@ella21 Nee vind het alemaal nog onwerkelijk. Zie wel op tegen de wachtweken. Balen dat het ziekenhuis dicht is. Waarschijnlijk heb je het al een keer verteld, maar wat was bij jullie ook al weer het probleem? @angelica Wel leuke dingen gedaan van het weekend? @saskia Ik moete vanaf dag 1 decapeptyl spuiten en vanaf dag 2 puregon. En op dag 10 de eerste echo. Wel spannend hoor voor jou nu. Nu gaat het echt beginnen!
Oja, iemand nog een tip voor goeie ovutesten. Ik heb geen zin om te bestellen. De digi heb ik er nog 1 van liggen, die wil ik als controle gebruiken.
vriesje, ik heb ze van Home - Zwanger & Kids. Volgende dag in huis. Ik had die dure, maar die werkten niet. Mijn duimen draaien voor je. Ik had mijn neefje (5 mnd) en nichtje (3 jaar) te logeren ben nog steeds brak, maar ik heb genoten. Mijn neefje is bijna 10 kilo en 65. lekker een bollemans, als hij lacht gaan zijn ogen dicht...zzzzzzzzzzzo schattig Hoe was jouw weekend
@vriesje. ja idd, precies t probleem is ons nooit bekent gemaakt, eerst zou t aan me vriend leggen en verdere onderzoeken gedaan en t ligt helemaal niet aan hem. dus toen hebbe ze onderzoeken bij mij gedaan en t laatste een hsg maar daar kwam ook niks uit, en verder is er nooit besproken wat t nou is. voor ons is t ook een raadsel waarom het niet lukt. en wat is jullie probleem waarom het niet lukt? Groetjes
Het gaat wel wat beter. Niet meer ongi, nog een heel klein beetje bruin. Verder op en af. Ik kan zomaar ineens uitbarsten, een klein hormonster af en toe haha!
@saskia Nou ik zou me lekker niet inhouden hoor! Jij moet maar alles ondergaan. @angelica Klinkt leuk. Ja heerlijk hé zo'n lekkere dikkerd. Laatst mocht ik het zoontje van mijn vriendin in bad doen. Ook zo'n lekker mollig ding. Kan ik zo van genieten! Wel een drukte zeg, twee van die kleintjes! Mijn weekend was lekker rustig. sneeuwwandeling gemaakt, lekker knus thuis gebleven en zondag naar Oma.
gisteravond heb ik bijna 2 uur over gedaan om thuis te komen. verschrikkelijk. Door de sneeuw werk ik nu even vanuit huis. Hier in Voorschoten strooien ze niet en het is vreselijk glad. Ik werk bij schiphol-Rijk. Saskia, blij dat het al wat minder is Ella, Bij ons kunnen ze niets vinden tot nu toe, behalve dat ik nog maar 1 eileider heb en niet zwanger blijf. Ik krijg daar nog onderzoeken naar. Dan IVF, met bepaalde medicijnen die je bij ivf krijgt kun je proberen een mk te voorkomen
He meiden knap hoor hoe jullie al die hormoonbehandelingen maar doorstaan. Petje af! Hier weinig nieuws, zit op de 6 dpo en heb 2e kerstdag mijn NOD. Alleen verwacht ik er niet veel van want heb weinig geklust omdat manlief ziek was. Zit hier verder met de kids in de keuken want stucadoor is in de woonkamer bezig. Manlief ligt nog te slapen want die had nachtdienst. dus de kids kunnen ook niet op hun eigen kamer spelen want dat is boven onze slaapkamer en met een houten vloer is dat snel een herrie. Dus ga straks maar even anar oma op bezoek want de kids worden er wel gek van dat ze de keuken niet uit mogen
spijkervrouwtje we lopen gelijk. Ik had geen mooie ovu testen, dus heb het wel om de dag gedaan, wie weet. Het zou een wonder zijn als het raak is, maar ik denk van niet hoor
Hier vandaag de uitgangsecho gehad. Zag er goed uit, de decapeptyl heeft zijn werk goed gedaan. De eerste gonal zit er al in en volgende week de eerste FM.
Dag dames, Fiijne kerst gehad? HIer gezellig 2 dagen met familie en schoonfamilie doorgebracht. 2 keer het cadeautjes spel gedaan, dus ik zit goed in de cadeau's. Het leukste was toch wel de piemelpan. Ja je lees het goed, het is een pannetje waar je een ei in kunt bakken. Je raad het in de vorm van een .......... Nu weer heer hard aan het werk vandaah Hier nog spannend nieuws? Groetjes, Vriesje
ja gezellige kerst gehad met me ouders en samen met me vriend en de hond leuke dingen gedaan. en de hond lekker verwend en jullie fijne kerst verder gehad? en nog verder spannend nieuws groetjes
oh leuk je hebt een hond! Wat voor één? Hoe doe je dat overdag, of ben je dan thuis. Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben, maar ik wil zelf ontzettend graag weer een hond, maar zie niet hoe ik dat moet doen als we alle twee werken.
He meiden, 1ste kerstdaget mijn fam en 2de kerstdag werken bij mijn schoonmoeder, ze heeft een eigen hotel restaurant. Ik wil ook een hond, maar we werken allebei. We hebben we 3 katten. Zijn echt mijn kids haha
vriesje, ja en op mijn tel hahahaha. Het erge is dat als ik thuis kom, roep ik mama thuis en ze komen alledrie hahaha