dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door butterfly stars, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden,

ikheb een nieuwe geopend.
    Hoe gaat het met iedereen?

Skatjuh, en en en en

Hier vandaag fm gehad eitje 18 mm hoor vanmiddag wanneer mijn iui is

xx

2. stitchy

stitchy Actief lid

8 okt 2010
    161
    0
    0
    thuis
    Ik kom hier ook bij als je t goed vind! was al lid, maar wel na 4 sept, dus was verwijderd :(

Spannend Angelica! Goed nieuws, 18 mm!

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ja, tuurlijk, het is alleen een beetje stil hahaha

Ja, spannend weer

4. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey dames!

Gelukkig heb jullie weer gevonden!!

Angelica wow klinkt mooi zeg, ik ga voor je duimen!!

Skatjuh jij bent nu bijna uitgerekend of niet?? Heb ik de laatste dagen nog iets gemist? Zijn er al tekenen dat het gauw gaat beginnen?

Hier twijfel ik een beetje of mijn lichaam wel hersteld is na de curretage. Vorige ronde kon ik met alleen tempen al geen ei ontdekken dus nu deze ronde ovutesten gaan gebruiken maar die blijven negatief en ik zit inmiddels al op dag 17. Normaal is bij mij vanaf dag 14 wel al een licht streepje te zien en op dag 15 /16 is hij positief. Nu gewoon hartstikke negatief :( Hoop maar dat het gewoon een late eisprong is en mijn lichaam wel nog weet wat te doen.
    Pff ik baal er wel van. Zo'n curretage en herstelperiode hakt er echt wel in :(

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He wupje, ja, dat kan er echt mee te maken hebben. ik werd pas na 49dg ongesteld dus ik zou doortempen.

skatjuh is nu uitgerekend.

Wat gaat de tijd langzaam

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Het gekke is dat ik wel al 3x ongi ben geworden :(
    Zou je toch denken dat er wel een eisprong is geweest, nou ja we klussen gewoon nog even door. Het scheelt dat ik er geen hekel aan heb :D

Ooh spannend voor Skatjuh!

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    hahahahahahahaha, wij moesten gisteren verplicht doen, gelukkig weet mijn man dat niet hahahaha

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    zondag om 11.40 IUI spannend

9. stitchy

stitchy Actief lid

8 okt 2010
    161
    0
    0
    thuis
    Heel veel succes!!!! Ik ga voor je duimen! :D

10. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Jaaa ik heb jullie weer gevonden! Gelukkig maar!
    Angelica goed nieuws zeg! Ik ga voor je duimen!!!!!

11. stitchy

stitchy Actief lid

8 okt 2010
    161
    0
    0
    thuis
    @ Angelica: hoe ging t gister meid????

Verder niemand meer iets leuks te melden hier?

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Angelica ja ik ben ook benieuwd, hopelijk over een dag of 14 een positieve test!!!

Stitchy ha ha het is idd erg rustig hier :D

Nou ja iets leuks te melden nog niet maar in elk geval wel toch een positieve ovutest en daar ben ik al heel blij om, mijn lichaam doet het dus toch nog ;)
    Vanavond nog een keer hobby' en dus :D

13. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey dames, ik kom me hier ook weer even melden. Door problemen met internet kan ik steeds niet inloggen en dus ook niet reageren. Hopelijk is het snel opgelost.

Ik ben idd al uitgerekend en morgen zelfs al een week overtijd, maar loop nog steeds met een dikke buik rond. Morgen moet ik weer naar de vk en word er gestript ( voor de 3e keer ) hopelijk is 3 keer echt scheepsrecht. Ik heb al bijna 3 weken 2 cm ontsluiting maar verder gebeurt er helaas nog weinig. Er zal morgen ook een afspraak worden gemaakt bij de gyn om te kijken wat mogelijkheden zijn met helpen bij de bevalling, als in inleiden en dergelijke. Heel spannend dus.

