met m`n bedrijfje gaat het goed hoor. Ik werk nu nog 5 dagen in de week, maar dit zal 4 dagen worden vanaf april. Dan ben ik lekker de maandag vrij samen met Jasper. Zal alleen wel echt blij zijn als het weer wat warmer word, want dan kunnen de kids lekker buiten spelen. Nu vinden ze het vaak nog te koud hihi. Liefs
ik heb 4 kinderen verspreid over de week. De ene dag heb ik er 2 en de andere dag heb ik ze alle 4. Oudste is 7 jaar en de jongste is 1,5 jaar. Allemaal jongens ( hoe krijg ik het voor elkaar ) Dus is echt heel erg gezellig. Begint nu steeds meer te wennen en krijg mijn ritme erin. Heeft echt bijna 3 maanden geduurd gewoon. Liefs
dat klopt zeker. Maar het begint nu echt wat op rolletjes te lopen. Alleen het is nog wel erg druk. Stort savonds echt in maar dat geeft niet. Komt ook wel weer goed. Ik ben momenteel blij met de kinderen die ik heb. Omdat ik straks 2 kinderen moet halen en brengen naar school, moet ik rekening houden met het aantal kinderen dat ik dan mee kan nemen. Zolang we het op deze manier nog redden financieel gezien, laat ik het graag zo. En hoe gaat het allemaal bij jou? Liefs
ja, gaat wel goed. Ik heb vrijdag mijn tweede bloedtransfusie en ik hoop zondag mijn IUI. dit wordt mijn 5de iui en ik hoop dat het nu lukt. Ik wil hierna overgaan op ivf van iui trek ik gewoon niet meer. Doordat ik net prednison gebruik is mijn lichaam aan het veranderen. ik hou vocht vast en mijn hoofd is wat boller. heel veel mensen reageren daar op en dat vind ik soms best moeilijk.
wat jij ook allemaal moet doorstaan, echt petje af. Ik vind het zo knap dat je de kracht houd om ervoor te gaan. Heb echt heel veel respect voor jou / jullie. Mijn duimen zullen weer als een gek voor je draaien, eerlijk waar. Dikke knuffel en heel veel liefs vanuit hier
Angelica, het artikel wat jij heb neergezet is interessant, maar voor ons niet nodig. Wel interessant voor de mensen die hier veel aan kunnen hebben. Het is voor de omgeving best gek als iemand ineens een boller gezicht krijgt terwijl ze niet zien dat het door prednison komt. Ik hoop dat je het niet te lang hoeft te gebruiken en dat je minder vocht vast zal houden. Succes vrijdag met de transfusie. Zonnetje, als jouw lichaam goed blijft werken zitten we echt gelijk! Wij gaan ook voor een kerstkindje. Hoe mooi kan je het jaar dan afsluiten? Skatjuh, wat een heerlijk mannetje! Fijn dat de verkoudheid over is. Is jou bedrijfje oppasmoeder zijn? Hier gaat het even wat minder. Een samenloop van nog niet helemaal beter/fit, deca en ongi. Dus veelal moe en deze dagen veel hoofdpijn. Vandaag zelfs ziek gemeld omdat ik het niet trok. Met een kruikje op de bank. Vrijdag gaat de gonal naast de deca erin.
