@wupje Nog 4 weken dus spannend! mooie test hoor! Ik wist trouwens helemaal niet dat je wendy heet. NIet opgelet zeker. Leuk om te weten.(ik wist wel dat je niet echt wupje heete hoor @saskia super zeg! icsi in januari! wordt een super jaar ik voel het! @angelica Oh meid toch, weer geen zekerheid. Verdorie, wanneer mag het nou niet eens normaal gaan bij jou. Sterkte tot zaterdag lieverd! @ilk heb je lief. Welkom hier! Ik hoop voor je dat de provera snel zijn werk doet en de clomid aanslaat. Rotspul vind ik het trouwens, ben blij dat het bestaat hoor daar niet van, maar ik heb er best last van. en jij? In het kort over mij: Ik (29) en vriendlief (43) zijn sinds eind 2008 bezig voor een wondertje. Jan 2010 1e bezoek gynecoloog. Daar bleek dat de zaadkwaliteit te laag is. Vanaf mei iui, maar 3 doorgegaan helaas werd het zaad steeds slechter en hebben we 01 november een intake voor ivf/icsi. groetjes vriesje
@ ikhebjelief, welkom hier. Hopelijk vind je hier net zoveel steun als ik. Maar dat denk ik wel met al die lieve meiden hier Hopelijk slaat de clomid snel aan en heb jij een prachtig eitje wat bevrucht gaat worden! Ik ben Saskia, 25 en mijn man is 29. Helaas heeft hij heel weinig zaad en is ook de kwaliteit niet super. Wij gaan voor ICSI. We gaan eind dit jaar onze eerste poging wagen. Meiden, ik heb een afspraak met de verpleegkundige op 16 november. We kunnen mijn volgende menstruatie gaan starten. Wij gaan voor de lange weg en dat betekent eerst aan de pil. Mijn menstruatie verwacht ik eind november. Tijdens de intake krijgen we prikinstructies en horen we de planning. Ik vind het ontzettend spannend! Ergens eind december/begin januari verwacht ik de punctie.
saskia, jeetje je gaat een spannende tijd tegemoet. eindelijk ga je nu ook beginnen. Ik heb een goed gevoel hierover
Ik ook Angelica, echt een heel goed gevoel Hoe voel jij je vandaag meis? Trek je het allemaal nog? Al die pech elke keer Bah, ik word er echt helemaal naar van
beetje bruine afscheiding en lage rugpijn. het gaat moet ik eerlijk zeggen. Ik hoop dat ze me vrijdag kunnen helpen en niet onnodig laten wachten. die onzekerheid is gewoon verschrikkelijk. mijn borsten gaan pijn doen en ik heb die bandenkrampjes, het is gewoon een dubbel gevoel
Het is gewoon ongelooflijk! Hoeveel pech kan een mens hebben en hoeveel kan een mens aan Ik vind het zo oneerlijk dat jou dit weer overkomt
ik vraag mezelf dan af, wat doe ik verkeerd. het gevoel van vertrouwen hebben in je eigen lichaam is weg. Sommige mensen vragen nu aan mij, waarom stoppen jullie niet gewoon. Het gevoel van het geen kind kunnen krijgen doet zoveel pijn. Ik wil zooooo graag, wij willen zo graag
Je hebt het gevoel dat je faalt, terwijl je hier niks aan kunt doen. En anderen kunnen makkelijk zeggen 'waarom stop je niet gewoon' maar het verdriet van geen kindje kunnen krijgen weegt zo zwaar en weegt tot nu toe zwaarder dan alles wat je meegemaakt hebt.
soms is het zo moeilijk die lange mmm. Ben 1 van een 2ling (eeneig nog wel). Mijn zus kijkt alleen naar haar man en ze is zwanger, het voelt zo oneerlijk nu. Ik gun het haar hoor. Klussen vinden we allebei fijn, maar je komt niet onder het verplichte soms uit. Met IUI moet je min 5 dg onthouding hebben. Hoe gaan jullie met die mmm om?
Angelica ja lijkt me ook ontzettend zwaar steeds zo'n teleurstelling te moeten verwerken . Echt diep respect voor jou dat je doorzet! Het moet gewoon goedkomen, knuff voor jou! Saskia super dat je nu weet hoe jullie traject eruit gaat zien, hopelijk met een positieve afloop!!! Hier alles rustig. Vanochtend een beetje misselijk en bruinverlies wordt minder.
