Ja.. Het zal niet met de hoogte te maken hebben. Je mag toch ook vliegen.. Ik zelf zou het wel doen als ik 4 weken zwanger was maar dat is persoonlijk natuurlijk.. Het zit nog zo diep en veilig verborgen!
hallo joekie, welkom hier. hahaha ik zou het ook niet doen, maar dat is persoonlijk. Ik heb vrijdag 13.50 mijn iui, hoelaat kan ik pregnyl zetten? ik dacht zelf vanavond 22 uur
Angelica, hoe laat heb je de pregnyl gezet? In het UMCU is het zo'n 36 uur voor punctie. Ik ben er nu wel uit dat na een tp ik niet de lucht in zal gaan. Desnoods stel ik de ICSI nog een maand uit. Het risico is me te groot. Ik wil niet nog een mk.
Altijd je gevoel volgen!!! Knap dat je de ICSI zo een maand opschuift! Daar zou ik moeite mee hebben denk ik
Ik zou vandaag mijn 1e deca zetten van de 2e ICSI. Door mijn huidige toestand is deze ronde al uitgesteld voor onbepaalde tijd. Ev. nog een maand zie ik nu niet tegenop. Klinkt vast gek, maar wanneer krijg ik weer de kans om een ballonvaart te doen?
Wij hebben het met A3 gedaan. Volgens mij wel een bekende maatschappij. Ik vond het opstijgen en het landen het leukst
Wij zijn in Schoonhoven opgestegen en in Dussen geland en daar gedoopt tot hertogin van Schoonhoven tot Dussen. Schoonhoven was dichtbij ons huis, vandaar..
zo hyst achter de rug, alles is goed het was heeeeeeeeel pijnlijk. ik heb om 22.45 de spuit gezet het komt wel goed. ik heb gewoon aangehouden van mck dus het komt wel goed deze ronde
Angelica, hoe is het vandaag gegaan? Joekie, hebben jullie toen ook foto;s gemaakt? Ik heb gekeken, maar jullie vaart staat niet bij hun foto's of het is heeeel lang geleden. De haptonomie was heerlijk. Opvallend hoeveel weerstand je op je schouders kan hebben. Volgende week staat de volgende afspraak.
@sas wat een geweldige uitslag! ben benieuwd hoeveel je er aan boord hebt! @Timon Wat een heftig verhaal meis. Wel goed dat je er iets mee gaat doen. Fijn dat je jezelf weer een beetje gevonden hebt. Ik hoop dat ze bij het umcu iets voor je kunnen betekenen. Kunnen jullie er samen wel goed over praten? weet je al wat je doet met de ballonvaart? Wat houd dat eigenlijk in haptonomie? @Joekie Welkom! Jij hebt er al een tijd op zetten zeg! Balen dat je nu weer op een wachtlijst staat. @angelica Ben benieuwd hoe het ging vandaag. Hoeveel de opbrengst was ez. Had al leuk een ivf banner aangemaakt, maar ben nog niet ongesteld geworden, dus die klopt al niet meer. Ik heb soms wel eens een cyclus van 35 of meer dus dat zal nu ook wel het geval zijn. Is qua planning niet heel erg, want ik heb over een week 2 weken vrij om te verhuizen. Weten jullie of je na een tp zwaar mag tillen? Of mag dat pas niet meer vanaf een aantal weken zwangerschap?
Vriesje, ik zou het niet doen in elk geval omdat het niet goed voeld. Straks gaat het mis en dan zou ik echt balen dat ik getilt heb... Timon, het is inderdaad erg lang geleden!! Ik was een jaar of 14 ofzo..
Als je je zo voelt als ik Vriesje, dan ga jij niet tillen na een tp Ik heb sinds de punctie elke dag een beetje meer buikpijn gekregen en nu is het echt verschrikkelijk! Net het ziekenhuis gebeld en ze bellen me zo terug. Maar... Tom en Jerry zijn aan boord! Er waren 7 bevruchtingen, geen top helaas, maar we zijn trots op de kanjers die nu in mijn buikje zitten! Nu nog blijven plakken...
Spannend Saskia!!! Rustig aan doen en laat ze lekker plakken! Ze hebben er toch wel 1 sec lijm aangedaan??