Dag dames, Heb jullie een beetje verwaarloosd. Sollie! Ik wordt altijd een beetje ego als ik weer midden in zo'n traject zit. @angelica Bloedtransfusie en prednison. Dat zijn zware middelen. Trek je het een beetje? Heb je behalve je "bolle toet" nog last van andere bijwerkingen. Is best een zwaar middel lijkt me. Ik hoop dat dit het gaat worden voor jou. Hebben de arte goeie hoop dat dit gaat helpen? Vast heel veel succes voor aankomende zondag. Keep my fingers crossed! @Timon Heerlijk hé die deca. Helemaal als je je al niet fit voelt. Nog even volhouden. Valt niet mee, maar nu komt het allemaal wel weer snel dichter bij toch. Hebben jullie dat ook, dat je eerste keren nog heel erg positief bent. Zo van, kom op niet zeuren, wees blij dat het allemaal kan. Maar nu sta ik er toch anders in. Had ik niet verwacht, ben toch altijd vrij postief. En als ik dan van anderen las, dat ze er zoveel moeite mee hebben, andermans baby geluk enzo. Dan dacht ik ben blij dat ik dat niet heb. Kon altijd prima overal over meepraten kwa baby's etc, maar vind dat nu toch steeds lastiger. Betrap me er dan wel eens op dat ik echt jalours kan zijn. Dan voel ik me daarna hier weet schuldig over natuurlijk. Maar toch. Maar wil ook dat iedereen gewoon doet en me niet spaart.....snappen jullie het nog. Ach zullen de hormonen wel zijn. Sollie voor deze ego. @skatjuh Lief dat je aan ons denkt! Hoe is het met jou en je al weer 5 maanden oude monstertje? Oh zie net pas de foto. Lief hoor! Sorry dat ik het gemist heb, maar wat voor bedrijfje heb je. Kinderopvang of naschoolse, want ik zag er 1 van 7 bij staan. @zonnetje Postief gevoel dus, gelukkig maar. Het is al zo'n k periode, goed dat je er toch een positieve draai aan kan geven. Ennuh. Ik vind kerst ook een ontzettend mooie periode om een kindje op de wereld te zetten! Wanneer weer naar mck? @me Zit alweer op dag 11, morgen voor een 2e echo. Maandag zag het er goed uit. Rond de 10 en allemaal ronde de 1 cm. Ben benieuwd, ik hoop dat ik morgen weet hoe of wat. Maar denk eigenlijk dat ik het weekend nog een keer terug moet voor een echo. Ik ga proberen het weer een beetje bij te houden. Meet heel eerlijk toegeven dat er vaak zoveel geschreven is dat ik dan de puf niet meer heb om alles te lezen en te reageren. Erg hé. Oja nog ding. Ik heb last van extreme haaruitval. Hele plukken haal ik er steeds uit. Ben wel wat gewend, maar heb nu echt kale plekke op mijn hoofd. Collega zij het zelfs. Iemand dat ook gehad? En belangrijker, kwam het weer terug? Ik heb even gekeken op het forum, maar lees het niet veel. In iedergeval niet zo extreem. Heb het wel gezegd maar ze zij dat kan erbij horen. Misschien morgen nog maar even aankaarten.
Vriesje, waardoor heb jij deze haaruitval? Klinkt minder prettig. Je mag je zeker weleens jaloers voelen als je een dikke buik ziet of een baby. Hoort er toch bij en zeker in dit proces, want daar is iets wat jij heel graag wilt, maar (nog) niet is gelukt. Schuldig voelen mag, maar niet teveel. Uiteindelijk ga je door voor je doel en is het meest prettig daar positief in te stappen. Dikke knuffel!!!
Wat is het hier stil.... Gisteren De 1e gonal gezet en deed 'ie, nadat 'ie eruit was, even flink irritant. Ik heb er iets op gevonden ... eerst een ice pack rechtstreeks op de huid (verdoven) en dan erin jassen door manlief. Werkt super! Ik ga zeker voor veel meer dan 5 follikels. Het gaat met mij nu veel beter. Ik lijk nu door de gonal van de hoofdpijn af te zijn. Ook heb ik weer normale uren geslapen. Dit was dag 2 met gonal en vanavond lijkt mijn onderbuik al wat te gaan doen, beetje ongi gevoel. Onbekend voor mij, maar wel spannend.
