Thanks Wupje...Knuffel! Angelica oke binnen 1 maand...ik hoop ook dat hij vanzelf weg gaat...en als hij niet weg gaat wat doen ze dan? pff ik heb zoveel vragen eromheen, de Gyn gaf nergens duidelijk antwoord op..!! Hoe ontstaat zo'n ding eigenlijk..?
meestal door hormoon gebruik. bij mij was de optie ook weg laten halen, maar het gaat bijna altijd vanzelf weg dus ik hoop bij jou ook.
hoi allemaal mag ik met jullie mee schrijven? Ik zal mijn verhaal in het kort doen. Wij zijn in 2006 gestopt met condooms de pil had ik 2jaar ervoor al de deur uitgedaan. Ik was in ronde 3 al zwanger en ons geluk kon niet op helaas ging het niet goed, inmiddels zijn we al meer dan vier jaar verder en helaas ook 9 miskramen waarvan er 1 van een 2ling was. Nu zijn we al een jaar na de laatste miskraam en ik raak niet meer zwanger. Sinds vorige maand spuit ik gonal-f en pregnyl om de eisprong op te wekken, dit is mijn tweede ronde met hormonen. Het is allemaal heel spannend. Daar bij komt ook nog dat ik me overal over voel schieten.
Wendy en minimuis welkom hier. Hopelijk ook voor jullie snel een mooi wondertje! Wupje, komt vast goed meid ik duim dat het lekker door blijft groeien! Ikhebjelief, balen van die cyste. hopelijk is hij snel weg zodat je volgende ronde weer gewoon verder kan! Nou morgen naar de gyn voor de uitslagen. Hubbie heeft onverwacht een late dienst dus gaat morgenochtend mee. vindt ik eigenlijk wel heel fijn.
Wendy en Minimuis, welkom hier. Minimuis, is er onderzoek gedaan naar de vele miskramen? Chromosomenonderzoek bijvoorbeeld? @ ik heb je lief, ooooo meid wat ontzettend balen zeg @ Angelica, hoe gaat het met jou nu? Hopelijk kun je weer snel door, maar hoe gaat het emotioneel met je?
@ Angelica: ik moet fostimon spuiten omdat ik zelf geen eitje groei en dus ook geen eisprong heb helaas.. ik heb al een ronde met fostimon gehad maar er groeiden toen zoveel follikels dat ik het af moest breken.. ik hoop dat het nu wel goed gaat ze moeten gewoon even kijken hoeveel ik moet spuiten om 1 of 2 mooie eitjes te krijgen
Dames bedankt voor jullie lieve woorden..! Anoniem spannend hoor! Spijkervrouwtje fijn dat manlief met je mee gaat, ik duim voor je!
Ikhebjelief och mei ik heb echt met je te doen. Zo vervelend als je dan om zon reden vertraging oploopt. Zeker omdat het ook je eigen lichaam betreft. Maar zoals ik lees kan het dus geen kwaadaardige gevolgen voor jou hebben? Ik bedoel dat het dus vanzelf geneest en je daarna wel weer gewoon vruchtbaar bent en verder kunt om zwanger te raken? Minimuis jeetje wat heb jij een boel meegemaakt zeg ! Heel veel succes en hopelijk ben je nu dan snel zwanger van een plakbeeb. Ik ben voor dit kindje nu 1,5 jaar bezig, ook een miskraam en een vmk achter de rug en verder werd ik de overige cyclussen steeds ongi. Is er een oorzaak gevonden voor de miskramen? Oh als ik jouw onderschrift zie, ben ik ook weer gelijk bang voor mijn zwangerschap. Zo verdrietig als de zwangerschap rond de 11 weken nog misgaat. Dat verwacht je dan eigenlijk toch niet meer. Knuff voor jou! Spijkervrouwtje succes!!
Stitchy!!!!! Ik zie um ook! Een hele duidelijke test, prachtig! Van harte gefeliciteerd! Ik zei het al in een ander topic, er is sprake van een roze golf! Vorig jaar ook rond deze tijd en nu weer... ik word er helemaal blij van Er zijn zoveel dames die al heel lang wachten zwanger geworden de laatste weken. Geweldig!!!
Stitchy ik zie hem duidelijk!!! wat goed!! gefeliciteerd!!! Wupje ik weet helemaal niet wat ik moet verwachten helaas.. maar thanks meid!! Dames ik heb echt iets raar..!! Ik kreeg op werk krampen, ga ik naar de wc ben ik echt super erg ongesteld geworden!! Heb ik dus 3 dagen bruin beetje helderrod afscheiding gehad word ik het nu super erg!!!! Ik schrok me rok het loopt er gewoon uit!!!!! Ik de Gyn gebeld...en nu word ik maandag terug gebeld of ik moet komen voor een echo, of zo mag starten met Clomid...of gewoon de 2 weken af wachten..! ik hoop op het eerste en dat ik alsnog mag starten met Clomid.. Ik wil niet te blij doen nu hoor ... Liefs
Minimuis helaas weljom meid wat heb jij veel meegemaakt ik hoop dat snel jullie droom uitkomt. Ik heb 2 bbz gehad, linker eileider heb ik helaas niet meer. Ik heb 3 officiele en 1 vermoedelijke mk gehad zkh wilde niet checken ik ga nu naar universiteit gent voor onderzoek, hier krijg ik alleen te horen dat ik pech heb
Stichy gefeliciteerd!!!! Meiden hier even mijn verhaal van gisteren: Gisteren dus naar de gyn geweest en kort gezegd alles was goed. Man's zaadjes waren erg goed, 100milj met goede beweeglijkheid (68%) en hoeveelheid in ml. (4ml) was ook goed. Kortom manlief helemaal trots (altijd goed voor het mannelijke ego om zoiets te horen ) Mijn (bloed)uitslagen waren ook allemaal in orde. het FSH hormoon (follikel stimulerend hormoon) was goed En ik had ook een goede eisprong wat ze aan de hand van mijn progesteron gemeten hadden (waarde 24 op dag 7) Verder ook een uitstrijkje gemaakt en geen bijzonderheden gevonden. Kortom normaal gesproken zou met deze uitslagen zwanger worden geen punt moeten zijn. Ze gaf me 56% kans dat het binnen een half jaar zou moeten lukken. Ik zat er toen een beetje dubbel in. Fijn natuurlijk om te horen dat alles goed was, maar je blifjt je dan toch afvragen waarom het dan nog niet gelukt is. Volgens gyn gewoon een kwestie van pech. We gaan in ieder geval nu vol goede moed verder en manlief probeert nog meer zijn best te gaan doen Hij had soms door zijn lange werkdagen af en toe geen zin als ikhet net een belangrijke dag vond)