dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door butterfly stars, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @vriesje: dat zou inderdaad wel zonde zijn als je nog een maand moet wachten. Helaas wordt het steeds drukker in de kliniek. Merk dat de wachttijden steeds langer worden lijkt het, maar in vergelijking met de andere ziekenhuizen in de regio vallen ze nog mee. Maar is soms erg lastig een afspraak maken. Ik heb in november een maand moeten wachten. Cyclus viel net verkeerd en daarna ook december ivm de feestdagen.

@timon: ik snap het gevoel wel hoor dat het lastig is om aan 9 feb te denken. Het had gewoon zo anders kunnen zijn.

@wupje; dank je

@all: succes dames.

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Timon jeetje heavy hoor nu 9 februari dichterbij komt :( Knuff voor jou!

Aowyn lieverd ik hoop dat je gauw een positieve test hebt en vervolgens iets later een pracht echo!!!! Het is jullie zo gegund.

En natuurlijk alle meiden hier, mijn duimen blijven draaien voor een wonder!

Ik ben dit weekend ziek geweest en langzaam weer aan het opkrabbelen. Woensdag de 20 weken echo, ook weer spannend.

3. Ella21

Ella21 Lid

1 dec 2010
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,
    hoe ist met jullie?
    ben lange tijd weg geweest had er allemaal ff geen zin meer in heb ook zitten twijfelen om de pil weer te gaan slikken
    maja we gaan gewoon maar door,
    heel veel meiden zijn nu zwanger egt niet leuk

groetjes Ella

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ella, het is soms flink slikken. De twijfels, de zwaarte van het traject en het maar niet lukken om zwanger te raken. En dan een omgeving vol met dikke buiken.... *zucht*
    Ik vind het knap dat je toch nog doorgaat en de pil nog even laat liggen. Hoe zal het traject er voor jullie uitzien?

5. Ella21

Ella21 Lid

1 dec 2010
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja idd dat is zeker zo,
    ik moet nog me laatste iui, heb er gewoon geen zin meer in omdat t tog niet gaat lukken op die manier.
    in maart hebbe we een gesprek over ivf en in april kunnen we pas gaan starten want het ziekenhuis gaat verhuizen.

Ben pas ook 18kilo afgevallen gewoon die al die stress die je er van krijgt, t sloopt gewoon veel van je, en daarnaast studeer ik ook nog maja we moeten maar goede moet houde

hoe is jou traject timon

Groetjes

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hoeveel IUI heb je al gehad? Als jij in april je IVF intake heb en in maart zal starten... da's snel!!!:$ Ik heb er namelijk 6 maanden op gewacht.
    Er is een topic over IVF/ICSI in maart/april. Misschien vindt je het daar ook gezellig.;)
    Maar jee, je bent 18 kilo afgevallen? Jammer dat het door de stress is gekomen.

Eind deze maand met mijn ongi starten met de pil. In maart mag ik weer junk worden.;) Alles ligt al 2 maanden in de (koel)kast.
    Gelukkig sta ik weer zo stevig in mijn schoenen dat ik heugelijke nieuwtjes weer aan kan. Momenteel zijn er nog bijna geen dikke buiken in de buurt. Dat komt vooral in het voorjaar. Ik ben van plan om dan zelf zwanger te zijn.;)

7. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden ik kwam weer eens even spieken en hoopte op mooi nieuws...maar zie dat jullie allemaal nog bezig zijn....dikke knuf! Sorry dat ik zo weinig van me laat horen, maar computeren met zo'n kleine smurf is even wat lastiger. Ik denk wel aan jullie!

Ik las dat Saskia even een stop in heeft gelast ivm verhuizingen enzo...ene kant balen maar aan de andere kant misschien ook even fijn geen polonaise aan je lijf? Hopelijk is de eerst volgende behandeling dan raak!

Timon gaat weer beginnen spannend hoor meis!

Angelica ben jij nu ook bezig met behandelingen???

Alle andere dames dikke knuf voor jullie!

8. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @timon: op zich had ik ook eerder kunnen beginnen hoor. Mijn cyclus viel net verkeerd en kwam in de knoop met de feestdagenstop. Maar had anders ook binnen 3 maanden kunnnen starten.

En als je in een ziekenhuis loopt waar ze iui en ivf doen kan je meestal meteen doorgaan.

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He charmed, Ik moet volgende week naar het zkh voor een gesprek met een immuumbioloog. Mijn immuum werkt te goed en doodt dus het vruchtje.. Ik ga misschien IVIG of Intralipide krijgen bloed of soja transfusie en laten we hopen dat het helpt

Hoe is het verder met jou?