Ik ben op dit moment zelf niet zo actief met schrijven. Heb het druk met andere bezigheden de laatste dagen. Maar zal halverwege aankomende week meer tijd hebben, gezien ik lekker bijna 2 weken vrij ben. Hoewel ik de eerste week ook al een hoop plannen had bedacht die ik nooit in de paar dagen gestopt krijg. Wel fijn dat je geen hoofdpijn meer hebt nu je gonal gebruikt. Heb helaas vele rondes van de vage hoofdpijn gehad door de hormonen. Door zowel de deca, gonal en menopur. Van de puregon weet ik het niet, gezien ik toen ook aan de deca zat. Hopelijk worden het er meer dan 5 deze keer. En kan ook per cyclus verschillen. Maar ga voor je duimen. @vriesje; ik ben dus weer begonnen voor de tp. Hoe gaat het bij jou? Zag dat je weer bezig was. Hier geen ervaring met haaruitval, maar dat lijkt me niet fijn. @skatjuh: succes met alles. @angelica; hoe is het bij jou? Ego: Hier dus druk geweest met werken en van het mooie weer genieten. Morgen moet ik voor een fm. Maar verwacht er niet zoveel van. Is dag 13 en ik heb meestal pas rond dag 18 mijn ei of later. En doe elke dag ovu-testen om mijn ei niet te missen. Beleid van het ziekenhuis. Ga zo eerst nog maar even werken. Nog 2 dagen en dan lekker vrij.
he meiden, kom net terug van iui, ik schrok ik had een arts die ik lul vind, maar hij was wel heel aardig. eitje zit links en daar heb ik geen eileider meer en hij gelooft niet dat de ander het overneemt. pffff moet dinsdag bellen voor ivf in te plannen zonnetje, ik hoop dat het wat beter met je gaat. Timon, ik hoop dat het allemaal gaat lukken deze maand vriesje, hoe gaat het met jou
Zonnetje, elke dag een ovu test mag dan wel hun beleid zijn, maar krijg je die dingen dan ook vergoed? Het kost allemaal best wat in dit traject. Het voelt aan dat het er vast meer zijn. Sinds gisteravond een druk in de onderbuik alsof het een naderende ongi is. Ik kan het niet gevoelig noemen. Angelica, jij heb net een fm gehad of een IUI? Als je een IUI heb gehad, waarom moet je dan een IVF in laten plannen? Sorry, een beetje verwarrend.
Angelica, weet je al wat meer met de ivf? daar moest je dinsdag voor bellen toch. Hoe gaat het met de andere meiden? Liefs
He Skatjuh hoe gaat het? Ik heb 26 april intake IVF. Ik had gisteren een positieve test maar vanmorgen was hij bijna negatief. Ik heb bloed laten prikken en ik word tussen 2 en 5 gebeld
ohh wat spannend, hoop echt voor je op goed nieuws. Maar kan me ook wel voorstellen dat je daar niet meer op durft te hopen. Hoe het hier gaat, tja met Jasper gaat het goed. Hij heeft ondertussen een paar keer omgerolt, dus ben apetrots. Vandaag heeft hij het nog niet weer gedaan maar dat geeft ook niet. Met ons, het is wel eens beter geweest. Alles begint me best wel op te breken, en we kunnen niks meer dan afwachten. Liefs
Angelica, heb je al telefoon gehad? Jee, voor je het weet heb je de intake al. Skatjuh, gaaf dat Jasper al heeft omgerold. Jammer dat het met jullie even minder gaat. Praten jullie wel met elkaar? Ik heb goed geslapen. De ochtend ging goed, vanmiddag werd het toch weer gevoelig en heb ik met kruik en deken op de bank gelegen. Had het ook nog eens koud. Nu gaat het weer.
He meiden, helaas is het weer mis. mijn hormoon level is te laag, als ik maandag niet ongi ben moet ik weer bloedprikken. het is een vroege mk geworden. Het gaat wel weer hoor. ben aan het werk en ik heb mijn onderzoek van school afgerond Skatjuh ik hoop zo dat betere tijden voor jullie komen het is idd niet makkelijk. Timon hoe is het met je. komt het van de medicijnjen?
Angelica, wil je zeggen dat je zwanger was? Meisje... Fijn dat je in elk geval je onderzoek af heb. Hier komt het niet door de medicijnen, maar nav de punctie. Mijn lijf is nog aan het bijkomen van woensdag. Ik merk het aan mijn tempo en toch nog in mijn buik. Niet dat de eierstokken nog steekjes geven, maar gevoelig is het wel. Vanmorgen was ik vroeg wakker en tegen 11.00 vielen mijn ogen gewoon dicht. Dus even een uurtje op bed gelegen en nu kan ik er beter tegenaan. Ik heb me voor vandaag ziek gemeld, want wil niet tegen grenzen aan lopen. Misschien gek, maar even rust.