dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door butterfly stars, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

meiden steeds als ik hier kijk hoop ik op meer goed nieuws maar helaas.

Angelica, balen dat je ongesteld bent geworden. En wat je zegt is helemaal waar. Jullie zullen topouders worden, iedereen hier, dat weet ik zeker.

Dikke knuffel vanuit hier aan iedereen die het nodig heeft.

liefs

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Angelica balen meid. Hier ook vandaag ongi geworden. baal er van. maar goed 't is niet anders.

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He skatjuh. Hoe gaat het
    Waar kan ik stemmen

4. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @angelica
    Hé bah weer slecht nieuws. Meid ik had het je zo gegunt, maar jah daar heb je natuurlijk niets aan. Dikke knuffel!

@spijkervrouwtje
    Bij ook al geen goed nieuws, ook een dikke knuffel!

Vandaag naar ivf info avond geweest. Niet echt fijn in mijn eentje naar leiderdorp. Voor de rest natuurlijk iederen met zijn tweeen.
    Anyway, medicijnen binnen, instructie gehad, nu nog ongi worden en dan kunnen we nog dit jaar gebinnen. Moet ik wel voor de derde ongi worden.
    Uitslag 2e spermatest was ineens veel beter. Laatste 2 keer onder de 400.000 nu 9 miljoen. Snap er niks van , maar ben er wel bij mee, nu gaan we voor ivf.

5. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    hey hey
    vriesje dat is wel een verschil ja, maar wel beter hoor!!!

Heb nog steeds geen positieve ovu test gehad dus ik heb de moed op gegeven voor deze ronde..!
    Ga het nu ook niet meer doen...
    Ben er klaar mee voor deze ronde!

xxx

6. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @ikhebjelief.

Wat is de langste cyclus tot nu toe? IK heb hem ook wel eens op dag 21 pas gehad.

7. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi hi!

Ik ben een weekje niet geweest, maar lees helaas nog geen goed nieuws:(
    Wat balen meiden. Ik had toch wel gehoopt dat we een mooi kerstcadeau zouden krijgen. Al is het er maar 1 die al jaren bezig is, dat geeft hoop voor ons allemaal!!!

@ Ikhebjelief...mijn ei springt meestal op dag 20/21 en soms later. Hou hoop meis!!

@ Vriesje wat apart zeg dat je man zoveel zwemmers had, maar wel fijn dat je door kan voor IVF. Zal jij ons cadeautje worden met kerst?

@ Angelica wat balen meis, gun je het zo! En wordt verdrietig van je oud&nieuw verhaal. Hopelijk kan je wel een beetje genieten van hun kids.

@ Skatjuh leuke naam, zo heet mijn partner ook:D En virtuele knuffels zijn erg lief:D

Als ik hier na denk over kerst/oud&nieuw dan raak ik gewoon gefrustreerd. Een tweede kerst zonder bolle buik, geen cadeautjes voor onze spruit onder de boom. Heb zaterdag mijn vriendinnen verteld dat we al ruim een jaar bezig zijn en hen gevraagd te stoppen over babyverwachtingen. Dit n.a.v. de zoveelste speculatie van wie zal het eerst zijn en wanneer komt de beeb nou. Gelukkig hadden ze begrip en geen idee dat we al zolang bezig zijn.

Wanneer hebben jullie het vriendinnen en familie verteld?

Nou Jas en ik heb de jongensnaam eindelijk weer klaar liggen. Nu maar hopen dat niet weer iemand zwanger raakt en onze naam pikt. De vorige had me zus voor der dochter (tjah nooit over nagedacht dat ze dat voor een meid zou doen)!!!

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He ladylola, iedereen wist het na onze eetste bbz, nu durft niemand er meer nsar te vragen.

Vriesje, gelukkig ga je voor ivf. We willen ook voor ivf gaan. Mijnman is verdrietig omdat we een verplicht een maand rust hebben dus zelf proberen. Mijn man is heel verdrietig . Hij wil zo graag verder.

Ikhebjelief vaag bij mij werken die ovu testen niet, misschien heb je hem gewoon laat

Wupje hoe gaat het

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Spijkervrouwtje hoe gaat het.

