Angelica ik ga kei hard duimen dat je een mooie positieve test in handen heb leuk sinterklaas kado. Spijkervrouwtje ik hoop dat het een goed teken is dat roze verlies en dat je een positieve test mag hebben ik duim nog ff door voor je. Bedankt voor de berichtjes over sinterklaas. Het gaat hier dus om fam die het maar raar vind dat ik niet vrolijk kan zijn en dat ik er best verdrietig om ben dat iedereen die later is gestopt met de pil al een kindje hebben. Ze gaan dan ook nog aan een ander vragen wat er met mij is, dit kunnen ze toch ook gewoon aan mij vragen ze weten dat wij 2jaar geleden een tweeling kwijt zijn geraakt rond sinterklaas trouwens al mijn miskramen zaten rond sinterklaas en kerst. Dus de feestdagen zijn toch altijd wel een beetje moeilijk
he dames!! Veel getypt weer zeg...heb even geen tijd om op iedereen te reageren sorry!! maar heb nog geen positieve test gehad, ik ga morgen testen en als die negatief is bellen!jullie horen het lief
minimuis, ik heb in het begin ook heel veel moeite gehad met mijn familie. Vorig jaar wilde ik met oud en nieuw thuis blijven, was net geopereerd aan mijn 2 bbz en ik was depressief. Nee, ik kon dat niet maken ten opzichte van mijn familie. Ik heb dus oud en nieuw met 2 zwangere moeten vieren (mijn zus van haar 2de en mijn vriendin van haar eerste). Op een gegeven moment gingen ze hun buikjes tonen, doen trok ik het niet meer en ik tilde mijn trui op en zei, " kijk niks dood!" De toon was gelijk gezet voor de hele avond. Mijn beste vriendin komt zo en ik gun het haar echt, maar ik vind het wel moeilijk. Minimuis, jij moet doen waar jij het prettigste bij voelt. Ik heb geleerd van mijn maatschappelijkwerkster, dat ik vanuit mijn gevoel moet spreken. Ik heb bij mijn zus afgebeld voor de vrienden sinterklaas, omdat ik het gevoel heb dat ik er niet tussen pas. Ik word er verdrietig van en ik ben een paar dagen van slag. Ik denk dat ik ongesteld ga worden, ik heb al de beruchte ongi krampen. Ik denk ook dat ik dinsdag bloed ga laten prikken ipv maandag. Ik word dinsdag toch gebeld door mijn arts om het verdere traject te bespreken. Wat denken jullie maandag of dinsdag hcg laten prikken? Ik heb je lief, en hoe was je test vandaag?
He angelica test was negatief..!! heb gebeld en word om 2 uur verwacht in het ziekenhuis...ben wel benieuwd.. manlief kan eindelijk mee! Snap je gevoel wel hoor, jeetje oud en nieuw vieren met 2 zwangere...dat is echt pijnlijk!!! Ennuh ik zou ook dinsdag gaan denk ik..! Vervelend dat je ongi krampen hebt!! Dames... heb taart gemaakt gister...dit is hem dan! Bekijk bijlage 110903
Ikhebjelief mooie taart!! ANgelica ik zou ook dinsdag gaan denk ik als je dan toch naar de gyn moet. Je kant och maandag nog morgen of maandag zelf even testen? Hier nog steeds rood spotting maar temp vanmorgen wel gestegen naar 37,3 snap er niks van want voor mijn gevoel zet de ongi toch door maar het strookt niet echt met een stijgende temp
Spijkervrouwtje je hou het spannend wanneer ga je testen als het niet doorzet. Angelica wat erg je eigen zus die er geen rekening mee hou hoe jij je wel niet moet voelen. En natuurlijk gun je het hun maar je zou maar al te graag zelf je mooie buik willen tonen en zeggen kijk onze eerste spruit. Ik heb je lief wat een mooie taart knap hoor ik zou het echt niet kunnen alleen al zo'n taart maken ben blij als een appeltaart lukt hahaha. Ik heb het afgebeld mijn vriend ga wel vanavond hij kan er iets beter mee omgaan dan ik. Hij zei al je ben nu al niet te genieten doe het je zelf niet aan en blijf thuis. Hier is mijn temp vandaag omlaag dus ook hier zal het niks zijn.
he dames.. pffff kan alleen maar janken.. Ben vanmiddag naar 't ziekenhuis geweest,wat een drama zeg...Moest via allerlei ingangen bij de uiteindelijke poli zijn... Nou...hier komt ie dan...het eitje van 13mm is verdwenen...me rechtereiierstok kan ze weer niet vinden... En links zitten 2 eitjes van een van 12mm en een van 10mm.. En dit op dag 16...niet goed dus..! Nu moet ik wachten tot vrijdag...dan bloedprikken om te kijken of ik me ei heb gemist (kan haast niet...2x per dag testen maargoed...) En of me ei nog in aantocht is..pfffff...Zo niet...starten met Provera...ik vrees dat dat het wéér gaat worden.. Heb net een potje zitten janken hier samen met manlief..! Waarom lukt het toch niet....??? Sorry moest het ff kwijt xxx
Ikhebjelief wat balen meid. Hoop dat je ietjes toch nog doorgroeien! Angelica nog getest? Hier vanmorgen weer een hoge temp (37,3) en alleen nog wat bruine afscheiding, geen rood meer. Zou het dan toch??? ik hoop het zo. Testen durf ik nog niet wacht nog wel een paar dagen.
