dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door butterfly stars, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey lievie

De tijd gaat idd echt heel snel. Het gaat hier erg goed hoor. Jasper groeit goed ( is erg zwaar ) en krijgt zelfs al tandjes.
    Ik ben alweer aan het werk en dat is wel flink wennen. Het is wel eens moeilijk om Jasper te laten huilen omdat ik bezig ben met een ander kindje. Ik hoop dat dit nog makkelijker word, maar nu voelt het alsof ik Jasper te kort doe. De tijd zal het leren.

En hoe gaat het met jou?

Liefs

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He lief,

Vandaag word ik gebeld voor de hcg uitslag. Ik heb er geen vertrouwen in want ik heb zelf negatief getest.

Ik heb volgende week donderdag een gesprek in UZ Gent over IVF. In belgie geven ze je meer medicijnen om mk te voorkomen en hier blijft het volgens het zkh gewoon pech.

Heb het soms wel moeilijk, iedereen is nu al met ronde 2 bezig of al bevallen en ik ben nog met ronde 1 bezig.

We hebben wel belsoten als het lukt, dat we daarna alleen nog maar op de natuurlijke manier willen proberen, maar dit niet meer.

Knuffel

3. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

Lieverd wat een ongeluk ook steeds maar ik blijf duimen voor je dat je een goed telefoontje krijgt.
    Al zeggen die omo-testen natuurlijk ook wel wat.

Je bent zo ongelooflijk sterk en gaat er volledig voor. Moedertje natuur kan niet anders dan jou/jullie een onwijs mooi kindje schenken. Hoe dit ook zal gaan, maar jullie verdienen het.
    Je hebt engelengeduld en met dat geduld zal je later je kindje groot gaan brengen.

Ik blijf echt hopen voor jullie.

Liefs en een knuffel vanuit hier

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Skatjuh, Jasper gaat echt als een speer. Alweer 3 maanden!

Angelica, heb je de uitslag al gekregen? Soms is de urinetest negatief, maar bloedtest positief. Dan ben je dus wel zwanger. Ik hoop dit voor je.

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Nieuws!!! In maart start ik met ICSI 2!!!! :D Mijn schema is doorgesproken en het boekje wordt me toegestuurd.
    uiterlijk 3-3 ongi = pil
    11-3 deca
    18-3 stop pil
    25-3 gonal
    1-4 echo
    5 of 6-3 punctie
    9 of 10-3 tp
    Toch weer spannend.

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Timon geweldig stap 2 is in zicht

Skatjuh knuffel van mij

Ongi doorgebroken en heftig ook

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Angelica, wat vreselijk balen dat 'ie zo heftig is.

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Meiden, we hebben vandaag als het goed is ons huis verkocht. We hebben al een ander huis, waarvan we in mei de sleutel krijgen. Als de verkoop van ons huis doorgaat dan moeten we in maart tijdelijk ergens gaan wonen. Waarschijnlijk wordt dat bij mijn ouders. We hopen dat de kopers hun financiering rond krijgen, maar dat is vooral in deze tijd gewoon even afwachten. We hebben besloten om met de twee verhuizingen in aantocht voorlopig geen behandelingen te doen. Dat is allemaal echt te veel van het goede. Waarschijnlijk gaan we pas in augustus weer verder.
    Ik zal even een stuk minder actief zijn op zp, maar kom zeker nog eens spieken hoe het met jullie gaat!
    Op naar prachtige roze testen voor jullie!

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Saskia, het is hopen dat ze hun financiën rond krijgen. Dan zijn jullie lekker de woning kwijt en straks geen gedoe. Oké, 2x verhuizen... maar dat is te overleven. In die tijd minder op zp kunnen we mee leven.:p Probeer je dan wel eens in de 2 weken iets van je te laten horen? We blijven benieuwd naar je belevenissen.

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Angelica jeetje wat naar zeg :( Hele dikke knuff!!
    Hoe gaan jullie nu verder?

Timon oh wat spannend weer, duimen gaan draaien!!

Saskia in elk geval gefeliciteerd dat jullie huis verkocht is. Goed om je daar even op te richten en wie weet is het wel gelijk raak als jullie eenmaal gesettled zijn. Heel veel succes met verhuizen!

Ik heb morgen een pretecho gepland maar ben retezenuwachtig. Ik ben gewoon nog steeds bang om weer slecht nieuws te krijgen. Gek hè als je dat eenmaal meegemaakt hebt, gaat de angst er niet meer zo gauw uit. Gelukkig mogen we gelijk morgenvroeg om 9.15 uur, hopelijk is alles gewoon goed en laat erwtje zien of het een jongetje of meisje is.

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Wat een mooi mannetje heb je toch!!!
    Hoe gaat het nu met voedingen en zo?

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wupje, wat spannend morgen. Natuurlijk ook leuk, want daar doe je het voor.

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Wupje hoe is het gegaan

Saskia het is een drukke periode verhuizen pff ik vond het vreselijk haha

Timon misschien gaan we samen tegelijk het traject in

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Angelica, dat zou mooi zijn.

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    nou idd, donderdag weet ik meer vind het zo spannend

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Het is pas maandag.... da's nog even wachten....

Wupje!!!! Hoe is het gegaan? Wat gaat het worden?

17. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Dag dames, even snel op laptop van mijn zusje. Zelf nog geen internet ivm met verhuizing. Even uit het hoofd.

@angelica. Deze poging dus echt over. Wat vreselijk meid. Volgende poging nog even uitstellen ivm verkoop huis. KLinkt eel verstandig. Ik duim voor goed nieuws donderdag!

@ Timon
    Ik zie dat jij al een start gemaakt heb met poging 2. Heel veel sterkte en succes, al duurt het nog wel even.

@wupje
    Ben ook nieuwsgierig!

@rest
    sorry als ik iets vergeet

@ego
    Zondag 3e fm. 2 van 17, 1 van 16, 2 van 14 en nog 3 van 12. Ik hoop dat die van 12 nog even mee doen. Gister laatste puregon, vanavond pregnyl, donderdag punctie en zondag tp.
    En nu verder met verhuizen!

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Vriesje, Sas gaat verhuizen hahaha

Ik heb as donderdag mijn ivf intake gesprek

ziet er goed uit hou ons op de hoogte, succes met verhuizen

19. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Nou ik kwam ook net even terug om de fout te herstellen. Maar ik was te laat zie ik. Sollie. Berichtje was voor sas. Maar ik was in de war denk omdat jij ook iets spannends hebt op donderdag. Ach ja geef de hormonen maar de schuld.
    Nou dan duim ik voor sas voor een snelle verkoop en jij succes donderdag en dat je maar snel mag starten!

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Vriesje, succes met de verhuizing, maar zeker... donderdag met de punctie! Je heb een mooie verzameling. Het zou mooi zijn als de 2 kleinsten ook mee gaan doen.

Saskia, al iets over de ev. verkoop gehoord?

Deel Deze Pagina