dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door butterfly stars, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    hahaha jemig dat gekwebbel over die doekies. Hilarisch!! Lekker plat hoor:D Hopelijk hebben jullie er net zoveel plezier van zoals jullie het beschrijven:D hahaha

@ Angelica wat balen zeg. Hopelijk volgt er gauw goed nieuws. En klagen mag altijd, is ook nodig in jou geval!

Hier ben ik lekker druk. Nou ik heb niet op tijd geklust, maar krijg steeds meer het gevoel, dat ik maar beter even kan wachten. We hebben zojuist een huis gekocht en dat gaat ons per maand zoveel meer kosten, dat een baby erbij een financiële strop wordt:( We hebben ervoor gekozen om het niet mee te financieren dus we gaan het komende jaar dubbele lasten betalen en we gaan ernaast ook sparen voor bijkomende kosten. Tis namelijk nieuwbouw.
    Sjucht wat een dilemma's:(

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    jullie huis staat nu ook te koop? Hebben jullie al veel kijkers?

Het is ook een dilemma, ik wilde in het begin ook geen opleiding doen, omdat ik zwanger wilde raken. Nu zit ik al in mijn 2de jaar en ben nog steeds niet zwanger dus het is moeilijk te plannen

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Oei dubbele lasten, wij hebben het de afgelopen 4 maanden ook gehad...en sinds deze maand zijn we er volledig vanaf...en dat is echt een opluchting..!

4. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    haha wat een praat over die frisse mutsen. maar ik doe r ent zo hard aan mee hoor;) hier ook alles fris als er door een gyn naar gekeken moet worden.

Angelica kl*te meid. hoop dat je in ieder geval met de IUI mag starten deze maand!

Dubbele lasten tja altijd lastig. Maar op zich vallen de kosten voor een kleintje reuze mee hoor de eerste jaren. Tenminste als je niet teveel waarde hecht aan alles nieuw. Wij hebben bijv. een compleet (tweedehands)kamertje gekocht voor 250 euro. Verder heel veel spullen gekregen van mijn zussen (badje box etc) maar die zijn 2e hands op MP ook voor een prikkie te krijgen. Kinderwagen was wel nieuw maar dat was een kado van mijn ouders. En tweedehands staan er echt heel veel op Marktplaats.
    Ik gebruik verder veel katoenen luiers (scheelt veel in de kosten!) en heb een half jaar borstvoeding gegeven. En kleertjes heb ik bergen gekregen met de kraamvisites. Kortom je kunt het zo duur maken als je zelf wilt :). Zou jammer zijn als je het nu nl hiervoor uit gaat stellen.

5. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    spijkervrouwtje, ik vind het wel een goede 2e hands...ik zou zelf denk ik ook voor tweedehans gegaan, en niet alleen vanwege het geld...vaak zijn die spullen hartstikke netjes nog!
    Kleren vind ik wat anders dat zou ik persoonlijk niet tweedehans kopen...als het van me vriendin zou zijn bijv is het wat anders vind ik...maargoed.!
    Even over borstvoeding, heb altijd gezegd dat ik dat niet wil...maar begin er steeds meer over te denken om dat wel te doen...maar dat dan weer niet uit financiele kant, dat zou ik meer doen om het gevoel..!

6. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja echt veel spullen hebben met die babies niks te lijden en zijn nog supermooi. Neem nu bijv zo'n badje daar gaan ze maar een maand of 2 in en dan gaat het al weer aan de kant. nee hoor ik heb geen problemen met 2e hands. Kleren koop ik ook meestal nieuw. Behalve broekjes voor het kinderdagverblijf want die slijten ze echt met bosjes hier. Soms heeft de oudste al na 4 x dragen de gaten in haar knieen zitten :$ Nou dan koop ik ze wel voor 2 euro tweedehands hoor. Ben daar echt vanaf gestapt. Heb wel mooie kleren voor thuis of als we weggaan.
    Borstvoeding vond ik echt super om te doen (behalve het kolven dan ;)) altijd juiste temperatuur altijd bij de hand niks uitkoken etc heerlijk. maar dan moet het wel allemaal goed lopen natuurlijk want anders kan ik me voorstellen dat je toch voor de fles kiest. maar ik zou zeggen altijd proberen!

7. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    ik dacht altijd brr borstvoeding lijkt me niks...maar ik ga het zeker proberen!
    mijn zus wou het toen ook,alleen ze had echt heel erg kloven tot bloedens toe dus die kon helaas geen voeding geven
    En idd broekjes zullen we slijten ja hahaha...
    Oh wat hoop ik snel een wonder te mogen dragen, ben er echt aan toe..!

8. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    goede morgen dames..!
    Wat is het stil hier??;)

Heeft er iemand toevallig gister tienermoeders gekeken? mijn god echt te erg gewoon...14 jaar!!!!!!
    Sorry toen was ik nog helemaal niet bezig met seks hebben..!
    Vond het afschuwelijk om te zien, ze was ook nog eens alleenstaand..!
    Heb het ook maar weer af gezet want werd er echt depri van haha

liefs..

