dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door butterfly stars, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Het gaat wel goed met mij. We hebben nog steeds goede hoop dat we snel zwanger zijn door ICSI. Dat is ook wel een voorgevoel. Ik hoop dat het klopt.
    Mijn weekend was lekker en lekker druk :) Wel allemaal gezellige dingen. We hebben meubels besteld, en lekker geshopt en gisteren vrienden op bezoek gehad.
    En jouw weekend?

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    mijn nichtje werd gisteren 3, ze wilde een prinsessen verjaardag hahahaha.

Begin nu toch nerveus te worden, pff kan me moeilijk concentreren en ben best brak/moe. Ik red het nog geeneens om wakker te blijven

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Anita wekom meid! Balen dat het zaad niet zo goed is

Spijkervrouwtje oh wat jammer dat derde ukkie zo lang op zich laat wachten.
    Ik zou een traject ingaan maar ineens was ik toch zwanger, maar is helaas geeindigd in een miskraam bij 8 weken. In principe moet progesteron goed zijn om de lf te verlengen.
    Ik hoop dat het gauw raak is!

Ikhebjelief hmm dat was effe balen dus die stemmingswisselingen.
    Ik zou voor vanavond een grote bak ijs gaan halen

Ik mis P26 ook :(
    En verder nog Ladylola en Stitchy, hoop dat het goed met ze gaat

Angelica volgens mij zit het wel goed, ik hoop het zo!

Kabouter Plop was echt te gek! Kyano was de eerste tien minuten een beetje bang maar kwam daarna helemaal los en heeft geklapt en gedanst voor 10, echt super :D! Helaas snapt hij de wintertijd nog niet zo goed en wordt standaard om 5.30 wakker ;)

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    wupje, geweldig zeg hahaha

Ja morgen weten we meer, nu ben ik wel bang hoor.

Meiden vertel eens wat leuks

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    pff die onzekerheid hè :(
    Bij mij knaagt het ook nog steeds, er is steeds een stemmetje in mijn hoofd dat zegt 'het zit toch weer niet goed' Ik wil dat stemmetje niet meer horen :x

Uhh iets leuks.......??
    Ik hoor Kyano zijn hoofd stoten tegen het bed...geloof dat er eentje wakker wordt :)
    Maar niet hilarisch leuk dus ;)

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Wupje, dikke knuffel van mij. Waarom kunnen we niet gewoon niet genieten. pffff

Je vertelt het wel grappig

7. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @anita
    Welkom en ik hoop dat 2010 jullie jaar wordt! Of dat het helemaal niet nodig is iui.

@spijkervrouwtje
    Jij ook welkom. En ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen 12 november. Is een goeie dag, namelijk mijn verjaardag ;)

@ikhebjelief
    Oh sorry, heb ik niet opgelet. Nou dan hoop ik dat je snel ongi wordt toch? Leuk zo'n dagje dierentuin, en schaam je niet hoor. Die hormonen doen gekke dingen met je. Ik vraag me soms ook wel eens af of ik wel goed bij mijn hoofd ben. Kan er altijd acheraf wel om lachen en vriendlief ook. Zou ik ook maar doen!

@angelica
    Ik hoop zo dat het goed gaat vandaag! Lekker zo'n klein ventje, leuk he als ze zo'n plezier hebben. Je kan ze zo lekker schandalig verwennen als ze niet van jezelf zijn.
    En ook nog een verjaardag. Wel een hoop kindergeweld voor jou.
    Spannende dag voor jou morgen, hoop dat pukkels goed teken zijn! Hoe laat moet je morgen?

@saskia
    Leuk weekend voor jou dus! Icsi moet hem worden!

@wupje
    En zeker het hele weekend de cd op gehad! Ik hoop dat de wintertijd snel door krijgt. Hoe voel jij je verder?

waarschuwing ego alert!!!!!!

Vandaag voor intake icsi/ivf geweest. Was even vergeten dat manlief een zwak gestel heeft als het op ziekenhuizen aan komt. Toen ze begon over aanprikken, naalden en morfine, trok vriendlief wit weg. En ik had het niet eens door. Stom hé. Lekkere vriendin ben ik. Acheraf vertelde hij dat ie het halve verhaal niet gehoord had.....zieltje toch. En toen moest ie ook nog bloedprikken! Vind ie zo mogelijk nog erger.
    18 november mogen we terugkomen voor echo, zaadanalyse en afronding intake. 30 november verplichte infoavond. Ik ga maar alleen denk ik. haha. Ligt een beetje aan cyclus of we nog kunnen beginnen in december. Ben net ongi geworden en de volgende moet dan voor 3 december komen ivm kerst/oud en nieuw stop. Zou moeten lukken, maar weet natuurlijk niet wat cyclus doet zonder clomid.
    Verder gaan we ook nog verhuizen in november en ben ik bezig het eerste jaar van mijn studie af te ronden. Druk druk, maar wel spannend en leuk. Nou ja leuk, het resultaat is leuk!

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Vriesje ha ha die mannen, altijd stoer doen maar van binnen zo'n klein hartje :D
    Hopelijk lukt het nog in 2010! Maar genoeg te doen dus nog voor jullie de laatste maanden van dit jaar! Komt goed :)
    Ik voel me op zich best goed, soms misselijk en ook wel behoorlijk moe maar niet echt slecht.
    Ha ha idd die cd's die ken ik van binnen en buiten, net als Piet piraat :D

9. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Wat is een inro :(

Hier een druk weekend gehad met vooral veel troep opruimen op zolder van de verbouwing. Maar het begint langzaam iets te worden, het opbouwen kan weer beginnen :)

Angelica spannend voorje morgen meid ik duim echt voor een supermooie uitslag! hoe laat moet je?
    Wel leuk zo'n klein keereltje om op te passen he. En het badritueel komt me bekend voor. Hier is het ook altijd feest met die twee meiden samen in bad (lees de halve badkamer zeiknat...;))

Wupje vervelend vd wintertijd. hier hebben we er gelukkig geen last van gehad.

