@ Spijkervrouwtje, fijn dat de uitslagen goed waren! Altijd mooi meegenomen. Hebben jullie ook een samenlevingstest gehad of niet?
nee geen samenlevingstest. we hebben tenslotte 2 dochters dus ze verwachten dat het zo nog wel een keer zou moeten lukken. Ik hoop het in ieder geval
Ja, dat is waar natuurlijk. Maar de conditie van je slijm kan ook veranderen of niet? Vandaar vroeg ik me af of ze ook een samenlevingstest hadden gedaanl.
Stitchy!!! Super meid !! VAN HARTE GEFELICITEERD!! Als alles goed gaat worden we allebei een juli mama
Spijkervrouwtje probeer er vertrouwen in te houden! Hubbie en ik hebben ook een jaar aangemodderd en toen ineens raak en na de miskraam na 2 rondes ook weer raak. Hier gaat alles redelijk, misselijkheid is weer behoorlijk terug en ik ben heel moe. Heb tot 22 uur op de bank geslapen en ga nu weer gauw mijn bed in.
zo rustig hier Kwam even kijken of ik iets gemist had maar niet dus, nou dan ga ik mijn bedje maar opzoeken moet morgen weer werken. doei
succes vandaag Heb vanmorgen een echo gehad, ben bang voor een cyste. Ik had 3 folikels 1 21 mm (ze vermoeden dat dit een cyste is) en andere 2 12 mm Ik word vanmiddag terug gebeld voor uitslag ze zaten wel aan de rechter kant
Hey meiden! Bedankt voor alle felicitaties! @ Angelica: Ik duim voor je dat t geen cyste is meis.... @ De nieuwe meiden: welkom! @ Wupje: JAAAA! Allebei juli mama's!!!!! whoehoe! Sorry, heb ff snel bijgelezen maar heb verder geen tijd (ben aant werk ) Ik kom van de week nog ff langs!!!! Dikke kus
Angelica ach jee meid laten we het hopen van niet Ikhebjelief en hoe was de echo? Pff hier in spanning voor morgen. Om 9 uur de eerste echo Ik denk eigenlijk ook wel dat het goed zit maar ja je weet maar nooit. Nog een paar uurtjes geduld
gefeliciteerd met je mooie test. Ik moet nog ff wat bij lezen zie ik . Er werd mij gevraagd of ik onderzoeken heb gehad naar de miskramen. Wij hebben alle onderzoeken gehad en ik heb een verhoogde stolling dit wil zeggen dat ik als ik zwanger ben fragmin spuit en ascal slik. Voor die een echo krijgen ik duim heel hard dat er mooie eitjes zitten. Ik zelf mag donderdag voor de eerste echo.
He dames! echo was goed, cyste was iets meer als 1 cm..! mag dus starten met clomid...maandag weer terug voorecho!! En ohja het zaad van manlief was ook goed,perfect kon niet beter!!!!!! 2x goed nieuws vandaag~!!! Angelica en en? liefs
he meiden, gisteren 10.000 pregnyl gespoten, ai wat doet dat spul pijn. Het was geen cyste, vandaag wordt ik weer gebeld door mijn arts over medicijnen. ikhebjelief wat geweldig meid ben zo blij voor je Minimuis, ik hoor vanmiddag of ik fragmil ga spuiten, in het zkh waar ik loop schrijven ze dat bij herhaalde mk voor. Ze hebben bij mij niets kunnen vinden namelijk. Wel goed hoor dat je nu verder geholpen wordt Sas hoe is het verder met jou? de tijd gaat nu wel snel he wupje veel plezier vandaag
ikhebjelief wat een goed dat je weer mag beginnen. Angelica ik hoop dat het raak is. Ik heb trouwens niet zo veel last van de Pregnyl gehad heb het eerst een tijdje uit de koelkast gehad en toen rustig gespoten. De fragmin is wel een rot spuit maar alles voor het goede doel. ik zelf zit nog met een vraag. Ik had soms een cyclus van 18 dagen eisprong op dag 3 kan dit nu ook gebeuren ondanks de gonal.
ik gebruik ook gonal en mijn cyclus is er beter op geworden, maar ook dankzij de pregnyl. Mijn lf was 10 dg en nu 14 Ik spuit ook heel rustig, maar soms brand het een beetje.