dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door butterfly stars, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @sas
    Dat is natuurlijk ook nog een optie.

@angelica, morgen alweer fm en dab 06 januari alweer hysterocopie. Zie je er tegen op?

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ja ik ben echt bang.

Ik ken iemand van een andere topic, die had 5 mk en in Ned zeiden ze oh dat kan gebeuren. Ze was ook naar belgie gegaan voor een second opinion. Ze kreeg dus ook een hyst en ze bleek kanker te hebben, dat veroorzaakte de mk. Gelukkig waren ze er net op tijd bij maar toch.
    Ik weet dat dat het extreme is, maar ik ben toch bang. stel dat ik geen kinderen kan krijgen etc ............ je kunt jezelf helemaal gek maken natuurlijk:)

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    vriesje heo gaat het verder met jou?

4. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @angelica
    Jeetje dat klinkt heftig. De kans dat het zo iets ergs is, is natuurlijk heel erg klein, maar snap wel dat je je zorgen maakt. Laat het maar snel 06 januari worden dan. Alles alles er goed uit ziet ga je dan met ivf beginnen bij het mck?

Hier gaat het wel goed hoor, ben vooral druk met studie en verhuizing, dus dat leid lekker af. Maar vind dat het nu wel tijd wordt dat ik ongi wordt! Het is alllemaal nog een beetje onwerkelijk.

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Angelica, ik snap het hoor dat je bang bent! En je angsten zijn denk ik ook volkomen normaal. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen en er wel duidelijkheid komt, maar dat er iets aan te doen is.

De punctie ging echt heel soepel. Ik was een beetje dronken van de valium en heerlijk ontspannen hihi!
    Ik kon me heel goed concentreren op de ademhaling en heb nauwelijks iets gevoeld. De verpleegkundigen en gyn waren zoooo lief, ik moest er bijna van huilen.
    Napijn valt ook reuze mee. Lopen gaat even niet heel lekker, maar das niet erg. Lig en hang gewoon lekker op de bank.

En het belangrijkste... 11 follikels aangeprikt en 10 eicellen geoogst :D
    Ondanks zaadzorgen door koorts toch nog 240.000 goede zwemmers gevonden en dat terwijl we de vorige keer de 10.000 net haalde... JOEHOE!
    Nu hopen op mooie bevruchtingen en dan vrijdag hopelijk tp!

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    oh sas wat geweldig meid. Mijn duimen draaien voor je.

We lopen ongeveer gelijk.

Ik heb vandaag fm gehad 3 folikels 1 van 18 en 2 van 15.
    Ik hoor vanmiddag of het doorgaat. dan is het vrijdag of zaterdag de iui

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mooie scores lees ik hier!

Angelica, laat het maar snel duidelijk zijn wanneer je de IUI zal hebben.

Saskia, topprestatie! Nu lekker bijkomen en genieten. Jullie hebben het heel goed gedaan en is het afwachten.

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    hoe gaat het met jou timon

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Heb je even? ;)

Ik had een forumstop ingelast en dat was prettig. Zeker toen ik mentaal ingestort was voor de kerst. Mijn hoofd liep zo over dat mijn lichaam reageerde, vooral vermoeide benen waardoor ik verplicht rust moest houden. Nu gaat het al een stukje beter, toch nog thuis. Vanuit het werk heb ik de ruimte gekregen om in mijn eigen tempo te herstellen en dan verder te kijken.
    Ik ben dit nieuwe jaar begonnen met stoppen met bioresonantie. Het gaf me al even een twijfelend gevoel en nu mijn weerstand zwaar pet was, terwijl ze het behandelen, werd het alleen maar erger. Nu de knoop doorgehakt en alles afgeblazen.
    Een nieuwe uitdaging voor mij is haptonomie. Mijn hoofd en lichaam/gevoel weer in balans laten komen om zo volledig mezelf weer te kunnen zijn.
    Ik ben er al achter dat ik echt mijn ding moet oppakken en niet zoals afgelopen jaar wegschuiven. Dan kom ik helemaal in mijn hoofd te zitten en wordt mijn gevoel steeds meer ondergesneeuwd. Nu mijn zijn weer helemaal terug en lekker doen waar ik zin in heb. Dit inzien doet me al zo goed.
    Op 11-1 staat de afspraak met maatschappelijk werk in het UMCU. Eens zien wat dit voor ons/mij kan betekenen.

