Hahaha, mijn hondje is ook mijn kindje hoor. Ik zeg ook altijd "mama is thuis" enzo hihihihi Vriesje, wat leuk zo'n piemelpan! Proest! We hebben ook een fijne kerst gehad. Heel gezellig en veel gegeten haha!
Hier een aardige kerst gehad. Volgens mij weten jullie nog niet dat we de 2e ICSI hebben uitgesteld. Ik moet eerst weer goed in mijn vel zitten en dat is nu echt niet zo. Zodra het weer gaat zullen de spuiten uit de koelkast komen.
@ Timon, ik had het gelezen in het topic over tp in januair/februari. Sterkte meid! Meiden, ik heb een prachtig eierdoosje!!! Ik heb een aantal kleine follikels die waarschijnlijk niet meedoen, maar ik heb nu 11 follikels die aardig gelijk aan het groeien zijn!!! Ik hoop dat ze dat ook blijven doen, want 11 is een mooi aantal. Baarmoederslijmvlies zag er heel goed uit, al mooi dik. Een heel mooi nestje zei ze Vrijdag weer een fm. De follikels waren nog klein, dus nog geen punctie in aantocht, maar ik lag netjes op schema.
Zo ik ben morgen lekker vrij. Vandaag even door mijn mail gaan en nog iets voor school afmaken, dan vind ik het wel weer genoeg voor vandaag
De genomen afstand van het forum is best lekker. Ik ben ietsjes aan het opkrabbelen. Vanuit mijn werk heb ik de ruimte gekregen om dit te kunnen doen. Vandaag voor het eerst een goed gevoel in mijn buik.
Lieve meiden, allemaal de allerbeste wensen voor 2011! Dat al onze prachtige dromen dit jaar dan eindelijk uit mogen komen! Hier morgen de punctie met ongeveer 11 follikels! Helaas heeft manlief een fikse verkoudheid en verhoging gehad de afgelopen dagen. In overleg met het ziekenhuis gaan we wel gewoon door. Zij verwachten geen effect op het zaad. Let's hope so! Ook ik ben snipverkouden en voel me behoorlijk beroerd. Is wel lastig met de punctie denk ik, want moet heel vaak hoesten en niezen... maar we gaan ervoor!!!
'Mevrouw, wilt u even zuchten?' Ughughughugh!!! 'Mevrouw, dat moet u juist niet doen.' Gekkigheid! Veel succes morgen met de punctie!!!!!
Hahaha, Timon... daar ben ik dus wel onwijs bang voor maarja, ik kan er niks aan doen! Ik hoest en nies me kapot!
Goh, weet je dat ik het (uitgestelde) schema helemaal in de war had geschopt? Ik moest uiterlijk 30-12 ongi worden en werd het 31-12. Nu zie ik wel wanneer we echt weer aan de gang gaan. Intussen samen lekker lol hebben.
Jullie ook allemaal een heel mooi, liedevol en gezond 2011, warain al jullie dromen mogen uitkomen! @Timon, Hoe kan het dan je het schema in de war hebt geschopt? Omdat je er niet mee bezig was? We fijn dat ze zo begripvol zijn op je werk. En zoals sas al zegd, lol maken is heel erg belangrijk! Je zou het bijna vergeten. @Sas Whoei spannend zeg morgen al. Ben benieuwd hoe je het vind. Heel veel succes. Ik hoop dat het mee valt met de zaadkwaliteit. @hier Is het wachten op de ongi. Ik verwacht ongeveer donderdag met uitloop tot zaterdag. Woensdag nog even genieten van een dagje sauna met massage etc. met mijn lieve zusje. Die er overigens van overtuigd is dat ik en meisjestweeling krijg. Geen idee hoe ze er bij komt, want wij laten er maar 1 terug plaatsen, dus de kans is niet zo heel groot. Waar heb jullie voor gekozen sas en Timon en waarom? Bij ons raden ze het sterk af twee terug te plaatsen ivm gezondheidsrisico's bij een tweeling. Die dame van mck was echt heel streng, en begon over drie en vierlingen, nou toen kreeg manlief het benauwd. Nu dus ook ivm mijn leeftijd, besloten om maar 1 terug te plaatsen. Ben het er nog steeds niet helemaal me eens maar ja. groetjes vriesje
Wij hebben ervoor gekozen om bij een top 1 emmy terug te laten plaatsen en bij goede of matige kwaliteit 2 emmy's. Dat was ook het advies van het ziekenhuis en daar staan wij zelf ook helemaal achter.