Zonnetje, bijna alles staat vanaf het begin vast. Wanneer spuiten, stoppen met de pil en de 1e fm. Een schatting van wanneer de punctie en 3 dagen later de tp. Ik weet dus dat ik begin april druk zal zijn met benen wijd doen.
Hier zit ik op een wachtenbankje. 11 mrt moet ik bloedprikken Ik moet ook nog heparine gaan spuiten zodra ik zwanger ben dus ik hoopt dat het allemaal werkt Hoe is het met jou?
mijn duimen draaien voor je meis. Hier gaat het z`n gangetje. Veel spanningen in huis door financiele problemen maar we doen ons best met alles. Liefs
Angelica, weer op het beruchte bankje. Je mag testen als ik met de deca zal starten. Hoe is het met jou Skatjuh?
@aneglicaspannend hoor weer! 11 maart dat is al bijna. Maar dat voelt voor jou waarschijnlijk anders..... dikke knuffel en sterket met het wachten. @Timon, volgens mij gaan we dan ongeveer gelijk op. Ik verwacht ook rond 1 april de eerste fm. Nu nog even ongesteld worden.
Goh, jij bent de zoveelste al die gelijk met me oploopt. GRAPPIG! Mijn ongi komt pas na 18 mrt, want dan stop ik met de pil. Vrijdag begint de ICSI echt, want dan zet ik de 1e deca weer. Alhoewel... manlief gaat darten en ik spuit.
Ik hoop echt dat deze rond het voor ons meiden wordt. Hoe is jullie weekend geweest. Mijn zus en haar gezin is gisteren bij ons wezen eten en dat was erg gezellig