dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P26

P26 Niet meer actief

oh ja dat was ook zo.

De pregnyl is ook zeker een vervelend goedje. Tips om het zo goed mogelijk te doen, goed op kamer temperatuur, zeer langzaam inspuiten, na de tijd de injectieplaats even masseren. Soms wil het ook wel helpen om eerst even een ijsklontje op de injectieplaats te leggen, dit verdoofd wat.

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    oh dat ga ik zeker doen
    hoe voel je je

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi hoi!

Alles goed met alle meiden? Hier rustig aan, vandaag mamadagje thuis en vanmiddag even met de boef over de kermis wandelen bij smoeder.
    Vanochtend toch nog gauw even kunnen fietsen ondanks de regen.

Angelica aarrgghh erg is dat hè steeds die stofnesten!

Ladylola hmm ineens weer een tempdaling is wel raar ja. Dan lijkt het erop dat er nog geen ei geweest is maar je had wel een positieve ovutest toch? Hoelang is dat nu geleden? Anders zou het een innestelingsdip kunnen zijn ......

4. P26

P26 Niet meer actief

Hoe gaat het vandaag met iedereen? Het is wel rustig zeg, iedereen is vast aan het werk.

5. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    ja sorry, lees stiekum wel mee, maar ben bang dat ik wordt betrapt als ik zit te tiepen.
    Heb vanochten wel even ingelogd om te checken of sikke positief getest had. Stom hé doen jullie dat ook wel eens? Ik lees vaak het topic (babyrinth)mee van klingel (die kennen jullie vast ;) Omdat ik nieuwsgierig ben hoe het haar vergaat (ken haar nog vaag van een oud topic) En ze schrijft ook zo leuk! Omdat ik daar dus vaak kijk lees je ook mee met de overige dames en heb je het gevoel dat je ze een beetje kent. Snappen jullie het nog?
    Ze schrijven daar wel eens over meegluurders en dan denk ik altijd, oeps! dat ben ik ook!

6. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    pregnyl zag ik de eerste keer enorm tegen op. Uitstellen kan gelukkig niet omdat je op een bepaalde tijd moet spuiten.
    Verstand op nul, en ik was ook een beetje afgeleid omdat je wel een beetje moet opletten bij het mengen.
    Wel grappig, na het spuiten werd ik alsnog een beetje livht in hoofd, omdat ik ineens besefte wat ik net gedaan had. Namelijk een naald in eigen lijf gestoken. Ben er panisch voor namelijk. Ik was daarna helemaal trots op mezelf.
    Deed geen pijn overigens, eisprong voelde ik daarentegen weer wel, in natuurlijke cyclus niet.

Ik hoop (ja is weer eens wat anders) dat ik morgen ongi wordt. Volgens de fm echo's zou dat moeten lukken. Kan ik weer verder!

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hahahaha Vriesje... ik had al gezien dat jij een meelezer was in het babyrinth... je naam hangt vaak onderin hihihihi :D
    Is toch niet erg, is juist leuk!!!
    Ik ben even niet heel actief op zp, niet echt zin in. Hier gaat het verder zn gangetje. Ik voel de ongi alweer aankomen en verder wachten we af tot 26 oktober.

Mooie banner P26 :)

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hele mooie banner

Ik ben nu aan het vloeien, pff mijn lichaam maakt me gek

9. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @saskia
    ja je kan hier ook niets anoniem doen!
    snap dat je er niet altijd even zin in hebt, omdat het voor jou nu even "stil"staat. Wel vanuit hier een hele dikke knuffel!

10. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    is goed teken toch, dan kan je beginnen met spuiten?

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb het geweldige nieuws van P26 gemist! Meid, van harte met je zwangerschap!

Angelica, nog steeds aan het poetsen? Zo leer je nog beter je huisje kennen.;)

Wupje, je bent weer ongi geworden. Meid, wat prettig dat de boel weer op gang is gekomen. Hoelang na de curretage is dit nu?

Iedereen een dikke knuffel!

Wij hebben nog ruim een week te gaan tot aan de afspraak. Net ongi af en dus eind september de volgende ronde en hopelijk dan de gestimuleerde cryo tp.

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Timon vrij snel na de curretage al ongi (2/8 gecurreteerd) en eigenlijk komt het wel goed uit want als alles normaal verloopt zitten we in de vruchtbare periode tijdens de vakantie :)

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wow, wat erg om dan je ovu te hebben.... :p

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    ja hè echt een straf :D

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden,

Vandaag 3 jaar getrouwd.

Wupje, dat is idd geen naar periode

Timon, ik weet niet waar al dat stof vandaan komt, maar ik haat het :D

Is het al weekend meiden pfff ik heb geen zin vandaag om te werken

xxxx

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi:D

@ Angelica gefeliciteerd:D

@ Wupje wat een fijne gedachte zeg. Nou dat wordt vast een spectaculaire vakantie! Wanneer ga je?

Jemig jullie weten alleen wel veel van die behandelingen. Ik heb totaal geen idee ervan. Wel fijn dat jullie elkaar tips kunnen geven.

Hier is mijn ei zeker geweest. Volgens FF heb ik deze vrijdag gehad. Dan baal ik als een stekker, want woensdag heb ik gewerkt en donderdag waren wij beiden te moe en te snotterig om ook maar iets te ondernemen. :(
    Ik ga maar weer uit van een verloren maand:( Ben wel blij dat mijn cyclus weer rond de 32 dagen ligt.

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He Angelica, gefeliciteerd! Nog iets leuks doen vandaag?

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    zaterdag gaan we uiteten. vanmorgen heb ik ontbijt op bed gemaakt. Ik heb hele mooie rozen gekregen

19. P26

P26 Niet meer actief

angelica, van harte met jullie Tarwe huwelijk. (3 jaar).

Ladylola, jammer dat je ws een verloren maand hebt, dat kan ook wel weer stressvol zijn. Helaas weten wij daar allemaal van.

20. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @angelica
    Gefeliciteerd! Veel plezier vanavond!

Had nog een predictor vroeg liggen. (Ja ik weet dat die slecht zijn en ik heb zelf ook al een keer positief getest en later weer ongi geworden) Maar hij lag er toch nog ;)
    Nu heb ik dus een best duidelijke streep. We plastic eraf gehaald. Maar hoef hem niet in het licht te houden etc. Streep is ook roze. Nu wilde ik net een foto maken, zag ik de foto van de vorige test (2 maanden terug) En die zag er dus precies hetzelfde uit. Nu weet ik dus nog niets. Ga nu maar verstandig wachten tot ongi er is.
    zucht....

Deel Deze Pagina