@ vriesje: een klein beetje wel, maar ik ga me sterk houden en probeer pas een dag na NOD te testen.... Hoe is t met jou?
@ vriesje: alvast succes een vrijdag! Wel fijn dat je 2 processen tegelijk hebt, geeft toch wat meer hoop denk ik he?
Vriesje, en wanneer heb je je intake bij mck? Stichy heel goed van je dat je kan wachten ik kan dat niet hahahahaha.
hey meiden. Zal hier ook nog een update geven. Ik ben gister nogmaals gestript, deed flink zeer, maar nog steeds beeb-loos. Nu zit ik te wachten op een telefoontje van de vk wanneer ik naar het ziekenhuis zou moeten naar de gyn. Zal hoogstwaarschijnlijk dus inleiden worden. Ze wil me eigenlijk niet te lang meer door laten lopen, maar wat de gyn hierover zal zeggen is afwachten dus. Tja meer weet ik ook niet. Liefs
het gaat hier op zich wel goed, alleen zit vol spanning te wachten op het telefoontje eerlijk gezegd. We willen die kleine gewoon zo graag ontmoeten, maar mijn lichaam begrijpt er helemaal niks van zo te merken. Tja het begreep ook al niks van een eisprong dus viel te verwachten natuurlijk he. Ik hou jullie zeker op de hoogte. Liefs
hahahaha.... Komt goed! Heel snel hebben jullie je prachtije beeje in je armen! Maar kan me voorstellen dat je t wachten een beetje beu bent....
hahaha ik snap ook niets meer van een eisprong na de IUI heb ik elke dag het gevoel dat ik en eisprong heb, mijn man wordt gek van me
hahahahaha.... ik zie in je onderschrift dat je de uitslag van je HCG niet gelijk hebt gehad? Ook niet een voorlopige uitslag??? Ik kreeg meteen te horen hoe het eruit zag....
nee, het enige wat ze wel raar vonden is dat mijn eisprong zo laag was ondanks de hormonen, dus dat willen ze wel controleren en ik krijg donderdag daarvan de uitslag, wel van mijn eigen gyn. Vrijdag hcg prikken en dat hoor ik van een verpleegster en niet van mijn eigen arts. Ik zo nou beide uitslagen mag je ook wel op vrijdag doorgeven, maar dat was niet de procedure hahahaha Ik heb trouwens nu al testdrang hahahaha
@stitchy knap hoor, volgens mij heb ik het nog nooit gered......erg hé Ben inderdaad blij dat er 2 tegelijkertijd lopen. Ik heb niet echt het idee dat het zaad nu ineens heel goed is. Maar dat hoop ik natuurlijk wel! @angelica Ik moet nog bellen, erg hé @skatjuh Nog steeds geen baby nieuws.... zucht
Stichy oh ik hoop dat jouw kwaaltjes toch ook ergens anders vandaan komen en niet alleen maar een griepje. Nog een paar daagjes voor jou, spannend! Vriesje ook voor jou spannend dus! Fijn dat je in elk geval een doorverwijzing op zak hebt! En wel bellen hè Skatjuh oh meid wat een spanning hè. Trouwens erg herkenbaar, Kyano is ook pas met 42 weken geboren. Ik werd met 41 weken vanuit de vk doorgestuurd naar de gyn waar ik tot aan de 42 weken om de dag een ctg kreeg en vruchtwatercontrole. Uiteindelijk op de dag dat ik 42 weken zwanger was ingeleid. Uiteindelijk toch nog een ks aangezien de ontsluiting gewoon echt niet wilde vlotten en Kyano het niet meer zo goed deed maar alles is gelukkig goed gekomen. Ik wens je heel veel succes de komende week en sterkte met wachten! Nou als het goed is mijn eitje nu echt gesprongen, gelukkig maar we hebben zoveel geklust afgelopen 2 weken dat ik nu echt even geen puf meer heb
Meiden, ik meld me even snel na een bericht van Angelica. Met mij gaat het goed, ben niet heel erg actief op het moment. Ik ben van 17 septeber tot 2 oktober op vakantie geweest en daarna meteen een erg drukke week. Afgelopen weekend een lang weekend weg met vrienden. Ik ben dus niet heel erg aan zp toegekomen en ik heb jullie een beetje verwaarloosd, sorry!!! Hoe is het met jullie allemaal? Skatje nog steeds met beeb in buik zie ik. Ik hoop dat je snel je beebje in je armen mag houden meid! Angelica een IUI gehad en nu weer afwachten. Ik duim voor je meid! Vriesje gaat ook richting de spannende IVF... En voor de rest heb ik eerlijk gezegd niet gelezen.
O, en Stitchy... volgens mij heb jij het over een hSg en Angelica heeft het over de waarde van hCg... is wel een verschilletje hihi
Ik kruip ook lekker op de bank.....brrr het begint echt koud te worden. Heb de verwarming al aan. Saskia welcome back! Leuke vakantie gehad? Lekker toch als je ook nog een lang weekend met vrienden weg bent geweest!