Saskia oh wat leuk! Samen in de zaak met je man! Welk product? Ik heb al weekend Vandaag mamadag met Kyano en ik ga hem nu uit bed halen, heeft al lang genoeg geslapen
Sasman heeft samen met mijn vader een rolluikbedrijf. Ze maken, repareren, monteren en verkopen rolluiken. Mijn vader stopt per 1 januari en ik ga de administratie, personeelsadministratie, inkoop, bestellingen, showroom, telefoon, agenda en nog wat randzaken overnemen. Zo heb ik ook wat meer vrije tijd en kan ik mijn eigen dag indelen. Ideaal met behandelingen. Verder ben ik mylèneconsulente (verkoop van cosmetica en huidverzorging op party's) om toch iets voor mezelf te hebben. Dat is echt mijn hobby, waar ik ook nog een kleinigheidje aan verdien.
Saskia wat leuk zeg mylene producten zijn geweldig, en samen met je man in een bedrijf dat is wel lekker ben je veel samen al kan ik wel begrijpen dat je nog iets voor jezelf wil. Wupje mijn ei spring ook weleens op dag 3 de gyn zei gisteren ja hij weet niet welke dag het is toen zei ik nog nou ja moet ik hem maar een horloge geven of een kalender kan hij kijken welke dag dat het is. Bedankt voor de opbeurende woorden en ik probeer mezelf dit weekend maar eens beetje te verwennen en zoals gezegd is maar een lekker te huilen.
ikhebje lief mmm dat klinkt bekend, ik vind mezelf ook zo'n monster met al die hormonen in mijn lijf. Sterkte meis! @spijkervrouwtje, oh wist ik niet joh vorige keer ging het prima. Dan deed ik als ie positief was een digitale en die beantwoorde dan keurig met een smiley. Ach jah, maar afwachten weer..... Wow een hele complete verbouwing dus. Klinkt goed allemaal. Alle muren dus ook opnieuw gedaan. Ga je voor een heel andere kleur en nieuwe meubels etc.? En de slaapkamer? Ben echt benieuwd, wij gaan in februari verhuizen, dus wil even inspiratie op doen. @minimuis Wat balen meid! Tja wat sas al zegt, praten, praten en praten. En idd die tranen eruit gooien. En lekker tegen ons aan klagen natuurlijk. Ik wil soms ook niet altijd klagen in mijn omgeving. Nou dat kan dan lekker hier. Wat ivf betreft. Ik heb zelf nooit gedacht dat iui ging lukken, misschien pessimistisch en dat ben ik eigen nooit, maar ook uit een soort zelfbescherming. Ik heb er het volste vertrouwen in dat icsi het gaat worden. Je kansen stijgen meteen heel veel. Sterkte meis! @ovutesten Ik reken hem altijd pas positief al de hij net zo donker en breed is al controle streep, en misschien zie ik het verkeer hoor, maar dat lijkt hij bij jou nog niet. mmm ik lees dus dat ik precies de verkeerde heb gebruikt. Ach jah we blijven klussen dus wie weet! @sas Zo dat klinkt goed, bij Sasman in zaak. En nog beter een maand vrij. Kun je helemaal ontspannen aan je icsi avontuur beginnen. We zullen wel ongeveer gelijk lopen (ik iets later denk ik). Ivm kerststop moet je voor 3 december ongesteld worden en dat gaat niet meer lukken. Dus 2011 moet hem worden! @wupje Wat een slaapkop! Hoe is het verder met je? @sas Een beetje je eigen toko dus, leuk hoor. mylene ken ik helemaal niet. Wat zijn dat voor producten. Ben nieuwsgierig, want ik heb zelf al alles uitgeprobeerd. Ik heb een hele slechte huid vandaar. groetjes vriesje
idd lekker weekend, had om half 2 al weekend..! Daarna kreeg ik een poetsbui!! En daarna ben ik op de bank gaan liggen en heb ik 2 uur geslapen!!!!! Thanks Vriesje!! xxx
