dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    daar wilde hij zich niet mee bemoeien! moet ik morgen maar bespreken met mijn eigen arts. Ik weet het even niet meer alle hoop is nu weg

2. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Lieve Angelica even hele dikke knuffel voor jou! Wat een stomme arts met zijn je bent niet de enige....pfffff.....alsof jij daar een boodschap aan hebt. Sterkte meis.

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje Angelica, waarom heb jij deze arts gesproken als je morgen je eigen arts zal spreken? En dan die belachelijke antwoorden! :x Dit moet je zeker niet pikken, hoor.
    Sterkte en succes morgen. Een dikke knuffel.

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Angelica veel succes vandaag en laat van je horen meid!!
    We duimen voor je!

5. P26

P26 Niet meer actief

angelica veel succes vandaag.

6. P26

P26 Niet meer actief

morgen bloedprikken, ik heb het gevoel dat ik niet zwanger ben.

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh meid ik hoop toch echt van wel :(!
    Waarom heb je dat gevoel?

8. P26

P26 Niet meer actief

omdat ik eigenlijk niets voel, ook niet moe. Meestal zit mijn gevoel goed. Maar ik weet het natuurlijk niet eerder dan morgenmiddag.

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Angelica :( Wat een eikel zeg! Ongelofelijk dat ze hun patiënten zo wegsturen!!!!
    Hoop dat je vandaag wat wijzer wordt van je eigen arts. Succes!

@ P26, ik hoop dat je er nu een keer naastzit met je gevoel. Ik vind niks voelen vaak wel een goed teken. Er zijn zoveel zwangeren die in het begin helemaal niks voelen. Ik hoop dat het voor jou ook geldt.

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    P26 ik blijf duimen ik hoop het zo

Nou hehe eindelijk krijg ik in HETLUMC IUI, ik krijg ipv puregon glonal ofzo en ik krijg het tot mei 2011 en dan IVF.

Ik moet alleen nog een maand rust houden ivm mijn astma, ik wil gelijk beginnen bah

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    @ Angelica wat ontzettend naar nieuws:( Een totaal andere situatie, maar wel vergelijkbaar. Ik heb een vriendin, die eenmaal een miskraam heeft gehad. Eenmaal van een kindje moeten bevallen, omdat het niet goed was. Nu de derde keer is zij met 25w4d bevallen. Dit kindje is met hard vechten en een lange weg helemaal gezond. De artsen konden haar ook niets anders vertellen behalve dat zij pech heeft. Tis heel schrijnend en pijnlijk, maar zij heeft de hoop gehouden. Hopelijk lukt het jou ook en mag jij ook gauw genieten van een zwangerschap.

@ P26 we hopen het voor je dat je gevoel niet uitkomt. Ik kan het me heel goed in je gevoel verplaatsen. Het is ook moeilijk om te hopen na zoveel verlies. Maar bedenk dat de angst dat het niet zo is in jou geval sterker is dan dat het wel zo zal zijn. Sterkte nog vandaag en morgen.

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Ladylola,

Bedankt voor je lieve berichtje. We houden hoop, maar het is wel moelijk soms. Ik wil niet meer in de achtbaan van emoties zitten.

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Angelica gelukkig over een maand wel weer vooruitgang. Maar op dit moment is een maand wachten weer heel erg lang :(
    Knuff meid het moet gewoon goedkomen!
    Hoe was jouw voortraject? Hoe ben je toen zwanger geraakt? Ook met IUI?

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Wupje, Ik ben na 2 jaar zwanger geraakt en dat was na een inwendig onderzoek Gelijk een BBX. Toen na een na een kijkoperatie zwanger geraakt dat werd een mk. De andere keren met IUI.

Ik krijg nu wel via het LUMC IUI, omdat ik 1 eileider mis.
    Dan ben je nog maar 60% vruchtbaar en omdat ik pas na 2 jaar zwanger raakte is het nog iets lager, snap jij het?

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    P26, het zou erg naar zijn als jij ook negatief test deze maand.

Angelica, wanneer begin jij met het spuiten van Gonal F? Je moet dit wel heel lang gebruiken, t/m mei 2011?!? Gonal laat de eitjes groeien.
    Lastig dat je ook weer een maand kwijt zal zijn. Ken je gevoel maar al te goed.

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Oja, ik ben vandaag ongi geworden. Ook heb ik de afspraak bij de fa proberen te vervroegen, maar dat is niet gelukt. Ze zitten allemaal tjokvol!

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik weet niet hoelang ik gonal ga gebruiken maar ik weet wel dat ik in MEI 2011 ga beginnen met IVF??????

Is het wel volgens je cyclus en nu nu ze vol zitten

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    sorry vanaf dag 5

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat een lange wachtlijst zo t/m mei 2011. Nu heb je wel de mogelijkheden om het met IUI te proberen. Zou mooi zijn als het hiermee lukt.

Ik ben volgens mijn cyclus mooi op tijd ongi geworden, maar deze maand dus geen poging. Daarvoor staat de afspraak veel te laat gepland. Zoals het er nu naar uitziet zal ik in oktober weer mogen en dan in een gestimuleerde poging. Hopelijk dan ons eskimo ontvangen en lekker warm houden.

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ja, ik ben al 2x zwanger geraakt met IUI beide keren in 1x. Ik mag ook in Okt gaan beginnen. verplicht rust ivm astma

Deel Deze Pagina