vanmorgen ook nog wit en mijn lichaam zegt ONGI. we moeten afwachten hoe moeilijk dat ook is Mijn duimen draaien voor jou hoor
@timon Beetje laat, maar veel plezier in Brussel. Ff tijd voor jullie samen. @saskia Dat je het nog houd meis. IK kijk zelf met spanning elke paar uur even op zp of er al nieuws is. Laat staan hoe het met jou moet zijn. @angelica Omo test k*T! maar is wel vroeg hé? Ik duim nog even door Vandaag echo gehad en ik lig op schema, maar ze mogen nog wat harder groeien. Ik had er links 7 van ongeveer 12 mm en rechts een stuk of 6 kleinere. Puregon opgehoogd naar 150 en woensdag weer terug. Spannend! Ik zal de komende 2 weken misschien iets minder komen, want we zijn aan het verhuizen. Weet niet of ik straks al internet heb vandaar. Maar ik probeer jullie in de gaten te houden. groetjes vriesje
Hmmz, stop maar met duimen schatjes Bruin slijm, en in combi met inmiddels geen pijnlijke titten meer en onwijze ongikrampen gisteravond weet ik helaas genoeg. 100% zeker.
Dank je meis... Ik ga zo even een test doen voor de zekerheid en op aanraden van iemand van het forum. Zij had het namelijk ook maar testte wel positief. Ze had progesterontekort en moest extra utrogestan inbrengen. Nu heeft ze een tweeling. Ik geloof er zelf niet meer in, maar wil het wel zeker weten.
Ai meiden wat een teleurstelling voor jullie Saskia en Angelica wat ongelooflijk k*t zeg Dikke knuff en veel sterkte!! Vriesje succes met verhuizen! Timon ik hoop dat je een leuk weekend gehad hebt!
Hé GVD Sas! En we hadden zulke gooie hoop. Niet dat je er nu op zit te wachten, maar had je nog goeie cryo's? Sterkte meis!
Ik heb nog geen bericht gehad over eventuele cryo's, maar de kans is heel erg klein dat we cryo's hebben. We hadden geen toppers.
vriesje, succes met verhuizen. Saskia, wanneer moet je weer terug voor controle. Als het bij mij echt over is ga ik over op ivf.
Ik moet bellen als ik ongesteld word en anders maandag nog een keer testen en dan het ziekenhuis bellen. Dan kan ik meteen opnieuw ingepland worden en op dag 3 met de pil beginnen, maar wij hebben besloten om er een cyclus tussen te laten zitten. Even geen hormonen in mijn lijf en deze mislukte poging verwerken.
Saskia, wat een vreselijk begin van de week. Waarom weer die ongi? Dikke knuffel! Angelica, voor jou ook even geen leuke tijd. Hoe lang moet je dan wachten op IVF? Wupje, weekend is geslaagd. Ivm mijn benen hebben we regelmatig moeten rusten. Toch hebben we het meeste wel gezien. Handig die metro. De show Corteo van Cirque du Soleil was erg gaaf. Zo anders dan alle anderen die wij hebben gezien.
Timon, die metro is idd erg handig. Vanmorgen ook getest en helemaal wit. Ik word vandaag gebeld over mijn eisprong en morgen hcg prikken. Ik ga gelijk vragen hoe nu verder, als ze hier ivf willen doen dan hoef ik niet naar belgie. Ik vertel niets over belgie hoor Saskia, in het zkh waar ik loop heb je verplicht een maand rust
Saskia, wat balen dat je geen cryo's heb. Angelica, voor jou ook balen. Een omo test wil je niet. Heb je al telefoon gehad?
hey meiden. Ik ging weer even bijlezen in de hoop op goed nieuws maar helaas. Saskia, wat jammer meid. Mijn duimen draaien voor een goede volgende ronde. Voor jullie allemaal moet het gewoon een topjaar worden. Jullie verdienen het. Liefs en een dikke kus van Jasper