Hei meiden wat een geklets hier gezellig. Minimuis wat een omschakeling, tja kan me voorstellen dat je twijffels krijgt. maar je moet goed je doel voor ogen houden dat is het echt waard! Sas, leuk met je man in de zaak. EN die maand vakantie.... zo jaloers.... En mylene ben hier al jaren een trouwe afneemster Super producten ben er heel tevreden over! Vriesje we gaan beneden voor roomkleurige spachtelputz en onze openhaard is donkergrijs. Staat erg mooi in combi met de donkergrijze tegelvloer die we hebben. Boven worden de kamers denk ik gewoon wit gestuct. We willen het daar zo rustig mogelijk houden want we hebben een oude boerderij waar je de oude (kromme) houten balken nog ziet in het dak en die ga ik schoonmaken, beetje schuren en dan beitsen. (bruin) Op de overloop boven leggen we de vloerbedekking door die nu ook op de trap ligt (donkerbruin) en op de slaapkamers wil ik ook warme tinten vloerbedekking maar die moeten we nog uitzoeken als het zo ver is. Nieuwe meubel zit er voorlopig niet in maar dat vind ik niet zo erg eerst de basis maar goed
Ik zie manlief niet veel meer dan anders, want hij is op weg en ik ben op kantoor. Hij komt niet zo vaak op kantoor, dus dat scheelt. Vind ik wel fijn hoor, hoef hem niet de hele dag per se te zien hahaha. Werk en privé gescheiden graag! Leuk om te lezen dat sommige ook zo mylèneminded zijn. Ben ik ook, was al heel lang trouwe klant en vond het zo leuk dat ik het zelf ben gaan doen. @ Vriesje, mylène heeft een heel breed assortiment. Haarverzorging, huidverzorging, gezichtsverzorging, babyverzorging, anti-ageverzorging, make-up, zonneproducten. Echt vanalles! Goede kwaliteit, echt salonwaardig en niet heel duur. Je kunt de kwaliteit vergelijken met producten in de douglasschappen maar dan een stuk goedkoper. En dat komt omdat alle producten verkocht worden via thuisparty's en niet in een winkel. Ik ga dus naar de mensen thuis en zij nodigen een aantal dames uit en daar geef ik dan een demo van de producten. Is altijd een gezellig feestje Op zo'n avond kun je producten kopen, maar het is uiteraard nooit verplicht. De gastvrouw krijgt leuke geschenken en mag voor 5% van de omzet nog een geschenk uitkiezen. Dat is een beetje het principe van mylène.
@Vriesje van dat alle uitslagen goed waren! Voor wanneer hebben jullie die belafspraak?? En vreemd van dat ei zou die dan gaan springen voor die volgroeit is lijkt me niet . @Minimuis: dikke knuffel voor jou. Dat was ff een pittige echo! @Sas: klinkt leuk wat je gaat doen zeg! En dat je je eigen tijd in kan delen is sowieso heerlijK! Zo ben weer een beetje bij gelezen. Hier alles goed de uk zit nog steeds in de buik en ik word nu wel heel erg nieuwsgierig!!!!!!!! Wel veel gerommel dus wie weet ..
he meiden, er iks idd veel geschreven. Sas wat leuk kunnen we je boeken charmed wat gaat de tijd snel, hou ons op de hoogte vandaag voel ik me brak, komt gewoon door die hormonen. Nog 9 dagen en dan weten we het
@ Angelica, die spannende wachtweken duren zo ontzettend lang hè! Knuffel voor jou! @ Charmed, spannend!!!! Ben ook heel benieuwd... het is nu echt aftellen. Het kan zomaar ineens gaan gebeuren. @ all, gisteren is hier de hel losgebroken. Letterlijk, want ik liep gisteren behoorlijk leeg! Zo erg dat ik er echt beroerd van was, misselijk, buikkrampen, pijn in mijn benen en onderrug, en heel erg emo en chaggie. Arme Sasman We zijn gisteren wel een dagje naar Den Haag geweest. Was op zich leuk, maar zat mezelf behoorlijk in de weg. Zeker toen het drukker werd, was ik snel geïrriteerd. Toen hebben we de tram naar Scheveningen gepakt en na een flinke strandwandeling was ik aardig opgeknapt. Daarna een hapje gegeten en weer terug naar huis. Ondanks enorme ongesteldheid was het toch een geslaagd dagje. Gisterochtend op de valreep het ziekenhuis nog kunnen bereiken en ik moet morgen met de pil starten. De eerste echo is naar voren geschoven omdat ik anders wel erg lang met de decapeptyl moet spuiten. Ik mag nu 22-12 al op de echo komen. Het gaat eindelijk beginnen!!!