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ikhebjelief, ik kijk dat altijd op mtv, vreselijk gewoon.

Jullie hebben idd ook gelijk met 2dehandse spullen, maar toch ga wij voor nieuw hahaha.

We hebben al heel veel spullen en ik krijg wel veel van mijn zus en vriendin mocht het bij ons lukken.

We zijn net terug van het zkh en ik heb goed en slecht nieuws gehad.

Goede nieuws is dat ik vanavond weer mag beginnen met Gonal f en ik heb maandag mijn eerste folikelmeting. Slechte nieuws is dat als mijn folikel links zit wij misschien geen iui krijgen, omdat ik daar geen eileider meer heb. We reageerde hierop dat we wel 2x van links zwanger zijn geraakt met IUI. Toen zei ze jullie zijn de uitzondering op de regel. Mijn man reageerde hierop, dat een andere arts in hetzelfde zkh vertelde dat we gewoon 70% vruchtbaar zijn en de andere eileider de functie overneemt en dat dit heel tegenstrijdig klinkt. Ze was het er mee eens, dus ze gaat het bespreken. Ze gaat ook bespreken of ik bloedverdunners moet gaan prikken en progestoron moet gaan gebruiken, maar dat hoor ik ook op dinsdag.

Hoe is het verder met de rest?

10. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Angelicia ik hoop voor je dat de IUI gewoon door mag gaan ook als je eitje links zit! Wel raar dat ze in 1 ziekenhuis 2 methodes hanteren...

En die bloedverdunners klinkt bekend. Vriendin van mij heeft na haar eerste zwangerschap 4 a 5 keer een miskraam gehad en is toen ook aan de bloedverdunners gezet. keer erop dat ze zwanger was is het wel goed gegaan met een mooie dochter als resultaat!

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    oh spijkervrouwtje, ik hoop het zo, dat ze mee willen werken

12. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Angelica fijn dat jullie weer verder kunnen en laten we maar gewoon hopen op een eitje rechts hoef je uberhaupt de discussie niet aan!

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    heeeeeeeeeeeee hoe gaat het met jou, ben je aan het aftellen

14. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ben hier onwijs aan het aftellen! Het is ook al aardig aan het rommelen in mijn buik dus hopelijk duurt t niet te lang meer! Ben zo nieuwsgierig naar mijn frummeltje!

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook ik ook HAHAHAHA

Ik hoop voor je dat alles geweldig verloopt en ik wil wel zo snel mogelijk foto's zien hahaha

16. anoniem1

anoniem1 Lid

30 mrt 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej,

Mag ik me hier ook aan melden..?:)
    Ik ben Wendy.. 8)
    (weet niet of je je inlog naam nog kan veranderen? maar die hoeft niet meer anoniem te zijn;))

Ik ben in okt 2009 met de pil gestopt en ben dus ook al langer dan een jaar bezig..
    Loop nu een paar maanden bij de fertiliteitsarts en ben met fostimon bezig.

Ik ga voor iedereen die nog niet zwanger is duimen!

Groetjes, Wendy

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hallo Wendy, helaas welkom.

We duimen ook voor jou?

Hebben ze een oorzaak bij jullie gevonden?

18. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    he dames..
    Heb heel slecht nieuws...
    Ik moest vandaag de echo...en wat blijkt er zit een cyste van 4 cm op mijn linkereiierstok..:(
    Ik mag NIET starten met clomid vandaag en ik moet nu 2 weken af wachten en dan terug komen want de cyste gaat meestal vanzelf kleiner worden..!
    ik ben zo ver de zeik, heb hele ochtend gehuild...:(

19. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi meiden,

Ik ben al een tijdje niet meer geweest omdat het me niet meer altijd lukte om alles netjes bij te lezen, en dat wil ik wel altijd graag :) Hoop dat het vanaf nu wel weer gaat en ik jullie weer kan volgen.
    Hier ging het tot gisteren heel goed, echt veel zwangerschapskwaaltjes maar vandaag is ineens alles weg :( Ik voel me nu echt super onzeker en hoop dat boontje gewoon nog goed groeit maar het maakt me wel bang. Gelukkig hebben we dinsdag een echo dus dan weet ik meer.

Angelica jullie gaan er weer voor lees ik! Heel veel succes!!

Wendy (naamgenootje ;)) jij ook veel succes meid!

Ik heb je lief oh wat erg :(!! Ontzettend veel sterkte de komende dagen!

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ikhebjelief, balen meid hele dikke knuffel. Ik heb ook een cyste gehad, binnen een maand was het weg, ik hoop bij jou eerder.

Wupje, mijn zus had dat bij beide zwangerschappen, blijf positief. Zelfs bij de eerste had ze in het begin pijnlijke borsten en na een paar weken tot en met het einde nergens last van. Ik hoop dat je morgen boven de wc hangt ;) Ik heb zo een goed gevoel bij jou.

Deel Deze Pagina