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey dames!

Ik wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven! Jullie verdienen het allemaal zo …..
    Ik blijf duimen voor gauw een mooie positieve test.

Verder heb ik gisteren een mooie tweede echo gehad. Beebje bewoog zelfs al een beetje. Was erg leuk om te zien.

11. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @ladylola
    Is het heel hebberig als ik wil dat iedereen hier het cadeautje is? Maar wel lief van je!
    Leuk dat jullie de naam al weten. Ik weet zelf de naam al vanaf dat ik 18 ben, maar mijn vriend vind hem vresenlijk. erg hé. Nog even doorzoeken.
    Jij al met ovusten begonnen? Of is dat nog te vroeg?

2angelica
    wat zielig dat je man zo verdrietig is. Voor ons vrouwen is het zwaar, maar het moet voor mannen ook niet makkelijk zijn, die kunnen alleen maar af wachten. Wanneer zouden jullie ongeveer starten met ivf?

@wupje
    Wat goed een bewegend beebje in beeld! Kan je er nu al een beetje van genieten? Of gaat dat niet meer als je al een keer een mk hebt meegemaakt? In iedergeval nog maar 3 weekjes tot je uit de gevaren zone bent.

Nog niet ongesteld. Gaat hem niet meer worden denk. Ik doe mijn best niet al te teleurgesteld te zijn. We gaan in iedergeval binnenkort starten.

12. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden hier ff kort berichtje. Alles gaat hier lekker en we genieten volop van onze meid. Het is wel pittig ze is 's nachts veel wakker dus heb best slaaptekort. Ook loopt de bv wat moeizaam. Heb wel een goede productie maar ze pakt mijn tepel nog niet lekker. Gelukkig helpen tepelhoedjes, maar die proberen we af te bouwen.

Ik kom binnenkort weer even meelezen als het hier wat rustiger is maar ik wil jullie allemaal iig heel veel knuffels geven voor alles!!!!!

En hopelijk vinden jullie het niet erg als ik even spam met onze mooie meid!
    Bekijk bijlage 112103

13. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Wat een schatje zeg! sterkte met de borstvoeding en slapenloze nachten!
    Dikke knuffel terug
    en wat mij betreft kan niet genoeg gespamd worden!

14. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    mooie meid hoor op de foto geniet ervan!!

Nou hier z'n gangetje ben beetje aan het schilderen op kamer vd oudste.
    Ik porbeer verder weer wat positieve energie op te laden voor de nieuwe ronde. Hopelijk een mooi kerstkadootje dan maar :)
    Meiden ik gun jullie allemaal dit jaar (of anders utierlijk in januari) nog een positieve test hoor!

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    jeetje wat een mooie meid.

Succes met de nachten

16. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

Charmedknorrie, wat een ongelooflijk mooie dame zeg. Mogen jullie zeker trots op zijn.

@ anglica, je kan stemmen via de homepage van deze site. Onder aan de site staat baby van de maand. Het heet samen douchen en is dus ook een foto van ons onder de douche:D

Wij hebben mijn schoonouders al heel snel verteld dat we bezig waren voor een kleine, waarom weet ik eigenlijk niet zo goed meer. Mijn ouders hebben we het verteld toen we bijna een jaar bezig waren, dit omdat ik ze graag erbij wou betrekken.

Liefs

17. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik zie dat je overtijd bent!! Kan het zijn wat ik denk dat het kan zijn???

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, buikgriep is achter de rug.

Donderdag gaan we naar Gent toe voor onze mk probleem, vind het zo spannend

19. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @angelica
    fijn dat de buikgriep over is! spannend hoor donderdag. Wat gaan ze precies doen?

Hier 2 dagen lichte ongi. advies gekregen van mck om een maandje te wachten. Gelukkig naar geluisterd ;) Want nu geen ongi meer te bekennen. Heb ik nog nooit gehad.
    Het zou toch niet? Maar test was vrijdag negatief. Nu durf ik niet meer.
    Kan het zijn dat de ongi wegblijft door griep? Heb behoorlijk keelpijn en koorts?

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    vriesje, het kan wel, maar ik zou testen (verrassend he)

Deel Deze Pagina