Angelica,jeetje meid!!! wat naar!!!! en het gevoel dat je zus zwanger is lijkt me ook erg moeilijk!! leuk ook wel maar ook erg dubbel!! Mijn vriendin is ook zwanger...vind t soms erg moeilijk om daar mee om te gaan, maar ben ook wel blij voor hun.. Het gevoel dat je lichaam faalt is idd erg vervelend...Soms vraag ik me eigen ook af waarom ik altijd zo trouw de pil heb geslikt..! Vriesje, tja Provera en clomid hihih...ik heb heeeeel erg stemmingswisselingen van de Provera....en van de Clomid heb ik erg zweet aanvallen!! Maar de eerste ronde heeft niets opgeleverd bij mij,dus nu verhoging! Vervelend dat het zaad van manlief niet goed is!! Mijn vriend zijn zaad is ook van verminderde kwaliteit...! Spannende tijden dus voor jullie! Saskia ik hoop idd ook dat ik snel een mooi eitje heb!!! En dat die dan ook eens bevrucht gaat worden!! Vervelend dat het zaad bij jullie ook niet goed is!! Hoop echt snel dat jullie zwanger mogen zijn!! Sowieso wij allemaal hoor!! Even wat anders...heb lekker een taart in de oven staan...en die ga ik morgen bewerken(als mijn spullen binnen zijn) wil er een haloween taart van maken!!
ikhebjelief, TAART HEERLIJK ik heb vergadering(zit aan de tel) ben nu thuis. ik hen een pizza in de oven. stuur je taart mijn kant op hahaha
hahahaha ja is goed hoor,past alleen niet door de brievenbus hahahahahah! zal er misschien wel een foto van maken om je helemaal lekker te maken pizza had ik gister!! soms vind ik dat zoooo lekker!! Nog 4 dagen provera..!! heb zo zin in mij menstruatie,zodat we verder kunnen...hjihih
Saskia wat fijn dat jullie groen licht hebben gekregen!!!! Ik ga zo hopen voor jullie dat t de eerste keer meteen raak mag zijn. ZOu een mooi begin van het nieuwe jaar zijn.
Ikhebjelief ja idd vroeger schoot ik al in de stress als ik 1x de pil was vergeten....als ik toen wist hoelang we er over zouden doen om een kindje te krijgen had ik die verdomde rotpil nooit geslikt! Was de taart lekker ?
@ wupje, gefeliciteerd met de zwangerschap. Hoop zo dat alles goed mag blijven gaan @ angelica, meissie wat lees ik nu toch weer ( slaat vanuit hier een arm om je heen ) ik ben gewoon sprakeloos @ ikhebjelief, helaas welkom op dit topic. Ik zal me ook even voorstellen. Mijn naam is Mariska 23 jaar en ik ben de persoon die dit topic is gestart. In juni 2008 zijn mijn man en ik begonnen voor een kleine maar steeds zonder resultaat. Uiteindelijk doorverwezen naar de gyn en daar aan de Clomid gegaan. Mijn eisprong was niet zoals het hoort. In januari dit jaar teste ik voor het eerst positief, na 19 maanden bezig te zijn. Zoals je ziet aan mijn banner is 12 dagen geleden onze kleine wereldwonder Jasper geboren, die op dit moment ligt te slapen op mijn borst. Ik hoop dat dit je een positieve kijk kan geven op alles wat je meemaakt. Liefs
skatjuh, moppie hoe gaat het met jullie? Morgen weet ik meer, hou je op de hoogte. Voor mij lijkt het net alsof ik dit niet mee maak. Heel vaag. Voel me best zwanger moet ik zeggen. Ik hoop dat ik nu wel 1 op 1000000000000 ben ik bij al mijn zwangershcappen ook geweest, maar dan op een negatieve manier, ik probeer positief te blijven
meissie vind het echt knap van je dat je zo positief kan blijven. Je bent zo ongelooflijk sterk en ik hoop dat je dat zelf ook doorhebt. Hier gaat het wel goed. Vandaag de eerste dag echt alleen met de kleine en het gaat wel goed geloof ik. Hij ligt nu lekker te slapen. Het enige is dat hij heel erg veel spuugt na de voeding, gister ook weer en stond toen echt met de tranen in m`n ogen. Helaas kunnen we er momenteel weinig tegen doen, alleen maar dingen uitproberen om het te verminderen. Hij is namelijk nogal gulzig en schrokt zijn fles dus naar binnen. Maar goed we hebben alles voor hem over dus dan maakt het allemaal niet uit. Liefs
He skatjuh, lastig dat Jasper zoveel spuugt. En zielig om te zien Geef je borstvoeding of flesvoeding?