Veel gekletst hier,nahja gekletst zinnen geplaatshahaha Vriesje ik moest ff lachen om jou berichtje van je gezichtpeeling!! hopelijk zie je er dalijk niet als als een slang die gaat vervellen hahaha!! Angelica spannend he meid...ik vind het nu ook zo spannend..!! ik hoop wel dat me ei komt voor zaterdag..!! Zo ik ga zo ff eten en dan ga ik beginnen met de taart, ik zal foto plaatsen als hij af is! knuffels!
@ ikhebjelief, wauw wat een prachtige taart!!! Ik ben vrij vandaag. Morgen en overmorgen nog werken en dan is het klaar!!!!!!!!!!!!!!! Vanmiddag naar het ziekenhuis voor een psychologische training "hoe om te gaan met je gevoel tijdens ivf". Dat wordt vanuit het ziekenhuis aangeboden en dat is 4x 1,5 uur in groepjes van 4 tot 6 vrouwen. Je leert met stress om te gaan en je krijgt ademhalingsoefeningen om de punctie soepeler te laten verlopen. Ik ben benieuwd, ik vind het wel een heel goed initiatief van het ziekenhuis. Fijne dag allemaal!
wow taart is geweldig! profi hoor! @saskia Ben benieuwd naar je cursus. 4 x 1,5 uur over je gevoel praten. pffff lang hoor. Ademhalingsoefeningen ben ik wel benieuwd naar. Fijne dag vandaag!
Ik denk niet dat er 4x 1,5 uur over je gevoel gepraat wordt, maar dat je tips krijgt hoe je om moet gaan met je gevoel, met je omgeving, met je hormonen, met de punctie, met je partner...
Dames thanks voor jullie reactie op de taart...!!:d Saskia ik vind het idd ook een goed initiatief van het ziekenhuis! hopelijk heb je er baat bij!! Vanmorgen getest pfff...7 uur geplast vanmorgen en daarna opgehouden tot 11 uur ik stond op knappen geloof me haha!! Maar helaas...negatief...kan ook bijna niet dat ie positief was..!! Ik hoop eigenlijk dat ie vrijdag positief is!! We wachten af!! ik mag zo naar de tandarts brrr...Hellup!
@sas Ja vooral hoe om te gaan met je man, lijkt me nuttig. Kan ook wel een paar tips gebruiken! sorry beetje flauw @ikhebjelief Jammer van de witte test, maar it ain't over till it's over toch? Nog even volhouden tot vrijdag!
Sas goed zo'n cursus lijkt me ook wel fijn om met lotgenoten te praten. Ik heb je lief wow wat een mooie taart. Daar moet je een (bij)baan van maken!! Jammeer van de neg ovu-test. Hopelijk morgen of vrijdag meer succes!! Hoe was het bij de tandarts? Ben zelf gisteren ook geweest maar op beetje tandsteen na was alles goed dus ik kan er weer een half jaar tegen Nou hier net wat roze op wc papier heb nu ook rug/ongi pijn dus ben benieuwd of het morgen erger wordt. Is wel erg vroeg want zit nu pas op 6 dpo Ik hoop zo dat het een innesteling is....
Hey meiden ik kom jullue het heugelijke nieuws vertellen dat ik gisterochtend om kwart voor elf mama ben geworden van het mooiste meisje ter wereld! Haar naam is Sterre Catharina Antje en ze weegt 3500 gram (exact!) de bevalling duurde ruim zes uur dus was erg snel. Daardoor heeft ze waarschijnlijk wat vruchtwater in dr longetjes gekregen want ze lag gosteren steeds te kreunen om alleen een infectie uit te sluiten is ze een nachtje ter observatie opgenomen. Dat is dus wel even een domper we hopen dat ze vandaag weer mee naar huis mag!
gefeliciteerd, wat een mooie naam. Hoe gaat het met jou Ik hoop dat ze vandaag naar huis mag. grappig is dat mijn collega is gisteren papa geworden en een vriendin van mijn is gisteren tante geworden
@ Charmed, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Fijn dat je een voorspoedige bevalling hebt gehad, hopelijk is alles goed met je en mag je jullie kleine meid weer snel mee naar huis nemen! @ spijkervrouwtje, klinkt goed! Ik duim @ cursus, viel tegen. Ik vond het nogal zweverig. De ademhalingsoefeningen waren misschien wel nuttig, maar toch te zweverig voor mij. We waren met 4 dames en ik heb nog met hun nagepraat en we vonden het alle vier niet wat we verwacht en gehoopt hadden. Het was wel fijn om met elkaar ervaringen enzo uit te wisselen. Daar had ik meer aan dan aan de training zelf. Het was meer een algemene training hoe je omgaat met stress, dus niet zo zeer met ivf zelf. Het werd gegeven door een mannelijke psycholoog en er werd gewoon helemaal niet over het gevoel gepraat en dat had ik nou juist fijn gevonden. En om ook te horen hoe de anderen dat allemaal ervaren en tips hoe je met die gevoelens om moet gaan. Dat was dus niet zo en dat vond ik erg jammer! Ik blijf de komende 3x wel gaan, want je steekt er vast iets van op en ik ben benieuwd hoe het met de andere dames gaat. Ik blijf het wel goed vinden dat het ziekenhuis dit doet, want zo besteden ze wel aandacht aan ivf en voel je je serieus genomen.
Sas, ik hoop dat ze daar de volgende keer aandacht aan gaan besteden. Waar ik bij loop is een super geweldige vrouw, daar kan ik alles zeggen en ik hoef me niet schuldig te voelen of ik grof in de mond ben ofzo Ik hoop dat jij dat ook krijgt
@ Angelica, de verpleegkundigen en mijn gyn zijn superlief en ik kan daar mijn hart luchten als het nodig is. Omdat het ziekenhuis deze training aanbiedt en ook aanraadt, heb ik daar gebruik van gemaakt. Maar ik heb eigenlijk (nog) geen verdere hulp nodig, want ik heb jullie en ik heb meer aan lotgenoten dan aan psychologen die alleen maar zeveren en zakken vullen
hallo ik ben nieuw op het forum, we zijn nu bijna 2 jaar aan de slag en zouden aankomende maand een iui behandeling krijgen. maar wat blijkt... 2 dagen geleden positief getest. nu afwachten tot de eerste echo 13 december.. is wel spannend hoor