spijkervrouwtje, ik ben aan het duimen voor ons. hier was de temp ook hoog. 37.2. ik ga dinsdag pas testen. wo is eigenlijk mijn nod. Ik ben ook veels te vroeg met testen, maar ja ikhebjelief, wat vaag en wat zeiden ze daar over dan, kan toch zomaar niet verdwenen/gesprongen zijn
Spannend Angelica. Als ik uit ga van mijn normale cylcus met 10 dpo dan is maandag mijn NOD. Maar ik denk dat ik ook dinsdag ga testen als het tenminste vandaag en morgen weg blijft en mijn temp hoog blijft. Als ik 14 dpo aanhoud kan ik pas vrijdag testen maar ik heb nog nooit een LF langer dan 11 dgn gehad dus dat zie ik niet zitten. En daarbij bij mijn eerste zwangerschap teste ik ook positief op 11 dpo met innesteling op dag 7. Ik voel trouwens ook ieder rug/buikpijntje nu erger lijkt wel. Je zou toch zeggen dat je zoiets voor een derde keer minder intens beleeft maar nee hoor iedere keer blijft het weer spannend
mijn lf is meestal rond de 10 dg ik heb 17 nov iui gehad dus zit nu op dpo 12 wel knap dat je tot dinsdag kan wachten, ik hoor het dinsdagmiddag, dus heel spannend voor ons hahaha
Angelica ik heb echt geen idee hoe het kan..!!! ze zat me toch te wroeten met dat apparaat daar beneden hee..ik kon er gister bijna niet meer van lopen!!!!! en nog geenr rechtereiierstok gevonden, gek toch!!!???? vraag me echt af hoe dat kan!! Spannende tijd ga je in meid.. Verder.. Heb me rotnieuws nog geen plaatsje kunnen geven, voel me net een natte theedoek...Ben er niet helemaal bij..!! Maar ook gewoon dat ik vrijdag bloed moet prikken, want het zou kunnend at ik een ei heb gehad(en dat met 2x testen op 1 dag) dat kan toch echt nie hoor..!!! en daar zie ik tegenop want ik weet al dat t nieuws negatief is en daar kijk ik erg tegen aan..!! Heb gister een hele poos tegen manlief aan lopen janken...was net een klein kind...ik kon niks zeggen...alleen maar huilen..! was zo verdrietig..!!!! Ik probeer toch alle positieve dingen eruit te halen.. En dan te bedenken dat zwanger worden leuk leek...Het heeft me alleen nog maar tranen gekost..!! Alle positieve dingen worden omgezet tot negatief..! iedere keer weer..! Daar weten jullie natuurlijk alles van! sorry van me negatieve en ego berichtje dames, moest het echt ff kwijt..!! De positieve dingen probeer ik echt op te zoeken...!! Liefs en een super dikke knuffel voor jullie allemaal!! Jullie zijn echt top!
ikhebjelief dikke knuffel meid. Balen dat het allemaal zo loopt. Het is ook gewoon oneerlijkhe dat de een in een zucht en een scheet zwanger is en de ander doet er alles aan en dat lukt het nog niet. Het is neit echt eerlijk verdeeld! Gewoon lekker huilen hoor dat lucht tenminste op!! En inderdaad denk ik ook dat je je ei niet kan missen met 2 testen per dag!. Wel raar dat ze geen rechter eierstok kan vinden die kan toch niet eens zomaar weg zijn
@ik heb je lief Balen meid, wat een verhaal. Lijkt me ook dat je hem niet kan missen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel eens een ei van 14 mm "kwijt" ben geraakt, 2 dagen later was er niks meer te zien, 2 dagen daar weer na had ik een positieve ovutest en diezelfde dag niks op echo te zien. Ik blijf het een mystery vinden mijn lichaam. daar heb je nu natuurlijk helmaal niks aan dat weet ik, maar helaas kan je niet alles verklaren. Ik hoop dat het inmiddels weer een beetje beter met je gaat en wens je veel sterkte. Dikke knuffel!
Oja over die niet te vinden eierstok. Gebeurt mij helaas ook vaker. Ik laat ze net zo lang doorwroeten tot ze hem gevonden hebben! Tja die dinegn zitten ook niet altijd op een vaste plek helaas. Zijn toch een soort van flexibel.
Nou konme niet inhouden en had dus vanmorgen getest en superwit. balen dus. Later heel klein beetje rode afscheiding maar verder tot nu toe weer niks. (hadden wel gisternavond geklust) Maar ik heb wel geregeld buik/rugpijn dus ik houd er rekening mee dat het toch nog wel door zal zetten. maar zo raar als het nu gaat is het dus nog niet eerder geweest.
Hier is mijn ongi gisteren begonnen had we een mooie progestoron 138 Ikhebjelief dikke knuffel. Jij bent ook een toppertje helaas is voor ons meiden zwanger raken geen pretje maar we zullen de beste ouders eorden Ikig nu met buikgriep thuis
he dames! Angelica balen van je ongi zeg We zullen idd wel goede ouders worden , daar twijfel ik niet aan