Angelica zit er dan geen kleine kans meer in dat je later hcg aanmaakt? Aangezien de ongi ook niet komt? Ik wil je geen valse hoop geven maar aangezien je wel een beetje bruine afscheiding hebt gehad maar het niet doorzet. Charmedknorrie lekker rustig aan doen meid en genieten van je verlof! Tsja hoe gaat het met mij???? Ik heb vanochtend positief getest !!! Ik vind het nog erg onwerkelijk en dacht eerst ook dat ik ongi zou worden, beetje bruinverlies maar mijn temp was erg hoog dus vandaar een testje gewaagd. De tweede streep was erg duidelijk Ik hoop zo dat het nu wel goed blijft gaan.
@wupje Gefeliciteerd! wat een geweldig nieuws! Het moet gewoon goed gaan deze keer. Wanneer heb je een eerste echo?
Vriesje de gyn gaf aan dat zodra ik weer in verwachting raakte ik mocht bellen en ze dan rond de 8 weken een echo maken. Dus over 4 weken zoiets. Angelica ik voeg even de foto toe
Wupje, gefeliciteerd!!! Wat een mooie en duidelijke test. Ik hoop dat het hartstikke goed gaat dit keer!
Hoe gaat het met jou Angelica? Ik merk wel dat ik echt super onzeker ben, durf er nog niet van te genieten. Heb nog steeds elke dag een beetje bruinverlies dat vind ik ook minder maar ja niks aan te doen. Ik moet toch geduld hebben
vanmorgen bloed geprikt en nog steeds geen ongi te bekennen, bruine afscheiding heb ik ook niet meer. Alleen hele erge lage rugpijn. Bij jou is het gewoon innesteling, ik hoop zo dat je kunt genieten hoe moeilijk het ook is. Het is je zo gegund
De uitslag was goed, geen chromosoomafwijking. We zijn zo ontzettend opgelucht dat we groen licht hebben. We hadden het ook wel verwacht, maar toch was er die angst. Ik vond het doodeng. Maar geen zorgen meer om maken, want wij gaan ICSI-EN!!!! Morgen moet ik bellen voor een afspraak met de ivf-verpleegkundige en dan kunnen we gaan beginnen. Ik denk dus eigenlijk dat de punctie begin januari ofzo zal zijn... maar dat geeft niet. Wij gaan beginnen, eindelijk een echte kans!!!!!!!!! En ik heb er een goed gevoel over Echo van mij was trouwens ook goed, zag er perfect uit. @ Angelica, het blijft wel erg spannend zo. Ik hoop dat je toch nog heel goed nieuws gaat krijgen!
He sas, geweldig nieuws ben zo blij voor je. Wanneer kun je je eerste icsi verwachten? Hier negatief nieuws gehad. hcg was gestegen van 3 naar 16. vrijdag weer naar het zkh en dan horen we meer. Ik heb 3 mogelijkheden waarvan ze van 2 uitgaan, weer bbz of aankomende mk............... of 1 op 100000000000000000 dat het nog goed komt. mijn tranen rollen over mijn wangen, ik trek dit niet. moet ik tot vrijdag wachten en wat dan, welke weg gaan we nu weer bewandelen???????????
Jezus wat oneerlijk weer zeg Onze eerste echt punctie kan ik denk ik ergens begin januari verwachten?? Ik weet het niet, dat horen we van de verpleegkundige.
Hallo dames, ik zou graag hier mee kletsen als dat mag. Ik ben Amanda, 21 jaar en sinds nov 2009 bezig voor een kleine. Bij mij is PCO geconstateerd en ben maanden niet ongi geweest. Heb 1 ronde Clomid achter de rug die niet is aangeslagen. Nu ben ik momenteel aan de Provera(menstruatie opwekker) en daarna ga ik weer aan de clomid maar dan verhoging . Ook het zaad van manlief is matig, dus onze kans op een zwangerschap zonder medicatie is zéér klein! Ik hoop dat ik gezellig hier mee mag kletsen, en hoop dat iemand mij een beetje kan vertellen wie wie is!!? liefs en een dikke knuffel!
Saskia wat fijn dat jullie aan de slag kunnen!! Het gaat zeker goedkomen Angelica oh meid wat ontzettend slopend Ik wil je een hele dikke knuffel geven en ik hoop echt dat jij diegene bent waar het wel goed komt. Ontzettend veel sterkte!!! Ikhebjelief welkom meid! Natuurlijk zou je liever in ander topic schrijven maar ik hoop dat voor jou het geluk ook snel weggelegd is. Mijn naam is Wendy, 33 jaar en wij zijn vanaf juni 2009 bezig voor een tweede kindje. Ik heb een erg korte luteale fase en dat was ook de reden dat ik moeilijk zwanger raakte. In juni 2010 eindelijk zwanger maar eindigde in een miskraam na 8 weken. Het gekke is dat ik nu na de curetage heel snel weer spontaan aangeteld ben. Heb afgelopen zondag een positieve test gehad en ben nu dus 4 weken zwanger. Ik duim voor je dat alle medicatie aanslaat!
He wupje, Hoe voel je je? Ik hoop dat je lekker kunt genieten. Ikhebjelief, helaas welkom. Even een korte intro, Ik ben Angelica, ben 31 jaar. Sinds jun 2007 bezig voor een wondertje, helaas 2x bbz gehad (linker eileider hebben ze moeten verwijderen). 3mk en nu ben ik weer zwanger, alleen het zit niet goed. Vrijdag horen we meer. Ben trouwens wel een hele trotse tante van een meid van 3 en een jongen van 4 mnd Ook ik hoop, dat je snel een wondertje in je armen mag sluiten