Vriesje ja die mannen heel herkenbaar hoor. Dat is ook vast de reden waarom vrouwen kinderen krijgen en niet de mannen ;)
    Nou duimen dat je nog net kunt beginnen in december. EN dan zou een positieve test begin januari wel een heel leuk begin van 2011 zijn!!

10. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi Hi:D

Daar ben ik weer! Sorry ben sinds de crash de topics een beetje verloren, en zelf eigenlijk ook wat minder op de pc.

Hoe is het hier? Ik zie dat een aantal meiden wel progressie hebben in hun MMM, dus dat is mooi....ennuh WUPJE.....wat zie ik daar???? Gefeliciteerd wat heerlijk!!! Hoe voel jij je?

@ vriesje wat fijn dat jullie een nieuwe traject in kunnen. Hopelijk maken jullie veel kans:D Spannend hoor!

@ Angelica je krijgt een uitslag??? Ooh wat spannend. Heb je goede hoop? Lief van je PB:D

Hier eigenlijk niks nieuws. Zit vandaag weer op dag 20, dus zit nu in mijn vruchtbare periode. We doen ons best. Heb op dag 15/17 geklust nu nog en jah dan wachten we het maar weer af.
    Verder lekker druk met werk en ons koophuis. Veel regelzaken, maar tis nu zo goed als rond.

11. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Angelica succes vandaag meid, ik denk aan je!! en duim natuurlijk!!

Vriesje ik probeer idd erna heel positief te doen, maar soms zooo lastig haha..!

Verder hier nog geen ongi te bekennen, kan ook bijna niet maargoed..! you never know!

Veel liefs en knuffels!

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He Ladylola, leuk dat je er weer bent meid :D

Angelica, succes vandaag. Ik denk aan je en duim echt onwijs hard voor je!

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Lieve meiden,

HCG was gedaald, maar niet genoeg. ze hebben een echo gedaan en mijn baarmoeder was leeg, wel zagen ze een kleine bloeding.

Di moet ik wer terug voor bloedprikken en hcg.

Heb wel net de de mk poli gebeld en de fertiliteitspoli voor een afspraak te maken kan ik ook al volgende week terecht. Ik moest 6 wk wachten, ja doeiiiiii.
    Ik zei al ik wacht al 4 jaar op een wonder.

Ik voel me zwaar kl&^% en ik kan mijn ogen ook niet droog houden, ben wel naar werk gegaan.

Mijn zus was mee, die stelde hele goede vragen. Ik had niet die leuke arts maar een arts in opleiding. Mijn zus was kwaad over het feit dat ze me weer wilde laten wachten. mijn zus zei," NOU DAT DACHT IK NIET!" Ze herhaalde ook even mijn geschiedenis en toen in eens kon ik as dinsdag al terecht.

Spijkervrouwtje, sorry ik bedoelde intro.

Ladylola fijn dat je er weer bent

14. Angelica, ik lees hier soms mee op dit topic. En nu lees ik jouw berichtje en wil ik toch even reageren. Ik heb er echt geen woorden voor meis, ik vind het zo ontzettend klote en verdrietig. Waarom nou toch?!? Ik huil met je mee.. En ik wens je heel veel sterkte!! Ik heb geen woorden om je te troosten helaas, dus vandaar een hele dikke knuffel vanaf hier..

15. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Jee angelica wat een kl*te nieuws meid. Had zo gehoopt op toch een mooie zwangerschap. Het is neit eerlijkda t jullie al zo lang bezig zijn! En wat vervelend dat je nog een week moet wachten voor je meer weet. Ik dacht altijd dat ze bij een bbz heel snel te werk moesten gaan. Maar ze laten jou dus gewoon een week wachten?

nou sterkte ermee meid!!

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Lieve Angelica wat een k*t nieuws :(
    Ik sla vanuit hier mijn armen om je heen, het is echt niet eerlijk!!!
    Heel veel sterkte voor jou meid, wanneer lacht het geluk jullie nu eens toe???
    Knuff!!!

Ladylola hai!!! We hadden je gemist! Ik duim voor je dat het raak is!
    Het gaat goed met me, vlagen van misselijkheid en vooral moe en mijn man zegt dat ik mopper :D Kortom hij vindt mij zwanger :)

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hahaha wupje, geweldig. Geniet ervan ik weet zeker dat jij een plakbeebje hebt.

Dikke knuffel van mij

18. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    och angelica meid wat K*T!!!!:( ik leef echt heel erg met je mee!! Wat hebben jullie veel pech meid!!...Ik huil van hieruit met je mee!!!
    EEN hele dikke digitale knuffel voor jou meissie!!

Hier verder ook een klein beetje nieuws...ik ben vandaag helemaal ingestort op het werk...ik kon t nie meer voorme houden...heb het tegen de manager verteld en ze nam het zoooo goed op...had ik echt niet verwacht!!...ze heeft geen kinderen ,nooit gewillen ook dus was erg bang voor haar reactie..
    maar...ze zei tegen mij je moet even met de collega het e.a bespreken die de roosters maakt zodat je gewoon naar het ziekenhuis kunt!!
    Ik ben opgelucht!!
    Echt opgelucht!!
    liefs! knuffels!

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ikhebjelief, dikke knuffel voor jou, het is idd niet makkelijk. Ben zo blij voor je dat je werk zoveel begrip voor je toont

20. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Ja angelica dat is echt heel prettig!!
    Voel me er echt een stuk opgeluchter door! (wat een rare zin haha)

Deel Deze Pagina