dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    precies :)
    Bij jullie ook zo'n vies weer? Hier net stortregen en onweer nu lijkt het wat op te klaren.
    Kyano zit met papa voetballen te kijken al geloof ik dat papa meer bezig is met hem corrigeren ipv kijken :D

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hier is het de hele dag bewolkt, maar verder goed temperatuurtje. Geen regen gelukkig.

3. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @timon
    aha wist niet dat dat kan. Dan kan ie natuurlijk van 12 naar 16 gegroeid zijn in 2 dagen en dan vrijdag ochtend gesprongen ofzo.
    Bloedtest heb ik ook nog voorgesteld, maar dat vonden ze niet nodig omdat ze beide niks zagen op de echo.

@wupje
    Nu wel weer goed hoor. Ff een dagje balen en dan maar op naar de volgende poging!

Het is hier nu pokke weer. Komt al vanaf 8 uur met bakken uit de hemel. Gelukkig zit lekker binnen.

4. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi Allemaal:)

Dank je wel voor jullie tips en leuke reacties:D
    Ik hoop ook zeker wat van jullie te leren, want soms snap ik het gewoon even niet.

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Kim (26). Over een halfjaartje 27, dus weer een jaar ouder mocht ik zwanger raken:(. Mijn partner is ook net 26 en is gedurende dat jaar een twijfelaar geweest. Hij vindt het leuk, maar er waren momenten dat hij er weer bang van werd. Dat heeft er ook voor gezorgd dat we het ongericht deden. We hebben een aantal keer gericht kunnen klussen, maar het is niet structureel dat we om de dag klussen in die weken. Ik ben voor mijn werk gemiddeld 2 avonden en 1 nacht p.w. niet thuis. Ik werk in de jeugdhulpverlening, dus dat zorgt soms voor de onmogelijkheden.
    Ik temperatuur sinds 2 maanden, maar niet consequent vanwege mijn werk etc.
    Dat klussen wordt nu aan gewerkt, want mijn partner ziet gelukkig sinds een aantal maanden in dat het ons meer moeite zal kosten. Alleen nu is de stap naar de gyn weer een angst (volgens mij bang dat zijn mannelijkheid wordt aangetast). Dus vandaar de keuze om het nog zelf en vooral doelgericht te proberen. En om idd te voorkomen dat de gyn denkt van wat doe je hier, want je doet er zelf niks voor.

Hopelijk kan ik nader kennis met jullie maken. Ik zie dat er veel meiden meepraten, dus het kost me even om te onthouden wie en wat een ieder haar situatie is.

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden,

Hier ook pokke weer. Nog 2 dagen en dan naar het zkh, vind het heel spannend.

Ladlola, even in het kort. Angelica 31 jaar sinds juni 2007 bezig met zwanger raken. Ik krijg IUI met hormonen. Ik ben al 5x zwanger geweest, waarvan 2x BBZ en 3 mk. Ik krijg nu op het zkh onderzoeken naar mijn mk. Dus al vanaf mei mag ik niet zwanger raken met IUI.
    Ik hoop net als iedereen dat jullie snel zwanger raken. We roepen het al vaker maar 2010 wordt toch wel ons jaar

6. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @angelica
    Ja zeker spannend. Ben je toch weer een stapje verder.

@ladylola
    Ik ben Vriesje (nick) en ben 29 (nog 2 maanden). Mijn vriend is 42 dus we krijgen een beetje haast. Sinds eind 2008 bezig. Begin dit jaar voor het eerst naar het ziekenhuis. Zaad is van verminderde kwaliteit. Nu al een aantal maanden met iui bezig, maar er zit geen schot in. 1 poging is nog maar doorgegaan.

En 2010 wordt dus echt wel ons jaar! En van alle meiden hier natuurlijk!

7. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    toch niet te geloven. Heb nu net een hele positieve ovutest. streepje knal eraf! Ga ze toch maar weer bellen.

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jee vriesje :$ dat is echt maf!!! Gauw actie ondernemen ;)

Ladylola in het begin klustten wij ook niet gericht maar op den duur ga je echt wel naar die vruchtbare dagen kijken. Ik ben toen ook ovutesten gaan gebruiken en vanaf toen ook echt bewust rondom die dagen geklust. Ik wist toen dus al heel snel dat mijn ei altijd tussen dag 15 en 17 springt en dan moest hubbie die dagen ook een beetje vrijhouden. Maar ja wij werken in dagdienst dat is makkelijker dan met avonddiensten natuurlijk.

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland

Vaag en wat zeiden ze

10. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    tja soms heb je van die cyclussen waarvan je niet weet wat je er mee aan moet. Maar ik mag zo langskomen. Kijken of we nog op tijd zijn.

