jeetje vriesje, superspannend dit. En dat het zeker kan weet je he. Ik was gewoon begonnen met clomid omdat ik dacht dat ik ongesteld was maar je weet wat daaruit is gekomen. Mijn duimen draaien
He meiden, heb hier wel meegelezen maar had niet echt de puf te reageren. Sorry! Ik zie dat Vriesje het heel spannend maakt, ben benieuwd. Succes! @ Angelica, spannend donderdag! Wat gaan ze dan doen inderdaad? @ Charmed, wat een prachtig prinsesje! Wauw, ikke is in love! Sorry, de rest is even niet zo blijven hangen. Hier gaat het goed, lekker druk. Ook al ben ik nu gestopt met werken, ik lijk nog steeds tijd te kort te hebben hahaha! De eerste spuit decapeptyl zit in mijn buik! Het was wel een beetje pijnlijk omdat het naaldje nogal bot is maar ik heb al een aantal tips gekregen op het forum zodat het makkelijker gaat. Verder hebben we morgen weer een bezichtiging. De negende ofzo Ik verwacht er maar niet te veel van. Maar dat betekent wel dat ik nu weer heel hard aan de poets ga! Dikke knuffel voor iedereen hier!
He Skatjuh, hoe is het met de kleine. Hoe gaat het verder met jou Saskia, ze gaan mijn herhaalde mk bespreken. Ik geloof dat ik gelijk een echo krijg om te kijken of mijn baarmoeder in orde is en of er geen rare dingen inzitten. Heb wel nu een maand rust dus ik heb ovu testen besteld, nu nog voor mijn man verborgen houden. Het verplichte werkt averechts bij hem Ach en hij maar denken dat hij het zo getroffen heeft met mij hahahaha.
hey hey hier gaat t wel goed hoor. Jasper doet het erg goed ( vooral met huilen ) alleen weet k niet waarom en weet ook niet hoe ik dat moet uitzoeken. liefs
Vriesje ik geniet wel maar merk dat ik erg onzeker blijf. Volgende week donderdag nog een echo en ik denk dat ik dan wel echt gerustgesteld ben. Charmed Knorrie wat een lieverd! Sterkte met het slaaptekort! Maar ik kan me van Kyano herinneren dat als hij dan weer gerustgesteld was en tevreden in zijn bedje lag, ik ook een heerlijk gelukgevoel over me heen kreeg. Het is een vermoeiende maar ook prachtige periode. Geniet ervan! Angelica succes donderdag! Vriesje oh mijn duimen draaien! Ik heb bij Kyano en deze beeb ook behoorlijk wat dagen bruinverlies gehad en ik dacht ook dat ik ongi was. Niet dus Saskia hopelijk wil deze kijker gelijk kopen Zo blijft je huis wel mooi schoon
ja, wupje je hebt wel gelijk. we krijgen nu nieuwe gordijnen en mijn man is thuis en die gaat ook gelijk schoonmaken skatjuh heb je het consultatiebureau al gebeld?
nee ik heb nog niet gebeld, zou niet weten wat ik moet zeggen. Wil momenteel alleen maar huilen eerlijk gezegd omdat ik hier echt heel onzeker van word, doe ik het wel goed en dat soort dingen. Waarom huilt hij steeds zo en lijkt hij bijna onverzadigbaar. Hij slaapt overdag zelfs bijna niet, waardoor ik ook niet aan rust toekomt. Sorry hoor ik moet eigenlijk niet zeuren. Liefs
geeft niet skatjuh, mijn zus had dat mijn haar zoontje. Hij bleek niet genoeg binnen te krijgen en moest stoppen met borstvoeding en kreeg speciale melkvoeding, gewoon bellen je betaald er toch voor
nou ik heb net het cb gebeld en ze zullen me terug bellen. Ik heb wat ingelezen over verborgen reflux en veel dingen komen me erg bekend voor. Ik wil het gewoon opgelost hebben, hij slaap nu gelukkig maar ik zit nog niet lekker rustig. ( komt door meer dingen hoor, gaat hier gewoon niet zo lekker ) Liefs
Skatjuh dikke knuff voor jou! Ik herken het wel heel erg hoor, Kyano heeft tijdens de eerste weken / maanden ook ontzettend veel gehuild. Gelukkig het meest overdag en hij was hij daar 's nachts zo moe van dat hij doorsliep Wij zijn uiteindelijk naar een magnetiseur / osteopaat gegaan en die zag dat Kyano erg verkrampt was en vol spanning zat ivm de moeilijke bevalling. Hij heeft hem toen 2x behandeld en dat heeft al heel veel geholpen. Hij werd wat rustiger maar helemaal weg ging het niet. De rest waren toch steeds krampjes waar hij last van had. Na 3 maanden ongeveer ging het beter. Ik weet het, het is echt heel frustrerend maar probeer er gewoon voor hem te zijn. Laat hem lekker bij jou tot rust komen, tegen jouw borst aan. Misschien is de draagdoek een optie? Dan kun je toch wat huishoudelijke dingetjes doen en is hij lekker dicht bij mama. Kyano werd er echt rustiger van als hij bij mij in slaap kon vallen. Zodra ik hem dan terug in bed legde, begon het huilen weer van voren af aan. Succes ermee!!
Dag dames, Wat lief dat jullie zo meeleven! Helaas testen was niet meer nodig. Het is al doorgebroken en goed ook. Sorry heb even geen puf om op iedereen te reageren. Heb een behoorlijke griep te pakken. Ik kruip weer mijn bedje in. groetjes vriesje
vriesje, wat balen joh. Heel veel sterkte meissie. Liefs ( hier trouwens ook weer ongesteld voor de 1e keer, ik miste het neit echt hihi )
Ik heb 6 jan een hysteroscopie en 27 jan bespreking medicijnen en ze begon zelf al over ivf, omdat je dan beter onder controle bent. Ik moest ook bloedprikken vandaag, die testen doen ze niet in Nederland.