijn werkdagen dat ik het vroegste op moest staan, en ik zette de wekker van mijn mob op standaard 6 uur.

Ik hoop echt dat het voor jullie snel mag lukken.
    Trouwens voor ons allemaal.

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Ladylola,

Sas heeft idd gelijk. Het eerst was ze aan ons vroegen was of we tempten en om de dag kluste.

Wupje, wat een*&^%^ mens. Er is bewezen dat het niet uit maakt of je er te veel mee bezig bent. Dit is onderzocht door de universiteit in Tilburg.

Vriesje hoe gaat het met je? Het is zoooo oneerlijk allemaal

Timon, het is idd wel zalig om er niet aan te denken, maar toch weet ik wel wanneer ik moet klussen8)

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    p26 wanneer moet jij weer naar het zkh?

6. P26

P26 Niet meer actief

ik mag volgende week vrijdag een bloedtest laten doen.

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    spannend. voel je je goed?

8. P26

P26 Niet meer actief

ja het gaat alsmaar beter. Nog steeds wel wat last bij de eierstokken en ik ben echt giga geopbstipeerd. Dat geeft ook wat pijn. Maar het gaat allemaal weer de goede kant op. In de baarmoeder daarentegen voel ik nog niets. Nadda Noppes. Hopelijk over een paar dagen, begin ik wat te voelen.

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik hoop dat het dan echt goed zit en goed blijft zitten.
    gebruik je nog medicijnen?

10. P26

P26 Niet meer actief

ik gebruik nog 3x dgs utrogestan

11. Vriesje

Vriesje Bekend lid

Dec 21, 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    sorry ff ego

net naar het zh geweest. Was er niks te vinden. Alleen link 1 van 8. terwijl ik maandag er 1 van 10 had en woensdag 1 van 12 links en 1 van 1 rechts.
    Rara hoe kan dat. Een ei van 12 verdwijnt toch niet zomaar.
    Was ook niet de echodame van fertiliteit. Ze zei nog ja ik hoop dat je alles al in huis hebt want ik doe dit normaal nooit. ja de echo wel natuurlijk maar de dat hele iui traject niet. Leuk om te horen.
    Ze heeft er nog een gyn bij gehaald en die kon het ook niet vinden. Ja die kleintjes.
    Kan toch niet dat ie al gesprongen is? wel wat gevoeld links afgelopen dagen. Maar met 12 is dat wel erg vroeg.
    Mocht morgen nog wel terug komen, maar meer omdat ze me zo zielig vonden dan dat ze er nog in geloofden denk ik.
    Deze gyn was ook hoogst verbaast dat ik geen gestimuleerde cyclus had ivm onregelmatig cyclus. Gezegd dat ik dat ook al had aangegevn maar mijn gyn vond dat niet nodig. Onzin vond hij. Hier wordt je toch gek van, ja fijn dat vond ik nou ook al.
    Nu dus weer een maand naar de haaien.

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Hè godsamme Vriesje :(
    Heeft ei van 12 ineens een flinke groeispurt gehad dan? Het kan ooit snel gaan, maar zo snel?
    Wat ontzettend balen weer!

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Vriesje, vaag hoor. Heb je nog een afspraak met je gyn om nu verder te bespreken? Dikke digi knuffel van mij

14. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ladylola welkom! Balen dat ook voor jullie het eerste jaar al voorbij is.
    En idd tempen en ovutesten is een goed hulpmiddel. Daardoor kwam ik er bijv achter dat ik een erg korte tijd na de eisprong had tot aan mijn ongi (luteale fase) Dat kon ik in het ziekenhuis dus gelijk aangeven. Alhoewel ze dat nu ineens afdoen na een spontane zwangerschap

Vriesje jee meid wat zul jij balen! Hoe kan dat nou toch :(??
    Het lijkt me ook niet waarschijnlijk dat een ei van 12 zo snel springt. Bij mij springen ze pas tegen 19 /20
    Echt een hele dikke knuffel voor jou!!

Hier weinig bijzonders. Ik vrees dat er nog geen eisprong inzit op dit moment. Maar goed ik wist dat ik daarmee rekening moest houden dus we hebben braaf geduld........;)

15. Vriesje

Vriesje Bekend lid

Dec 21, 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Jullie zijn lief!
    Ga maandag wel even de gyn bellen idd.

16. P26

P26 Niet meer actief

Vriesje wat balen zeg, ik vind het ook wel raar. Ik hoop dat ze morgen beter nieuws hebben met de echo.

17. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Welkom!!
    Als je de verwijsbrief al heb zou ik er gebruik van maken. Je bent toch niet direct aan de beurt voor een afspraak. Tegen de tijd dat je bij een gyn kan komen heb je het jaar bereikt.

Oja, ik ben Timon (nick), 35 jaar en 3,5 jaar geleden gestopt met de pil. Pas in 2009 naar ha geweest en in de mmm terecht gekomen. Dat jaar 2x IUI gehad, maar steeds te weinig zwemmers mislukt. Door de hoeveelheid zwemmers (< 0,5 miljoen) doorgestroomd naar ICSI, waarvoor we 6 maanden op de wachtlijst hebben gestaan. De 1e verse ICSI poging is een vmk (4 weken) geworden. Voor ons eskimo hebben we 2 afgebroken pogingen gehad en wachten nu op de afspraak om door te kunnen voor de 3e (gestimuleerde) poging. Morgen weer bellen of er eerder een plekje is. Ik wil heel graag dit jaar zwanger zijn.

18. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Bij Wupje springen ze met 19/20 mm, maar die van mij was deze maand 15 mm toen ik piekte en de poging werd afgebroken. Bij de vorige poging was mijn ei in 1 dag tijd 2 mm gegroeid. Dus eigenlijk is alles mogelijk, Vriesje. Ze hadden jou misschien een bloedtest kunnen laten doen om zeker te zijn dat je nog geen eisprong heb gehad. Nu weet je niets.

19. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Vriesje hoe gaat het met je meid?

Timon gek hè dat er bij iedereen zoveel verschil in kan zitten wanneer een eitje springt.

20. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ergens maar goed ook, want anders is het zo saai.;)

Share This Page