Vriesje, in deze topic http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/252221-wie-maart-april-11-ivf-icsi-behandeling-cryo-tp-33.html Angelica, ik heb een rustig weekend gehad. Was nodig na een vermoeide week.
Deze ronde wordt het bij mij niet in ieder geval, gezien ik een maandje rust heb. Maar ga op voor de volgende ronde. En wie weet kom ik vriesje wel een keer tegen. Wanneer denk je ongi te worden? @angelica; nog een paar dagen geduld voor jou. Wat zegt je gevoel?
ja, mijn gevoel zegt helemaal niets. door die bolletjes die ik sinds deze maand gebruik voelde ik me al zwanger na de IUI dus ik weet het niet
Helaas hebben die bolletjes dat effect inderdaad. Is dus even afwachten voor je. Ik was blij dat ik klaar was met die bollen.
@Timon, aha vandaar. Ik kan trouwens niet tellen. al sik deze week ongi word, heb ik natuurlijk eerder dan 1 april 1e fm. Maar ik kom laat op gang, dus wie weet. Hoe is ie met zonnetje? Wanneer verwacht jij te starten? Krijg jij tp in eigen cyclus? groetjes vriesje
geen ervaring met de bollen hier, daar moest ik met 2 dagen mee stoppen. Lijkt me wel heel frusterend.
De mutsenbollen liggen hier allang weer in de lade. Ik heb er niets van gemerkt, maar misschien mijn omgeving wel. In die tijd ben ik blijkbaar erg hyper geweest.
Ik verwacht begin volgende week mijn ongi (maar kan ook al eind deze week of eind volgende week zijn). En dan ga ik inderdaad voor een tp in eigen cyclus. Dus alleen pregnyl als hormonen. Heerlijk hoor. Geen idee of ik last had van de mutsenbollen, pregnyl of alle emoties van mezelf. Maar had op een gegeven moment soms moeite om de bolletjes goed erin te krijgen. En gewoon de vieze afscheiding die je had ervan. Is al bijna vrijdag voor de dames die er naar uit kijken. Nog 3 nachtjes slapen. Ik hoop dat deze ronde beter gaat lukken voor je vriesje. Bij ons was ivf niet mogelijk ivm slechte kwaliteit van het zaad dus hebben ze alleen icsi gedaan. Na de punctie hadden ze ons gezegd dat ze 6 eitjes voor ivf zouden gebruiken en 6 voor icsi. Maar is dus alleen icsi geworden achteraf. Maar vond ik niet erg hoor, gezien de resultaten.
Heb geen ervaring met die inbrenghulst. Maar lijkt me niks om eerlijk te zijn. Schijnt dat je ze dan minder diep kan inbrengen. Voordeel is dat het wel beter mikken is, voordat ze gaan rollen. Wordt wel korte afstand schieten dan.
Ha dames! Ik dacht eens even spieken of er hier weer wat mooi nieuws is maar ik moet nog even geduld hebben lees ik Angelica weer een spannende tijd voor jou dus! Ik duim! Hi hi wat een termen; bollen schieten! Maar ik kan me voorstellen dat het niet prettig is allemaal, het zou gewoon niet nodig moeten zijn. Skatjuh oei financiƫle problemen is niet prettig . Succes en hopelijk komt het snel goed! Vriesje en Timon hopelijk wordt dit jullie ronde!! Hier alles goed. We zijn begonnen aan de babykamer en als het goed is, gaat mijn vader vandaag behangen dus dan is het al wat concreter allemaal. Daarna gaan we verder aan de slaapkamer van Kyano. Die wordt ook opnieuw behangen en dan is het wachten op zijn nieuwe bed, kast en bureau. Lichamelijk gaat het best goed. Weinig last van harde buiken daar ben ik blij om aangezien Kyano ook nog rondloopt.
Oh nou ik vind het prettig. het komt best ver. Misschien een stomme vraag maar mij is verteld niet verder dan een halve vinger, klopt dit wel?
Bij mij is niks verteld hoe ver ze erin moeten. Alleen waar ze erin moeten. In bijsluiter staat alleen over met water innemen. Dus daar heb je ook niks aan. Maar veel verder dan een halve vinger kom ik volgens mij toch niet. Ik heb geen ervaring met de inbrenghulst. Kreeg die er niet bij. Dus heb het zo gedaan. En bij de tp van cryo's hoef ik ze niet te gebruiken. Dus mocht ik weer een keer een punctie hebben dan zie ik wel weer. @wupje; fijn dat je aan de babykamer bent begonnen en dat het allemaal zijn gangetje gaat.
Ik heb nooit gekeken hoever ik die dingen erin krijg. Doe het net als het inbrengen van een tampon. Smurrie krijg je er toch wel van. Wupje, leuk dat je nu echt met de babykamer kan beginnen. Hoe is het met behang geworden? Veel plezier met beide kinderkamers! Over 2 nachtjes beginnen we heel echt met deze ronde. Dan is het de deca zetten.
We hebben Kuikentjes behang van Lief gekozen op de 2 korte muren en 1 grotere muur oranje. Het behang van Lief is echt super, was ook van goede kwaliteit. Het oranje leek eerst niet zo goed te plakken maar trekt nu toch mooi op gelukkig. De andere muur houden we dan waarschijnlijk beige anders wordt het erg druk. Timon het komt dichterbij nu, duim duim!!! Meiden ik wil even zeggen dat ik jullie super vind! Soms voel ik me een beetje bezwaard om te vertellen waar ik mee bezig ben aangezien jullie zo graag hetzelfde willen maar dan reageren jullie telkens weer zo lief dat ontroerd me echt! Echt jullie verdienen het om heel snel zwanger te zijn en te blijven! Dikke knuffel voor jullie allemaal!