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Tuurlijk heb ik even.

Ik heb ook een gesprek gehad met een maatschappelijkwerkster in het LUMC, heb ik als prettig ervaren.

Het is zo zwaar de MMM en vooral als je in een icsi/iv traject zit.

Ik snap heel goed dat je afstand hebt genomen. Ik kan helaas niet echt goed met mijn vrienden/familie praten over onze problemen. Ze zitten niet in dezelfde situatie. Ik heb veel aan jullie meiden hier.

Ik krijg acupunctuur om mijn lichaam in balans te brengen. Mijn collega heeft met 26 wk haar dochter verloren en die is erna ook haptonomie gaan doen en haar zoontje is nu 1 jaar. ze heeft het als zeer prettig ervaren en heeft dit samen met haar man ook tijdens haar zwangerschap gedaan. Dus ik heb er wel vertrouwen in n(voor jou).

Ik ben zo blij dat het beter met je gaat. Hoe lang willen jullie pauze nemen?

11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hallo allemaal!!
    Ik sluit me hier aan om mee te kletsen..
    We zijn inmiddels 4 jaar en een beetje bezig voor een kindje. (zie mijn onderschrift ;))

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zolang het nodig is voor mij. Alleen hebben nu een 'probleempje'. Oef, wat klinkt dit maf...;) Mijn schoonmoeder wilt graag met ons een ballonvaart gaan maken, in maart. Ik heb het nagelezen en zwangere vrouwen moeten dit vooraf melden. Zou ik in februari starten zal in maart de punctie/tp zijn. Hmmmmm..... Uitstellen voor plezier of niet?

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou, ik zou gewoon de ballon vaart maken..
    Je bent dan zo kort zwanger..Daar kunnen ze niets mee.
    Ik denk dat ze vanaf een week of 12 bedoelen...

Wel gaaf! Ik heb het een keer gedaan.
    De landing kan soms wat hard gaan en als je dan een dikke buik hebt....

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zou het dat zijn? Kunnen de hoogteverschillen niets uitmaken voor een emmy?
    Het lijkt me dus ook erg gaaf. Daarom twijfel ik of een maand uitstel dan niet erg is.

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Joekie, vergeet ik helemaal je hier welkom te heten. We zijn geen vreemden van elkaar door andere topics.

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He... daar hebben we Joekie! Meid, we missen je al een behoorlijke tijd bij "naar de huisarts".
    Welkom hier!

17. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Maakt niet uit ;) We "kennen"elkaar haha

Ik denk dat het puur met landen en opstijgen heeft te maken.
    Dat kan er soms ruw aan toe gaan en je wilt niet dat een zwangere vrouw daardoor een miskraam krijgt...

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oh..ik kon het topic niet meer vinden in mijn abonnementen dus dacht dat het mss gesloten was ofzo...Ik ga effe zoeken..

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Joekie, ik heb even gegoogled.

Kun je ballonvaren met zwangerschap ?

Nee, om elk risico van een miskraam uit te sluiten, neemt
    Ad Ballon geen zwangere vrouwen mee in de ballonmand. Passagiers zijn verplicht om een eventuele zwangerschap vooraf bij de boeking te melden. Ook als je nog maar net zwanger bent, moet je aan de grond blijven.
    -----------------------------------------------------------------------
    Twijfelt u over de lichamelijke conditie, vraag dan eerst een verklaring aan uw huisarts. Ook als u zwanger bent, adviseren wij u even contact op te nemen met uw huisarts.

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Timon, ik zou het niet doen denk ik :) Gewoon om geen risico's te nemen.

@ Joekie, haha gezellig om je weer te zien ;)

Deel Deze Pagina