11. P26

P26 Niet meer actief

Ladylola ik ben 27 jaar oud, wij zijn nu 2 1/2 jaar bezig waarvan 1 1/2 onder behandeling. We hebben net onze 2e punctie voor icsi gehad met resultaat 2 embryoos. Deze zijn teruggeplaatst en vrijdag krijg ik een bloedtest om te kijken of ik zwanger ben.

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Vriesje en hoe was de uitslag van de echo?

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Vriesje, wat lees ik nu? Toch een knap ovutest? Hoe is het vanmiddag in het zh gegaan?

P26, een beetje zenuwachtig?

14. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @p26 trek je het nog een beetje?

echo niets te zien. schiet mij maar lek. Vanavond nog wel even klussen voor de zekerheid en lol natuurlijk ;)

hoe lang blijven die dingen eigenlijk positief? vanavond nog 1 gedaan en die was ook nog positief.

groetjes vriesje

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi:D

Leuk om nader kennis te maken:D

@ Angelica wat heftig dat je 5 keer zo'n verlies hebt mee moeten maken. Gelukkig kan je wel zwanger raken, maar wat vreemd dat je lichaam het niet houdt. Hopelijk vinden ze gauw duidelijkheid voor jullie.

@ Vriesje wat vervelend dat je mans zaad van verminderde kwaliteit is. Kan me voorstellen dat je haast krijgt, maar gelukkig ben jij nog jong. Denken ze wel dat jullie kans maken?
    Zo te lezen kan jij wel goed aan de slag. Hopelijk hebben jullie vanavond geluk:D

@ P26 wat ontzettend spannend voor jullie. Wauw het zou toch iets moois zijn als je vrijdag een positieve test krijgt:D Ik duim voor jullie!!

@ Wupje wel fijn om te weten op welke dag je eitje springt. Kan de gyn daar ook wat mee? Bij mij had ik daar ook redelijk wat duidelijkheid in, maar door mijn laatste twee cyclussen, is alles wat van slag geweest. Ik ben nu weer aan het zoeken.

Voor nu verwacht ik de komende 4 dagen mijn ei te krijgen, of deze is toch gister al geweest. Ik heb net een ovutest gedaan en deze is lichtelijk posi. We hebben gisteravond geklust. Ik twijfel of we nu gewoon de komende 2 dagen gewoon door moeten gaan. Of nu een dag wachten (schijnt beter te zijn?). Jullie tips?

-> betreft de ovu's Vriesje. Wat ik ervan weet zolang deze knallend is heb je 24 uur tot je ei komt. Maar ik lees ook vaak dat deze dingen ook kunnen bedriegen. Veel klusplezier!

16. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey lieve meiden,

Hoe gaat het hier? lees nog elke keer trouw mee en hoop elke keer zo op positief nieuws.....

@Vriesje: Wat een gedoe met je ei zeg.....balen!

@Ladylola: Welkom hier en ik hoop van harte dat je hier weer snel weg mag zijn (maar dan op de positieve manier)

Hier alles goed beeb groeit goed en is erg druk aan het schoppen in mijn buik. En t gaat echt megahard! Tis echt bizar gewoon.

Dikke knuf voor jullie allemaal!

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hee Charmed, leuk om weer wat van je te lezen. Wat doet je kleintje het lekker.

Lola, een dag ertussen is beter ivm het zaad.

18. P26

P26 Niet meer actief

lola ik hoop toch dat het binnenkort voor jullie ook mag lukken.

vriesje ik hoop dat je echt wel een ei hebt, misschien zit hij alleen te goed verstopr.

Timon hoe gaat het?

hoe gaat het met de rest?

hier verder nog geen kwaaltjes, alleen af en toe wat last van de baarmoeder bij het gaan zitten en staan.

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden,

Vriesje, vaag hoor. Ik ben heel blij dat die ovu testen bij mij niet werken, ik word nu al gek van het tempen.

Charmed, wat leuk om wat van je te horen. Het gaat idd heel snel. Wanneer moet je weer voor controle.

P26 spannend he de laatste week. Ja gaat dingen voelen of denken dat je ze niet voelt. spannend. Ik heb wel een goed gevoel bij je:D

Ladylola, morgen weten we meer. Ik begin het nu ook wel zat te worden hoor. Ik ben de laatste van onze vrienden en familie die nog geen kinderen hebben. Maar ze weten allemaal dat we er mee bezig zijn. Als we weer mogen beginnen dan vertel ik dat niet meer. Uitzondering mijn zusje dan, die gaat altijd mee met de IUI.

Skatjuh hoe gaat het met jou en de kleine

20. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @P26: Mijn duimen draaien hard voor een positieve uitslag vrijdag!!!!

@Angelica: Ik moet volgende week dinsdag weer op controle naar de vk. En zondag heb ik een 3d pretecho. Dus dan mogen we weer even spieken.

Deel Deze Pagina