dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door butterfly stars, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Timon ik ben niet gegaan. Ik vind het echt goed dat je je eigen schema aanhoudt. Ik zou dat niet kunnen, soms denk ik niet na over wat goed is voor mezelf maar alleen aan zwanger raken

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Angelica, volledig gericht zijn op zwanger worden heb ik afgelopen jaar gedaan en dat heeft mij deze (dip)periode opgeleverd. Ik ben erop vastgelopen. Dit jaar gaat het dus anders. Ik ga weer starten met een cursus en leuke dingen doen.
    Komend weekend gaan we naar Brussel, zaterdag de show Corteo van Cirque du Soleil.:D
    Hiernaast gaan we in maart met ICSI 2 beginnen. Althans, dat is onze bedoeling.;)

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    echt goed van je. Daarom ben ik ook weer naar school gegaan. Ik wilde niet alleen maar stil staan. Nog 1 jaar en dan heb ik een bachelor diploma. Ik wil hierna Arbeids psychologie gaan doen, maar dat zien we dan wel

Ik wil ook graag naar Brussel alleen ik weet niet of ik het wel leuk vind. Ben in Antwerpen, Luik en Gent geweest en dat vond ik niet zo leuk.

MAARRRRR de show Corteo van Cirque du Soleil. geweldig ben echt jaloers.

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Angelica, die dingen weer oppakken doet goed. Je houdt het verder open, maar voor nu ben je lekker bezig. Heel belangrijk.
    Die steden hebben we nog niet gehad. Wel Brugge en dat vond ik een leuke stad. Het viel me op dat ik geen boekje over Brussel in de bieb kon vinden. Dus het een en ander op internet gevonden.
    Jaaaa, Cirque du Soleil is supertje gaaf. :D Ik heb al de nodige shows gezien en deze moet weer heel anders zijn. Spannend.

Vandaag bij de haptonomie geweest. Mensen, wat is dat fijn tegenover bioresonantie. Ik voel steeds wat in mijn lijf, het doet wat. Ook krijg ik veel meer respons van de behandelaar.

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Daar ben ik ook zo bang voor Timon, te veel opgaan in het zwanger worden... Daarom ga ik ook weer eens wat meer voor mezelf doen. Afleiding zoeken en quality-time voor Sasman en mij.
    Daar starten we morgen mee. Hij heeft zichzelf een middag vrij gegeven en morgen naar de bios en een hapje eten in de stad :) Nu al zin in, veel te lang geleden!

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi dames!

Alweer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen :)
    Ik schrijf nu ook bij de juli mama's mee en daardoor lukt het me niet meer om ook hier alles bij te houden. Ik denk vaak aan jullie en heb net een aantal pagina's teruggelezen.

Timon wat fijn dat je weer terugbent en toch ook weer aan het opknappen als ik het goed heb?

Angelica oef meis ook voor jou is het niet makkelijk allemaal. Ik ga echt heel hard duimen dat deze poging raak is!!!

Vriesje en Saskia ook voor jullie heel veel succes!!!

Charmed Knorrie wat heerlijk dat je zo lekker geniet van je kraamtijd!

Met mij gaat het best goed, heb nog steeds veel last van moeheid en ook de misselijkheid is nog niet weg maar dat is niet zo erg. Verder zag de 12 weken echo er goed uit en soms lijkt het of ik frummeltje al af en toe voel. Erg gezellig. Ik kom natuurlijk nog af en toe bij jullie spieken maar ik zal niet meer actief meeschrijven.
    Tot gauw lieve meiden!

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat heerlijk Wupje dat het zo goed gaat :)

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    HE sas hoe gaat het met jou. Wel goed dat je eerst aan jezelf denkt nu

Wupje, heerlijk dat je een mooie echo hebt gehad.

Ik moet helaas dit weekend leren voor mijn tentamen, maar ik wil wel wat leuks met zn 2en gaan doen en lekker op vakantie.

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Oe vakantie... dat zou ik ook wel willen inderdaad :D

Met mij gaat het goed. Ineens niet meer zo'n testdrang. Heb er geen goed gevoel over. Gisteren behoorlijke ongi-pijntjes gehad in buik, onderrug en benen en dat is voor mij nog nooit een goed teken geweest.
    Ik wacht wel af, maar vind het ineens niet meer zo heel erg spannend.

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    sas, ik herken je gevoel. Ik heb ook nog geen drang. Ik wil je geen hoop geven en ik weet ik ben geen goede voorbeeld. Ik had juist meer ongi krampen als ik zwanger was dan normaal, Dit hoor ik ook van de meeste vrouwen die zwanger waren/zijn.

Moeilijk he die wachtweken

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik weet het, je kunt er eigenlijk ook geen pijl op trekken. Het enige wat je kunt doen is wachten... en laat dat nou net mijn zwakke punt zijn ;)

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    hahaha van mij ook en dat weet je hahahah

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    We worden in ieder geval wel lekker getest door moeder natuur... ze zal ons laten wachten, het kreng!

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    bitch

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Saskia ik was er ook heilig van overtuigd dat ik ongi zou worden vanwege alle krampjes en pijntjes maar ik was toch echt zwanger.

Ik duim voor jullie!!!!!

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wupje, je bent al 15 weken! Die vermoeidheid is soms lastig, he. Leuk om je hier weer tegen te komen.

Saskia, ik hoop zo dat die pijntjes het tegenovergestelde betekend. Ach, nu heb je meer rust in je lijf.;)

Angelica, succes met leren!

Ik ben geestelijk alweer aan het opknappen, maar vandaag waren mijn benen veel zwaar. Vast door de drukte op de Vakantiebeurs. Mijn ouders hadden de rolstoel meegenomen. Dat was heel erg fijn. Deze gaat dit weekend mee.;)
    We hebben veel info meegenomen, omdat we nog geen idee hebben waar we heen willen. Ook nog info van Brussel meegenomen, want daar gaan we dit weekend heen. Zo'n zin in! :D

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Timon, een heel fijn weekend geniet ervan

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Saskia wat een spanning ;) Ik hoop dat het helemaal goed gaat komen! Succes nog even met het wachten! Lijkt me verschrikkelijk!! ;)

Timon heel veel plezier dit weekend!! Fijn dat je je iets beter voelt!!

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Helaas kon ik niet wachten en heb ik net getest. helaas wit. Ik zit op dpo 10. ik ga voor mezelf excuses verzinnen, het is te vroeg. mijn urine was gewoon wit dus te veel gedronken. Ik denk dat het nu toch ivf gaat worden. Ik ga morgen ook testen hoor. Voordat ik ga slapen drink ik niet veel meer.

Het rare is dat ik moe ben, nachtmerries, mijn borsten zijn gevoelig en onrustige darmen. Ik droomde gisteren dat ik zwanger was.

We zien wel, maar we zijn niet meer positief

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Je hebt inderdaad wel erg vroeg getest. Ik hoop voor je dat je alsnog positief gaat testen meid! Mijn duimen draaien!

Deel Deze Pagina