spannend hoor, hou ons wel op de hoogte. Ja wij worden er ook moe van, ik hoop dat we snel een wondertje in onze armen mogen sluiten
Spannend Ella! Dat heel veel afscheiding herken ik van mijne erste zwangerschap. Daar had ik dat ook een paar dagen na NOD! Dus wie weet!! Maar u h nog even een vraagje als je nu 15 dgn na je IUi zit dan ben je toch nog geen 8 dgn overtijd?? Gewoon een test doen meid dan heb je tenminste zekerheid!
ja idd de spanning stijgt idd ben zo benieuwd. oke idd wie weet. ik heb een hele late inseminatie gehad me eicellen ware elke keer te klein en die maand daar voor had ik een cyste toen zat er helemaal niks. dus vandaag dat ik nu al 8dagen overtijd ben. ja heb t zh gebelt en die zeide met 18dagen mag je pas testen wordt gek haha Groetjes
18 dg daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik loop bij 2 en beide zeggen tussen de 12 en 14. Ik zeg testen
Welkom Ella, spannend! Het klinkt goed! Alleen zit je nu dus 15 dagen na inseminatie en dus ook zo'n 15 dagen na je eisprong. Dan kun je geen 8 dagen overtijd zijn (je moet even uitgaan van je eisprong en niet van je totale cyclus). Je zou wel al een test kunnen doen, want je bent wel een dag overtijd. Ik ben benieuwd!
Ja, een uitgangsecho. Ik ben nu ongesteld en volgende week gaan ze kijken of baarmoeder er goed uitziet en slijmvlies mooi dun is. Als alles goed is, mag ik dan beginnen met de gonal om de follikels te stimuleren. Over het algemeen vind ik het nu nog niet heel zwaar. De bijwerkingen zijn wel lastig, maar soms heb ik er ook geen last van. En met rust is het goed te doen allemaal. Ik denk dat het zware gedeelte nog moet komen. De 2 lange wachtweken...
KOmt helemaal goed bij jou sas, dat weet ik zeker. Hier mijn operatie afwachten en dan gaan we ook weer een stapje verder
Ok... vandaag een minder dagje! Loop helemaal leeg, ben zo erg ongesteld! Ieder half uur verschonen, anders lek ik door. Ben er helemaal duizelig en misselijk van, bah bah! En dat op mijn verjaardag
hallow dames, slecht nieuws me hond is eer gister avond op me buigesprongen heel hardt en sinds dien ben ik ongie geworden. met de feestdagen kan ik geen echo laten maken moet nu met ovulatie testen gaan doen.
ja idd baal er egt van maja. hopelijk volgende keer beter. en in januari hebben we een gesprek voor ivf te bespreken. hopelijk gaat dat helpen hoe ist met jou? gr
Nou Sas nog gefeliciteerd met je verjaardag. Balen van die ongi zeg!. Vanaf welek dag moet je gaan stimuleren? Ik moet dat met het korte schema al op dag 3. Welkom Ella, Wat balen zeg, van je ongi. Ik duim voor 2011!
ja idd hopen wordt dat een beter jaar voor ons allemaal. dan we dan eindelijk met zijn alle een kleintje in ons armen mogen nemen. ben je zenuwwachtig voor ivf of niet? ik zie er egt tegen op heb die boekjes gelezen en nu wil ik niet meer haha groetjes
@ Ella, balen van de ongi meid @ Vriesje, ik moet woensdag gaan starten met de gonal (als mijn uitgangsecho tenminste goed is). Hoe ziet jouw schema eruit dan? Moet jij nu je ongi afwachten en dan vanaf dag 3 met decapeptyl en gonal tegelijk gaan spuiten? @ Angelica, hoe is het met jou meid?
ja, goed ben alleen moe van het weekend Mijn neefje en nichtje bleven logeren pff ik heb zo weinig geslapen. Hoe gaat het met jou nu sas, voel je je al wat beter?
ja idd niks aan te doen zegge we dan maar weer. deze maand kunnen we geen inseminatie doen t de ivf balie is dicht. nu moeten we zelf maar met ovulatie testen gaan doen. hoe ist met jullie? groetjes
we gaan in 2011 verder, ik hoop in de eerste week van jan IUI te krijgen (misschien zijn ze dicht) en dan goed zwanger raken anders in Feb aan IVF gaan beginnen