@ikhebje lief Waarom ik dat nooit zo'n poetsbui! @spijkervrouwtje, klink goed zeg! je hebt zojuist mijn droomhuis beschreven. Een oude boerderij met van die prachtige balken en dan voor de rest alles wit. Leuk hoor. Grijs met créme klinkt ook mooi. Wij willen ook een grijse tint in de woonkamer, maar kunnen niet echt vnden wat wel willen. En weten nog niet of we er dan wit bij de doen, of een ander kleurtje. Meeste meubels zijn al wit vandaar. Wij kopen ook geen nieuwe hoor. Gewoon afentoe iets vervangen. @saskia Wat goed dat je dat kan, dat verkopen. Is ook een vak apart. Volgens scheelt het enorm dat je het met zoveel enthousiasme en plezier staat te doen. En een leuk dagje gehad lees ik. Waar een strandwandeling al niet goed voor is. Nu dus echt begonnen. Ik duim hoor! @charmedknorrie OP 30 november. Ja met 13 springen lijk me wat vroeg, dus dat zal wel niet kloppen. Nu geen idee meer, want ik heb niet meer getest, werd er gek van. Gewoon maar om de dag sex leek me wel een goed idee Oh wordt al spannend voor jou! Houd ons op de hoogte hé @angelica 9 dagen nog maar! Nog even volhouden!
saskia, yes, je mag eindelijk beginnen. Was het gisteren niet koud? Spijkervrouwtje, we wonen nu sinds 4 maanden in een eensgezinswoning, maar ik droom ook van een boederij Vriesje, dat is idd een goed idee, bij ons lukt dat niet altijd
He dames!! even een UPDATE! net terug van het ziekenhuis!! Heb 2 eitjes!! een van 10mm en een van 13mm..! en dat op dag 11...vorige keer had ik op dag 22 pas 10mm! Moet woensdag beginnen met ovulatietesten en als die positief word dan de volgende dag samenlevingstest..! En als die zaterda nog niet positief is moet ik bellen om langs te komen! We gaan een zéér spannende week tegemoet!! liefs!
@ ikhebjelief, 2 eitjes das goed nieuws Spannend! @ Angelica, het was helemaal niet koud aan zee. Er stond nauwelijks wind. Het was echt heerlijk @ Vriesje, verkopen is een vak apart maar het gaat mij vooral om de gezelligheid en ik vind het leuk om te doen. Ik zeg altijd heel duidelijk dat je niet verplicht bent om te kopen en het zeker niet voor mij moet doen maar omdat je de spullen ook echt gebruikt.
Hey meiden! Veel gekletst hier! Gezellig zo Saskia lijkt me een heel erg leuke functie samen met Mylène consulente! Balen dat je zoveel last hebt van de ongi Gelukkig toch een leuke dag met jouw hubbie. En nu vooruit kijken! Spijkervrouwtje oh wat gaaf een oude boerderij!! Succes met de verbouwing, klinkt in elk geval goed! Charmed Knorrie oh spannend, aftellen is begonnen! Angelica ik duim weer voor je meid! Hopelijk is jouw nieuws positief maandag en mag ik dinsdag ook goed nieuws komen melden. Met Kyano gaat het trouwens alweer wat beter, wel nog vaker diarree maar niet zo extreem meer. Ikhebjelief succes deze week!!!! Klinkt goed Vriesje ook voor jou weer spannend dus! Hopelijk heeft het klussen om de dag resultaat opgeleverd! Zelf: ben nu behoorlijk gespannen. Volgende week dinsdag de tweede echo en ik hoop toch zo dat erwtje gewoon lekker gegroeid is. Het komt gewoon omdat het de vorige keer bij 7 - 8 weken fout is gegaan dus daarom ben ik nu ontzettend onzeker. Kwaaltjes zijn er nog genoeg maar ik weet dat dat niks zegt. Nog een spannend weekje dus!
Spijkervrouwtje ja goed nieuws he!!!! Wupje thanks voor succes komt goed haha ennuh je gevoel snap ik wel hoor..!! dat je erg onzeker bent! Spannend dus volgende week dinsdag!! knuf knuf!! Hier... Heel raar, ben er nu echt heel erg mee bezig, ik wil gewoon me ei NIETmissen! klussen komt dus helemaal goed...gister had ik weer steekjes links...waar het eitje van 13mm zat...was vooral na het klussen dat ik er last van had...!maargoed..! Het ruiktlekker hier dames, heb lekker taartje in de oven staan voor verjaardag van me peet kindje! die is morgen jarig en word 4 jaar!!gaat ze naar de basisschool spannend dus!!! liefs!