Oh wat geweldig! Dit is de eerste van een goed nieuws golf ik voel het. En gun ons nou even die foto, we zijn nou eenmaal gek op streepjes!
die zijn wel goed idd. bij mij ook wit tot ik het echt raak was. Maar ben alsnog benieuwd naar een foto hoor, hou het wel n de gaten. Geniet er gewoon lekker van. De eerste maanden zijn zeker moeilijk, maar probeer er niet teveel aan te denken. Liefs
haha en toch komt er geen foto. de echo die is gemaakt bij de terugplaatsing heb ik nu op het dressoir neergezet. Nu is het afwachten of het Suske of Wiske wordt. Misschien wel allebei
P26 geweldig nieuws meid!!!! Oh wat gaaf, ben echt blij voor je! Ik kan me voorstellen dat je wat voorzichtig bent maar probeer er toch zoveel mogelijk van te genieten! Hier vandaag nog naar de ha geweest. Ik heb al een paar dagen behoorlijke last van rugpijn en vanmiddag werd het zo erg dat ik bang was dat ik Kyano zelfs niet meer kon dragen Het straalde ook helemaal uit naar mijn benen. Hubbie gebeld en die kwam gelukkig gelijk terug van het werk. Toen naar de ha. Die controleerde mijn urine en was goed. Als ik geen koorts krijg of buikpijn moet ik het met paracetamols bestrijden en anders gelijk weer bellen. Net had ik bij het toiletbezoek beetje bloedverlies, zou ik soms nu al ongi worden? Jeetje zo'n rare situatie
wupje dat is idd een rare situatie. Op welke dag zit je? Als je wel een blaasontsteking hebt kan je ook wat bloed bij de urine hebben, maar dan zou de test dit ws wel al hebben aangegeven.
@wupje, ja dat was ook mijn eerste reactie blaasontsteking of zelfs nierstenen, met die pijn in je rug. Maar dat had idd die test uit moeten wijzen. Sterkte meid. Hoop dat het gauw over gaat.
allemaal bedankt voor de felicitaties, ik hoop toch echt dat we straks allemaal op roze mogen en blijven.
P26!!!! Waaahhh gefeliciteeeeeeerd!!!!! Wat super goed nieuws. Blijf positief en ik snap ook dat je voorzichtig bent, maar dit is toch super! Geniet ervan. @ Wupje wat vervelend! Gaat het nu wel weer? Andere dames succes met alles. Ik ben er niet echt in thuis wat het precies allen inhoudt, maar hopelijk komt er een lading geluk dit topic in Ik heb trouwens mijn ei gister of eergister gehad. Ik had gister echt last van mijn buik. Ik heb gelezen dat het niet zeker is of het ervoor of na de eisprong is, maar ff een temp beeld. Vanaf woensdag 36.4, 36.2, 36.3, 36.8. Ik hoop dat mijn ei donderdag is geweest, want de donderdag zelf lagen manlief en ik om 22.00 strontverkouden onder de wol na een korte nacht slapen op mijn werk. Ik baalde er zo van, maar was TE moe. Ik vraag me af hoe groot de kans is, maar ben echt teleurgesteld en bang dat we die donderdag hebben verknald
Ohhhhh P26 Gefeliciteerd en ik ga heel erg duimen dat je dit ukkie of ukkies zo'n 40 weken mag dragen!!!!! Ben ze blij voor jou!!!!
Ladylola je ei is waarschijnlijk op de dag geweest dat je temp 36.2 was of 36.3 maar de dag dat je temp 36.8 was is je ei al gesprongen. Je hebt dus de meeste kans als jullie geklust hebben op de dag van 36.2 of net ervoor. Op de andere 2 dagen heb je ook nog kans maar is denk ik wat minder (is mijn bescheiden mening ) Hier gaat het beter.....en de oorzaak van alle pijn is ook bekend; ik ben vanochtend in alle hevigheid ongi geworden Wel vreemd dat het al zo snel komt (7 dagen na de eisprong) maar goed na een curretage kun je nog geen normale cyclus verwachten dus hopelijk hebben we deze ronde weer kansen.
@wupje Gelukkig dat dat het was toch. Nu weer richten op de volgende kans. @ladylola Ja wat wupje zegt dus. Is ook mijn bescheiden mening. Ik heb 3 maaden temp. bijgehouden en ovutesten gebruikt, en ff (is fertilityfriend.com, weet niet of je dat kent) was het altijd met ovutest eens.
He meiden, Hoe is jullie weekend geweest? Ik weet niet waar het stof vandaan blijft komen, maar ik word er moe van. Van het weekend weer het hele huis schoongemaakt. Het is wel anders (groter) dan een flat en daar moet ik aan gaan wennen :x Ik wacht ook op mijn ongi, hoe sneller die is hoe beter. Ik wil ook wel weer gaan beginnen. nog 5 weken en dan mag ik ook weer gaan spuiten met hormonen
angelica 5 weken, soms lijkt dit lang, maar het kan zo voorbij zijn. Ik hoop dat het goed gaat dan met het spuiten. Wat moet je gaan spuiten en hoeveel?
HE p26, hoe gaat het? Gonal 37.5 en pregneyl??? Ik ga ook om progestoron vragen, en ik ga nog 1 maand weer tempen. Mijn lf is 10 dg en dat moet 14 zijn en ik las dat je hierdoor ook een bbz kan krijgen
Hi hi @ Wupje wat fijn dat je cyclus weer op gang komt. Hopelijk is het gauw raak. @ Angelica dat schoonmaken, is nooit echt van de leukste dingen. Maar als het is gebeurd dan is het ook wel weer fijn Ook top dat je over 5 weken weer kan beginnen met hormonen. Thxx wupje voor je uitleg van mijn temp. Ik hou het idd bij op FF. Vandaag weer een temp van 36,4. Erg verwarrend, maar we wachten het af. Wel al 9 dagen last van watery en eggwhite afscheiding. Dat vind ik op zich wel apart, maar ik hoop niet dat mijn cyclus weer rare ronde maakt:S
ladylola, ik heb/had ook altijd wisselingen met de afscheiding, het liep niet zoal het in theorie zou moeten. Niemand is gelijk, wel kon ik vaak 2 a 3 dagen voor mijn ovulatie helder taai slijm zien, soms zelfs een propje taai slijm. Angelica je gaat nu voor IVF toch? De pregnyl moet je spuiten aan het einde van het kweken van follikels om een eisprong op te wekken. Je gaat dan ook progesteron gebruiken, 3x dgs 2 bolletjes en starten de dag na punctie. Ik gebruik ze nu nog, mag ze van de gyn zelfs nog wel 2 weken doorgebruiken. Dus in ieder geval tot de eerste echo.
p26, nee nog geen ivf ik ga in mei 2011 beginnen met ivf. Ik krijg nu IUI. Ik had IUI bij mck, maar nu gewoon in het zkh. Pregneyl vind ik geen pretje, brand heel erg