Het ziekenhuis zegt heel simpel: aankijken en als het niet gaat paracetamol innemen. Morgen bellen of het minder is. Dat is alles, geen echo... niks! Maar goed, we denken nu dat ik het veel drinken te letterlijk heb genomen en te veel aan het drinken ben geweest. Ik kwam er na wat rekenen achter dat ik dik over de 2 liter heen ging, zelfs over de 3! Minder drinken lijkt iets te helpen, maar nog steeds veel last. Ik kan nu in ieder geval weer zitten en zo goed als rechtop lopen.
Oeh dat is wel erg veel ja... 1 liter naast je gewone drinken lijkt me voldoende toch? Ik hoop voor je dat het snel wat minder wordt!
Jeetje Saskia, teveel drinken is ook al niet goed. Wat een gedoe! Op een echo kunnen ze niets zien net na de tp. Vriesje, je bent er weer. Lastig als je cyclus zo wisselend is. Zwaar tillen moet je na tp maar even achterwege laten. Boven je macht reiken is ook geen slim idee, omdat je zo je baarmoeder kan oprekken. Wat een vragen. Ik hoop ook dat maatschappelijk werk me een stuk(je) verder kan helpen. Met manlief kan ik er goed over praten, maar nu begint hij het wat zat te worden. Wel helpt hij me met veel klusjes omdat ik het momenteel niet altijd kan. Zo lief. Als het ballonvaren in maart doorgaat zal ik de ICSI tot dan uitstellen. Bij haptotherapie gaat het om de therapeutische toepassing van de haptonomie. Het is gericht op bewustmaking van gevoelens en maakt gebruik van de directe aanraking. De directe aanraking activeert het lichaamsbesef en daarmee ook het zelfbesef. Lichamelijke blokkades kunnen makkelijker voelbaar worden gemaakt, zodat de ermee gepaard gaande gevoelens, herkend en verwerkt kunnen worden. Die vervolgens een (nieuwe) plaats in het leven, kunnen krijgen. De gevolgen van dit bewustwordingsproces kunnen zijn dat je: voelt wanneer je teveel hooi op je vork neemt; eerder je omgeving deelgenoot laat zijn van je gevoelens; gemakkelijker moeilijke of nare gevoelens kunt accepteren; komt tot het nemen van beslissingen, of het maken van keuzes.
Nee, maar ik bedoelde een echo om te kijken of er vocht in mijn buik lekt ofzo. Maar dat vonden ze niet nodig omdat ik geen gewicht aankom en geen koorts heb. Maar ze hadden me wel iets serieuzer mogen nemen, want ik had echt verschrikkelijke buikpijn!
hey meiden kwam weer eens aanwaaien om te zien hoe het met jullie gaat. En zo te lezen allemaal nog vol in de behandelingen. hoop zo dat jullie in 2011 allemaal zwanger mogen zijn. dikke knuf!
Ah, nu snap ik het Saskia. Hadden ze het gedaan dan was jij gerustgesteld. Nu niet echt. Chrmed, da's even geleden. We zitten niet allemaal in behandelingen. Hoe is het met jou?
Inderdaad Timon Ik had geen idee waar die buikpijn vandaag kwam, tot mijn moeder vandaag zei: je drinkt wel heel erg veel. Dus ik zei: ja, dat moet en zeker als dit een soort van overstimulatie is. En toen zei ze: ja, maar de pijn waar jij die aanwijst komt van je nieren, blaas en maag af en daar kun je ook last van krijgen als je teveel drinkt want dan moeten ze zo hard werken. En toen gingen we rekenen en kwamen we erachter dat ik veel meer dronk dan nodig was. En het lijkt echt te helpen! Wat te veel drinken dus al niet aan kan richten! Echt, mijn blinde darm ontsteking was minder pijnlijk! En het ziekenhuis vanmorgen maar zeggen: veel rusten en heel veel drinken. Dus wat deed ik, juist...nog meer drinken! Toen mijn moeder dat zei zag ik ineens ook een verband. 's ochtends niet zoveel buikpijn, maar 's avonds wel. Juist na veel drinken begon het. En de laatste avonden heb ik extra veel gedronken door de buikpijn en die werd dus steeds erger. Vannacht ook veel gedronken en vanmorgen was het verschrikkelijk! Het lijkt er dus echt op dat ze gelijk had. Ik hoop het!
