P26 oh spannend meid nog een paar dagen!!! Ik hoop het zo voor je! CharmedKnorrie oh lijkt me heerlijk zo'n schoppend hummeltje in je buik. Geniet er maar lekker van! Ladylola temp je ook? Aan je temp kun je heel goed zien of je ei al geweest is of niet. Aangezien jij aangeeft een lichte test te hebben. Als je temp nog laag is, is je ei ook nog niet geweest. Ik denk eerder dat je dan vandaag of morgen een positieve test hebt. En idd om de dag klussen is beter voor je hubbie's zwemmertjes Tsja de gyn wil op dit moment zelfs niks meer doen bij ons aangezien ik dus al een zoontje heb en nu dus spontaan zwanger werd maar helaas miskraam. Dat wij inmiddels ruim een jaar bezig waren voor de tweede telt nu ineens niet meer Ik voel me daar nu ook erg verdrietig over Net alsof we niet serieus genomen worden of niet goed genoeg geklust hebben. Angelica oh meid ik hoop zo op positief nieuws voor jullie morgen. Ik duim heel hard! Hier eigenlijk nog steeds weinig bijzonders. Ik had zaterdag en zondag ineens 'eggwhite' afscheiding dus hubbie en ik nog eens extra geklust maar mijn temperatuur maakt vanaf zaterdag wel een stijgende lijn maar met 0.2 graden verschil dus ik geloof niet dat dat een eisprong geweest is. Ik zit nu inmiddels op 22 dagen na de curretage maar ja het is natuurlijk ook moeilijk inschatten hoe mijn lichaam herstelt. Pff moeilijk hoor
Hi @ Charmed wat fijn dat jij in blije verwachting bent. Jij geeft velen toch hoop Ik begrijp wat je zegt. Ik hoop ook dat het snel raak mag zijn. Weet je al wat het wordt of wil je alles als een mooi cadeautje krijgen? @ Angelica ik kan me voorstellen dat je hoopt dat het gauw lukt vooral als iedereen al kinderen heeft of krijgt. Hopelijk worden jullie morgen een stuk wijzer in een erg positieve zin @ P26 wat spannend zeg. Het zou helemaal iets moois zijn als beide embryo's goed uitpakken!! Heb gisteren toch weer geklust. Ik heb net weer een ovutest gedaan en de in de buurt van de teststreep! Me temp was gewoon de normale temp. Alleen heb ik morgen een slaapdienst, dus kunnen we niet op wellicht de belangrijkste dag klussen! Dus toch nog maar vanavond. Heb veel vrouwen op het forum gezien, die het ook echt 3/4 dagen achter elkaar hebben gedaan. Heb hopelijk eindelijk weer zicht op mijn ovu.
@ Wupje wat vervelend dat het ziekenhuis nu hun handen ervan aftrekt. Gelukkig kan je wel spontaan zanger raken, maar straks duurt dat weer een eeuwigheid:S Hopelijk krijg je gauw weer zicht op je cyclus. En wie weet is die 0,2 verschil wel al op weg. Volgens mij is een temp bij iedereen anders. Ik temp ook al 2 maanden, maar er zitten soms wat happen in dagen na mijn slaapdiensten. Ik heb het al 2 maanden eerder geprobeerd, maar toen vergat ik het te vaak. Nu ben ik consequenter. Me temp is trouwens nog niet omhoog, dussuh ik denk dat deze morgen of overmorgen omhoog schiet. Betekend het dat dat je dan moet klussen of te laat bent?
Dat betekent KLUSSEN !!!!!! Zelfs op de dag dat je temp de eerste keer hoog is kun je het beste nog een keer klussen voor de zekerheid. Ik heb begrepen dat je temperatuur 2 dagen hoog moet zijn en dan is je eisprong zeker geweest. Succes!!
Angelica het gaat op en af. Sommige dagen heel goed maar soms toch wel weer een terugval dat ik me gewoon even heel erg verdrietig voel. Maar we zijn op de goede weg. En straks lekker vakantie dus het komt zeker goed !
oh gelukkig. Het is soms idd heel zwaar. ik heb het soms ook heel moeilijk en ik voel me soms zo schuldig als ik stiekem iets gemeens denk over iemand die zwanger is
ja maf hè dat zulke gevoelens dan opkomen. Ik vind het ook heel erg dat ik jaloers kan zijn op zwangere vrouwen We moeten gewoon vertrouwen houden maar vandaag is zo'n dag dat dat even niet lukt.........