Frummel is koppig zo te merken en iedereen hier is razend nieuwsgierig, net als wijzelf natuurlijk.

Ik laat zo snel mogelijk weer wat weten ( ligt aan internet en Frummel wanneer dit is )

Liefs

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh meid je geduld wordt op de proef gesteld!
    Succes met de laatste loodjes en hopelijk heb je ukkie gauw in je armen!!

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden,

IUI ging goed 29.7 milj zwemmers. Ik had pregnyl moeten spuiten, omdat er geen eisprong aan zat te komen.

Net ook even mijn man moeten verleiden, als ik vertel dat hij moet werkt het echt niet.

Skatjuh heeeeeeeeeeel herkenbaar hahahaha

Vrijdag progestoron prikken donderdag 21 okt uitslag en de vrijdag hcg prikken en ik word gebeld of we zwanger zijn.

Ik voel me wel anders door de pregnyl, veel last van dikke afscheiding. echt vies

Wupje hoe gaat het?

stichty heb jij nog iets leuks te melden?

Vandaag bij praxis planten gekocht voor ons voortuin. Morgen krijgen we nieuwe binnendeuren beneden en ik moet leren.
    Ik hoop vrijstelling te krijgen, de docent gaat me overhoren en als het goed gaat, krijg ik vrijstelling. Belachelijk maar ja

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Angelica lichamelijk gaat het niet altijd even lekker met mij. Nu ook alweer dagen last van buik en rugpijn :( Ik kan uit mijn temp ook nog geen duidelijke eisprong terugvinden dus we klussen nog even door :D
    Ha ha grappig dat jouw hubbie van tevoren niks mag weten, alhoewel mijn mannetje daar ook wel eens last van heeft ;)
    Ik duim voor je!

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    idd grappig, ze roepen altijd dat ze elke seconde van de dag wel willen klussen, nou..................... hhahaha

Op dit moment zijn we aan het oppassen, mijn nichtje van bijna 3 is. ze is zo bijdehand hahaha.

18. stitchy

stitchy Actief lid

8 okt 2010
    161
    0
    0
    thuis
    @ Angelica: Super! Ben benieuwd hoor meis!!! Ja, als ik tegen mn ventje zeg dat t "moet" dan lukt t niet, dus ik zeg niks meer :p

Hier niet veel spannends. Voel me nog steeds niet lekker, ben vrij misselijk, last van mn tepels en voel me gewoon blehhh.... Maar heb vant weekend aan de diarree gestaan, dus is waarschijnlijk gewoon een griepje :x Niet echt tof van moeder natuur om al die symptomen op allerlei andere dingen te laten lijken ;)

@ Skatjuh: jeetje meid! hoop voor je dat t gaat doorzetten nu. Je zal wel erg graag je kindje in je armen willen! Heel veel succes!!!

@ Wupje: have fun met klussen ;)

19. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @angelica
    spannend de iui al weer achter de rug! Ik ga voor je duimen!

@wupje
    Cyclus dus nog steeds van slag. Ik hoop voor jou op een snel komende eisprong!

@stitchy
    Jij nog nieuws? Nog geen testdrang?

20. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    oeps bericht was nog niet af........ hieronder het vervolg!

@wupje
    Zie dat je toch eisprong hebt gespot! goed benut neem ik aan
    ;)

@angelica
    wow 29 miljoen is een mooie score!
    Vieze afscheiding herken ik wel helaas. Sinds de clomid is het helmaal raak. Ben ik net van ongi af (na 7 dagen) heb ik alweer vruchtbaar slijm....sorry voor de details......

Skatjuh houd het dus nog even spannend!

@me'
    vandaag naar de gyn geweest en doorverwijzing gekregen voor ivf/icsi. Ze stelde zelf eigenlijk MCK voor, dus die ga ik morgen even bellen. Ben nu wel tegelijkertijd met iui gestart voor een laatste keer. Dus wie weet! Vrijdag 1e fm spannend!

Deel Deze Pagina