Nee maar jij hebt ze even uitgesteld zag ik inderdaad...maar gaat ook binnenkort weer verder na de ballonvaart toch! Hier gaat het lekker hoor! Tis heeeeel druk met zo'n kleintje maar ook super genieten. Nu ik het heb gun ik het jullie nog meer het is echt zo geweldig om dit mee te maken.
@Saskia: Hopen dat het dan idd aan het drinken ligt maar vind het raar van het ziekenhuis dat ze daar dan niet aan denken of dat ze je iig niet ff langs laten komen om te kijken En dat hoeft dan niet eens met een echo ofzo ze kunnen je ook gewoon ff onderzoeken.
Dat vind ik ook raar charmed! Maar gelukkig ben ik nu een heel ander mens, het gaat echt stukken beter! Nog een gevoelige onderbuik, maar echt niet te vergelijken met gister!
@sas Lekker makkelijk van het ziekenhuis. Maar teveel drinken klinkt wel logisch. Ik hoop dat het helpt om minder te drinken. 2 liter lijkt me in iedergeval meer dan genoeg. @Timon dan zal ik me maar rustig houden! maar waarschijnlijk is de tp net na de verhuizing. Wat een planning hé. Die mannen beleven toch anders hé, wel lief dat hij je ontziet. ze zijn er soms toch meer mee bezig dan ze willen toegeven denk ik. @charmed knorrie Was wel de bedoeling hoor om je te volgen dit jaar! Vandaag ongi! Yes, ben er nog nooit zo blij mee geweest. Vanavond 1e keer decapetyl en dan morgen bellen om fm afspraak te maken. Ben benieuwd!
vriesje spannend zeg. ik ga voor je duimen. Sas hoe gaat het vandaag met je charmed, hoe gaat het verder vertel even hoe het met de kleine is Hier, wachten we maar weer geduldig af. Ik moest gisteren korfballen, maar ik durfde niet. Je gaat nu over zoveel dingen nadenken. Het zkh zei dat het gewoon kan. Stel het is gelukt en straks gaat het weer fout met het innestelen Ik ben echt een doos
Kan jou het schelen joh, dan maar een doos! Ik zou ook alle risico's uitsluiten hoor. Wat een rotspuitt trouwens die deca. Ik dacht dat doen we gewoon even. Maar kreeg hem er niet in in eerste instantie. Daarna ijsblokje gebruikt om te verdoven en toen ging het wel. Straks bellen voor ie fm. groetjes vriesje
Vriesje wat spannend dat jullie poging nu echt begonnen is!! Heerlijk hoor! Saskia: Fijn dat het een stuk beter gaat!! Heb je toch de oorzaak gevonden!
Saskia, wat fijn dat het nu beter met je gaat. Dat zoveel drinken je zoveel last kan geven. Vriesje, begonnen met spuiten. Jij junk!!! De deca was eerst niet lastig, maar de 2e keer kon ik 'm wel naar buiten gooien. Angelica, volg je gevoel. Charmed, onze 2e poging is uitgesteld door mijn toestand. Of het in maart ballonvaren word weet ik niet. Schoonmoeder blijkt het nu over mei te hebben. Zolang ga ik de poging niet uitstellen. Dan jammer dan en niet mee naar boven. Ik heb een tel. afspraak met een fa gemaakt over het nieuwe schema te hebben. We denken erover om in maart te gaan starten met de pil. Dan heb ik nog een maand om helemaal te herstellen voordat ik aan de spuiten hoef.