morgen 2e gesprek bij het mck. Plus potje inleveren, echo en bloeduitslag. Spannend. Ben benieuwd naar echo, moet nu toch echt wel eisprong ontdekken, want anders ben ik niet meer op tijd om in dec te starten.
Vriesje heel veel succes. Ik duim voor een ei. Ik heb vanavond mijn eerste echo ik vind het maar spannend.
Ok meid, ik wist het niet helemaal zeker en hoopte dat jij ook op roze was gegaan. Maar ik blijf doorduimen voor je!
he ladies!! sorry dat ik zo weinig hier ben hoor..! Heb even hele drukke week pfff...!! Nog 1 dag clomid en maandag echo..jeeej!! Hoe is het hier?? knuf voor jullie allemaal!!! liefs...
@minimuis Ben benieuwd hoe je echo was. @ikhebje lief Voor jouw maandag weer spannend. Heb je last van de clomid? @mck Alle uitslagen goed, voor uitslag spermaonderzoek hebben we een belafspraak. Ik had een ei van 13 mm. Je zou denken dat duurt nog even voor die springt. Wel laat want ik zit op dag 18. Ik had digitale, maar omdat ik daar nog maar 1 van heb, heb ik kruidvat ovutesten gekocht. Daar was de streep donkerder dan de controle streep. Dus dat betekent morgen eispong. Snap ie hem nog? Misschien dat iemand hier der nog iets intelligents over kan zeggen?
Vriesje, nou...ik heb dinsdag echt een verschrikkelijke dag gehad...en zodra er maar 1 reden is dan schiet ik uit me plaat...ik heb dinsdagavond de hele avond gejankt...!!!1 ik kon mezelf niet meer stoppen...!! En ook die nacht een zweetaanval gehad..maargoed daarna gelukkig niet meer gehad ... liefssss
ikhebjelief balen dat die hormonen zo opspelen. gelukkig nog maar 1 dagje. vriesje ik heb hier al vaker gelezen dat de ovu-testen van het kruidvat niet zo betrouwbaar zijn
Even over de kruidvat ovu test, ik haat ze hier een test..eisprong? echt niet!!! en idd nog 1dagje pfjoew Bekijk bijlage 109157
ja dat bedoel ik inderdad ikhebjelief, veel slechte ervaringen over die kruidvattesten gehoord. Ik gebruik ze van sensitest en heb altijd keurig maar 1 dag per maand een positieve test! Vriesje over de verbouwing, nou het ergste is gelukkig achter de rug. dak is geheel vernieuwd en er staan mooie dakkapellen op. Wel moeten we boven nog 3 slaapkamers gaan maken (compleet met het bouwen van de binnenmuren etc) dus nog heel veel werk maar gelukkig hebben we geen deadline. Beneden zijn de afgelopen dagen alle ramen vervangen. Begint echt mooi te worden maar had niet verwacht dat dat zoveel troep zou geven in de kamer tja ze moesten wat in de muren slijpen dus dan krijg je dat he... Nu nog de buitendeuren vervangen en een opening maken van de woonkamer naar de toekomstige speelkamer (nu nog kinderslaapkamer). En beneden moet er opnieuw gestuct worden (boven ook maar dat duurt voorlopig nog wel even) dus nog even doorbijten en dan zijn we beneden weer uit de troep!
Vriesje wat goed dat je een ei heb van 13mm nog ff en hij is groot genoeg om te springen. Ik heb je lief wat.vervelend voor je dat je zo op de hormonen reageer gebruik je ze al lang? Hier rot nieuws gehad geen ei te zien maar wat wel heel raar was hij denk dat ik toch al een eisprong heb gehad. Hij heeft gelijk progesteron laten prikken en dinsdag moet ik terug. Ik moet nog wel door gaan met de gonal. Hij wil graag aan ivf beginnen maar eerst afwachten wat er dinsdag besproken gaat worden heb het nu ff heel zwaar wie had dit ooit gedacht van supersnel zwanger naar ivf
@ Minimuis, wat een rotnieuws meid Dat is echt een hele omschakeling hè! Knuffel! Kruidvat ovutesten zijn absoluut niet betrouwbaar!!! Heb tijdens onze eerste IUI positieve testen van kruidvat gehad terwijl CB digitaal negatief bleef. Werd er heel onzeker van en ben toen naar het ziekenhuis gegaan voor een echo, eitje was 13 mm en progesteron gaf aan dat eisprong nog niet was geweest.Het duurde nog 3 dagen voordat CB een smiley liet zien En die smiley klopte exact, de volgende dag had ik een eisprong.
Saskia ja het is echt 180 graden gedraaid weet ook niet zo goed hoe ik nu met deze gevoelens om moet gaan. Ik moet dit nieuws ook even laten zakken. De vraag of ik dit allemaal wel wil komt steeds opzetten. Hoe doen jullie dat met al deze gedachten en zorgen omgaan iemand een tip
Minimuis, ik heb ook van die klappen in mijn gezicht gehad in de afgelopen 2 jaar. Slechte uitslagen, nóg slechtere uitslagen, IUI die niet doorging omdat er ineens geen zaad over was terwijl we eerst een miljoen nog makkelijk haalden. En op die momenten zag ik het niet meer zitten. De enige tip die ik je kan geven is blijf praten met elkaar, huil wanneer je wil huilen, geef toe aan je gevoelens en doe alles stap voor stap.
minimuis dat is idd een omschakeling. Een hele dikke digi knuffel van mij. bij mij werken de ovutesten nooit, geen enkele. Ik heb niet altijd een eisprong
Oef ik lees een aantal verdrietige berichtjes, knuff voor jullie allemaal! Vriesje ik hoop dat je niet te laat bent, lijkt me dat een ei van 13mm nog een paar daagjes nodig heeft. Minimuis jee wat raar! Op cyclusdag 11 zal je ei toch niet al gesprongen zijn? Meiden mijn duimen draaien voor jullie!
Ja, over 2 uur heb ik weekend Dan volgende week nog 3 daagjes werken en dan is het klaar hier!!!!! Dan heb ik een maand vakantie en begin ik 1 januari in de zaak van Sasman.