Oooo Vriesje, wat een IUI-ellende allemaal. Maar stel nou dat dit um is, dan vergeet je nooit meer hoe beebje verwekt is
Vriesje oh wat heerlijk zon top weekend! Oei idd het IUI gebeuren ging dus wat minder .hopelijk heeft de gyn gelijk en is het toch raak! Ik ga duimen hoor! Angelica wat goed dat je niet eerder gaat testen maar ik weet nu al weer precies hoe het is om die spanning te voelen! Ik zit nu 7 dagen na mijn ei en ook hier is de spanning alweer aanwezig. Ik heb meeestal een korte lf dus ik kan in principe nu ook elk moment ongi worden maar de temp was vanochtend nog fijn hoog. Vraag me trouwens ook af hoe het met Ladylola en P26 is. Hopelijk gaat het goed met de dames. Zo en nu weer gauw aan het werk!
He meiden, kijk even naar de handtekening van Skatjuh. Ik heb haar nog niet gesproken, maar ik zag dat opeens. Wupje, spannend bij mij is het gemiddeld 10 dg en dat is vandaag Als ik donderdag nog niet ongi ben dan heb ik er heel veel vertrouwen in
Dit las ik net in het oktober-topic Hallo Meiden, Hier tikt de kersverse papa van Jasper. Het gaat heel erg goed met mama en jasper ze zijn alle 2 thuis veilig en wel. Moeders is erg moe van de bevalling maar dat komt wel goed. We zijn heel erg blij dat hij in ons midden is. Hij is gezond en wel en met alles er op en er aan. Ik zal een link toevoegen voor de foto. http://94.100.120.223/1133250001-113...55_6_Pl4D.jpeg Groetjes van, jasper, papa en mama. Gefeliciteerd skatjuh!!!
@saskia ja idd door een beschuitje van een gyn. Of bedoelde je dat niet Angelica Stomme vraag misschien maar train je in het najaar niet binnen? Bij jou inmiddels ook spannend hé! En bij wupje ook lees ik. Ik duim voor jullie! @skatjuh Wat een plaatje zeg! Gefeliciteerd!
hahahaha, ik ga niet testen. ik word morgen door de gyn over over ik eisprong heb gehad, dan vraag ik het. heb wel een goed gevoel
hey meiden. Ik zal me houden aan mijn meldplicht hopelijk niet te laat. Ik ben eerder nog niet toegekomen aan de pc. Maar op zaterdag 16 oktober is onze zoon Jasper Sebastiaan geboren om 15.01. Hij woog 3590 gram en is 52 cm. De bevalling is redelijk voorspoedig verlopen maar door de inleiding natuurlijk erg snel. Van het breken van de vliezen ( waar ze mee begonnen zijn ) tot aan de geboorte heb ik er een kleine 6 uur over gedaan. Helaas moest ik een nachtje in het ziekenhuis blijven omdat ik teveel bloed verloren was maar sinds zondag zijn we weer lekker thuis. Wel met erge bloedarmoede en aan de staalpillen maar dat maakt me niet uit. Met onze knul gaat alles goed, en ik zag dat jullie ook al een fotootje hadden gezien Wij zijn natuurlijk supergelukkig en helemaal verliefd op hem, maar dat hoort als ouders zijnde. Liefs
toevallig even op dit topic gespiekt en dan ook zulk goed nieuws!!! Gefeliciteerd!!!!!!! Je hebt er blijkbaar wel langer dan een jaar over gedaan om zwanger te raken????? Ik wens je heel veel suc6 en geniet ervan!!
Skatjuh, tuurlijk houden wij je in de gaten. Wel een schatje hoor! Ik heb nog niet getest meiden, vandaag hoor ik of ik een eisprong heb gehad. SPANNEND. Ga wel gelijk vragen wanneer ik mag gaan testen hahahaha
Angelica spannend meid, ik duim voor je!! Skatjuh geniet van jullie mooie ventje !!! Hier nog steeds op het wachtbankje, spannend. Ik zit nu op 9 dpo, voor mij is dat redelijk lang. Maar mijn ei was nu ook veel later dus misschien is mijn lf nu ook ineens een stuk langer.
Spannend meiden! Skatjuh, fijn dat je even een berichtje stuurt en dat alles goed gaat met de kleine en met jou, op vervelende bloedarmoede na dan. Rustig aan en geniet, maar dat was je volgens mij ook aan het doen
sas, voor jou is volgende week een spannende week. Pff kan me niet concentreren. zal even wat grappigs schrijven, ik was gisteravond voor het naar bed gaan lekker aan het mopperen tegen mijn man. Ik was dus aan het tandenpoetsen en ik moest zo nodig naar de wc, stootte ik mijn grote teen ontzettend hard. Mijn voet is blauw behalve mijn teen. ik kon wel janken, maar mijn mannetje verzorge me wel goed hoor. Ik lag languit over de vloer