10. Ella21

Ella21 Lid

1 dec 2010
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey timon,
    ik heb nu 5 iui gehad de 6de moet ik nog,
    hebben in maart intake gesprek en vanaf april starten maar kweet niet of er een wachtlijst is.

ja idd kunnen ze in het ziekenhuis niet meer zeuren over me gewicht.

oke ook weer spannent voor jou dan veel s6.
    welk ziekenhuis loop je dan

Groetjes

11. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Wow dat klinkt heftig zeg! Maar wel fijn dat je nu weet waarom het waarschijnlijk steeds mis gaat. Hopelijk helpt het idd.

Hier gaat het top! Mijn verlof is alweer bijna afgelopen en Sterre heeft de 1e wendagen op het kdv alweer gehad. Deze week gaat ze voor t eerst 3 dagen naar het kdv. Wel heftig hoor maar gelukkig gaat t goed. Ze wordt wel heel wijs! Lekker kletsen nu en begint dingen te pakken.

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik loop in het UMCU en hier stroom je niet zomaar door. Ze hebben nogal lange wachtlijsten. Ik had kans gehad om na 3 maanden met ICSI te kunnen starten, maar door de afspraak bij de gen. arts ging die vlieger niet op. Achja, inmiddels zitten we dik in de molen.;)

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nou, hier een ziekenhuis waar ze alles onder 1 dak hebben maar wel 1 jaar wachttijd vanaf einde onderzoeken tot informatieavond.....

14. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hallo allemaal, ik kom me ook even melden ;)
    Timon je gaat bijna beginnen!! Wat fijn voor jullie!! Hopelijk dit keer met een geweldig eindresultaat!!
    Moet zeggen dat het hier ook even meevalt met de dikke buiken.. Gelukkig maar..

Hier nog steeds de lange wachtlijst. Toen ik erop ging gaven ze 6 maand tot 9 maand wachttijd op. Nu keek ik net op de site en zie ik 1 jaar staan!!! Niet te geloven!! Heb er net een mail uitgedaan met de vraag in welke maand de mensen die nu aan de beurt zijn op de wachtlijst zijn gegaan om zo een beetje een indruk te krijgen van de tijd die we nog te gaan hebben...
    Ik hoopte eerst mei maar dat lijkt dus nu augustus pas te worden.. Daar wordt ik wel effe depri van hoor....
    Pff..

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Joekie een jaar, niet normaal zeg.

Timon hoe gaat het verder?

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Angelica ik zie aan je banner dat je overtijd bent, mogen we duimen of weet je dat het weinig kans heeft vanwege de onderzoeksresultaten?

Charmedknorrie jee je verlof is alweer voorbij, heb je zin om aan het werk te gaan? Leuk hè als ze zo wijs worden!

Timon voor jullie is het ook weer aftellen dus naar maart. Succes!!

Joekie ai wat een teleurstelling :(

Ik heb alweer een buikgriepje te pakken. Lijkt maar niet op te houden de laatste weken. Vandaag dus even een snipperdagje genomen. Vorige week de 20-weken echo gehad en die was goed gelukkig. En het is nog steeds een meisje :)

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Joekie, ik hoop dat je snel antwoord krijg. Denk dat dat jaar niet meer voor jullie geldt, omdat je al zolang op de lijst staat. Hoelang wacht je nu al?

Ella, kan je erachter komen of er een wachtlijst is? Kan zijn dat we bijna tegelijk de tp zullen hebben. Je weet maar nooit.;)

Angelica, hoe is het met jou?

Wupje, doe je nu wel iets extra's voor je weerstand? Beterschap!

Charmes, hoe vindt Sterre de kdv? En jij dat je weer aan de slag gaat?

Zonnetje, alles goed?

Over ongeveer een week zal ik ongi worden en dan aan de pil. Tis nog niet spannend. Dat komt pas met de deca...

Hier gaat het stapje voor stapje beter. Ik ben deze week voor 3x2 uur aan het werk. Maandag was ik met de 2 uur enorm moe in de benen. Waarschijnlijk door drukte toen ik klantcontact kreeg. Dinsdag ging wel goed. Erg rustig aan gedaan, veel zitten en toch klantcontact. Ik word door mijn lichaam verplicht mijn tempo te draaien en niets meer. Vrijdag weer 2 uur kijken.

18. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier druk, druk, druk.

En een heel vol hoofd door de drukte. Dus heb niet zo heel veel tijd om te reageren en te lezen.

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Probeer dan toch een beetje rustig aan te doen. Aan zoveel drukte heb je ook niets.

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hey Timon!
    Vandaag kreeg ik reactie van het ziekenhuis. Ze zijn nu de mensen aan het behandelen die in januari 2010 op de wachtlijst zijn gekomen. Wij zullen dus ook nu nog 7 maand moeten wachten. Dus in augustus 2010 erop en in aug 2011 een oproep voor de infobijeenkomst..
    Vind het eigelijk niet kunnen maarja...Ik laat het maar...

Deel Deze Pagina