Carmeknorrie ik zie dat je morgen alweer 26 weken bent. Het schiet al op. Vanmiddag werd ik erg moe, ik had een afspraak, maar ik was veel liever lekker op de bank gaan hangen. laten we hopen dat ik moe ben door Suske en Wiske. En niet omdat ik te druk ben geweest.
@ p26, spannend weer hoor! Ik hoop het zo voor je, mijn duimen draaien extra hard voor jou @ vriesje, wat raar dat er op de echo weer niks te zien was en je wel een positieve ovutest had... @ lola, nogmaals welkom. Ik ben Saskia en ben 25 jaar. Mijn man is bijna 29. We zijn bezig sinds oktober 2008 en zitten sinds oktober 2009 in de mmm. We hebben 1x IUI gehad, maar het zaad is te weinig om hier mee door te gaan. Nu gaan we voor ICSI. We moeten in oktober terugkomen voor uitslagen en dan kunnen we hopelijk starten. Als je temp omhoog is, dan is je ei geweest. Dan kun je voor de zekerheid nog klussen, maar dan ben je zeer waarschijnlijk te laat. Je temp stijgt ongeveer 12 uur na de eisprong.
@ Wupje ik snap je gevoel. Ik ben ook zo jaloers als het maar kan. Voor jou is het dubbel zo naar Vervelend dat je er vandaag zoveel last van hebt. Sterkte! @ P26 wauw je houdt het spannend!!! Ben benieuwd Ik denk jij nog veel meer! Good luck de komende dagen. @ Saskia leuk kennis te maken. Vervelend dat jullie ook al in de MMM zitten. Hopelijk gaat de ISCI voor jullie werken. Ik weet nog niet zo goed wat het verschil allemaal is. Wat is precies IUI en ISCI? Hier nog geen tempstijging gehad en gisteravond was mijn ovutest ook zowat blanco. De dag ervoor was deze bijna even sterk als de controlestreep. Je zou denken dat mijn ovu al is geweest, maar dan zou ook mijn temp omhoog moeten. We wachten het af. Vindt het wel lastig vooral, omdat ik echt dacht dat mijn ei tussen dag 17 en 19 zal gaan springen. Nu ben ik bang dat we weer te laat zijn, maar dan had mijn temp omhoog gemoeten. Hoop dat mijn cyclus niet weer een megareeks maakt. Tot die tijd flink klussen. Manlief weet momenteel niet wat hem overkomt.
Het streepje van de ovutest moet even donker zijn of donkerder dan de controlestreep. Pas dan is hij positief. Het is belangrijk om iedere dag rond dezelfde tijd te testen.
Voor het verschil van IUI en ICSI kun je het beste even googlen of hier op de site kijken. Alle behandelingen staan goed omschreven.
Ladylola ha ha mannen houden meestal wel van die vruchtbare week Geef de moed nog niet op meid, komt goed!
Saskia ik heb gekeken idd. Er zijn veel behandelingen zeg. Volgens mij heb je wel lang moeten wachten? Lastig hoor. Ik hoop dat het het wachten waard is en jullie na de ICSI jullie roze wolk op mogen stappen Wupje idd de mannen houden er wel van, maar nu heb ik de deal dat het iedere week even vaak moet. Hopelijk brengt dat ons meer geluk Aangezien mijn cyclus toch doet wat ze wil. Jij al enigszins idee hoe het er bij jou voor staat?
Ladylola ik wacht het nu gewoon af. FF geeft n.a.v mijn temp van vanochtend toch een eisprong aan, alleen voor mij helaas op de verkeerde dag Wij hebben op dinsdag geklust en op zondag en FF zet mijn eisprong op zaterdag. De zwemmertjes van dinsdag zijn dus waarschijnlijk allemaal dood en die van zondag te laat.... Maar ik ben al blij als er daadwerkelijk een eisprong geweest is. Dan heeft mijn lichaam de cyclus weer redelijk goed opgepakt en kunnen we dus de volgende ronde weer serieus aan de klus. Het is ook denk ik een beetje eng om gelijk na een miskraam weer zwanger te worden.
He meiden, Ik kom net van het zkh. Alles bloedonderzoeken zijn in orde en ik heb gewoon 2x dubbel pech en als ik weer zwanger ben moet ik bellen. Wij zo oh was dit het? "JA"" hier moeten we het mee doen. Oh ja en ik ben niet de enige! Morgen heb ik weer een gesprek met mijn eigen arts en ik ben zo verdrietig. Sorry maar ik kom toch voor mezelf en niet voor andere:x Tranen staan in mijn eigen wat een botte lul
Lieve Angelica dikke knuff meid!! Het komt zo hard aan als ze zoiets zeggen En hoe gaat het dan verder nu? Wel met IUI of ICSI? We zijn er voor je meid!