goedemiddag allemaal nou tot op heden nog geen duivels te zien. Wat ik natuurlijk erg fijn vind. misschien heel stom maar kreeg vanacht n rare droom. Heb zelf 6 katten en ben egt n kattenliefhebster, en nu droomde ik over katten die n kleintje kregen. Wat denken jullie, zou t wat betekenen?
Echt heel fijn om te horen dat het natuurlijk kan zo na 2 jaar. Heel fijn dat je dat ons laat weten! Dank je wel. Ook Fioontje, fijn om van jou te horen dat het in ronde 18 is gelukt, at geeft mij echt nog hoop! Skatjuh, ik vind het toch wel heel erg spannend worden nu voor je hoor. Ik blijf lezen hoe het met je gaat. Ik zelf voel niks verder. Zal wel gewoon ongie worden straks..
@ 123 ik ga ook voor jou duimen hoor, en natuurlijk voor mezelf weet iemand hier trouwens of je temp veranderd voor dat je ongesteld word. Word ie dan lager of misschien juist hoger?
@shareeza; bedankt voor je reactie! maakt dat dus niet uit met die 8 uur van tevoren? ik lees dat her en der op het internet. De gyn zei er niks over maar ik begon me dat naderhand af te vragen en dus op het net te zoeken. Jij hebt dit dus al gedaan? Was het na 1 keer oke en hoefde je de volgende testen niet te doen? of moest je vaker komen... ik ben heel benieuwd waar het nou bij ons aan ligt..tot nu toe nog niks kunnen vinden. MIsschien hier wel aan! Daarna nog een afspraak voor een HSG en volgens mij ben ik dan klaar met de vooronderzoeken...dan kan ik toch over op de behandeling zelf? Ohhh..ik ben niet echt een geduldig tiepje...niks voor mij dit. Al besef ik ook dat ik hier heel veel van leer....:-S
@ Shareeza....ik je niet maar ik vind je en enorme schat.je raakt de juiste snaar voor mij. Werd gewoon emo tijdens het lezen van je bericht. Ik ken niemand in mijn omgeving die in hetzelfdeverhaal zit of heeft gezeten...ze zijn er vast maar net als ikzelf praten zij er kennelijk niet open over. Ik heb me voor mijn gevoel altijd heel veel aangepast aan de mensen in mijn omgeving...dus ja die kraamvisite's..de dolgelukkige verhalen van collega's die net vader geworden zijn steeds weer aan te moeten horen en mee-blij zijn voor ze...proberen niet te kijken naar die foto van die baby die ze groots op hun bureaublad hebben gezet...(en hij weet van mijn issue maar het lijkt wel alsof ie het helemaal vergeten is...hij kan toch wel ietsje temperen?? maar ik vraag het maar niet...wellicht te egocentrisch van me?)..blij zijn voor mijns schoonzus maar haar ondertussen toch ook willen vermijden...etc etc. Ik blijf toch ook continue denken aan andermans gevoelens en me daaraan aanpassen. Maar ik word hier steeds bozer om....waarom niet eens een keer IK die voor zichzelf opkotm en bepaalde keuzes maakt die in haar eigen belang zijn. Jij gaat naar een haptonoom...ik doe dat soort dingen (nog) niet...maar ik merk wel dat ik goed voor mezelf moet zorgen wil ik niet hier teveel in meegesleurd worden...Ik zoek ook die afleiding...merk ook dat ik veel samen met vriend wil zijn..anderen zouden namelijk zomaar die vraag stellen..ik ben ten slotte al bijna 31. Dus jullie zijn nu zover..of IUI of IVF. was je laatste onderzoek dan ook het HSG? Wat hoop je..IUI of IVF. Soms zeg ik wel eens...doe maar gelijk OVF..slagingspercentage daarvan ligt hoger en dan wil ik ook meteen het liefst een tweeling! hoef ik niet nog een keer het risico te lopen dat ik hier door heen moet....ben benieuwd hoe jij hier in staat. Groetjes Esmee
@ charmedknorrie; heftig is het allemaal he. maar wel superfijn dat je werk zo goed reageert en je deze ruimte geeft. En wat een mooi gedichtje..ik ga hem even kopiëren en in Word zetten wil m graag bewaren.. @ fioontje..dank voor je positieve verhaal! Doet me goed!! @ Skatjuh; wauw spannend! Je durft er niet teveel aan te dneken maar het gaat toch vast de hele dag door je hoofd..zal het wel? Zal het niet?? Als je ongie wordt gaat de temperatuur omlaag..als je zwanger bent blijft ie lekker hoog Hoe is de temp nu bij jou dan??
vanmorgen was ie 37,2 en idd de vorige keer dat k ongie werd, ging me temp een stuk omlaag. Wist alleen niet of dat er wat mee te maken had
nee k ga egt nie testen, tuurlijk zit de hoop wel in m`n hoofd maar k wil n extra teleurstelling voorkomen. En wat geld besparen, heb al aardig wat geld uitgegeven aan testen eerder. k hou t al n aantal maanden vol om niet te testen, als ik woensdag of donderdag nog nie ongie ben moet k naar t zh. Ben ik zwanger dan zie k t daar wel aan de echo. Heb k gelijk zekerheid.
en veel plezier met je klusweekend ( het is hier ook klusweekend maar dan op de echte manier, verven en alles hihi )
Wel spannend, Skatjuh. Jullie klussen dus op een andere wijze. Ik heb hier ook nog iets om te verven.
Hoi allemaal, Mijn man en ik zijn nu aankomend december 4 jaar bezig voor een kleine. Ik snap het wel dat het voor iedereen frustrerend is als je graag zwanger wilt worden. OOk al ben je een half jaar bezig. Ik wens iedereen het gewoon toe. Liefs Riv.
en trouwens waarschijnlijk ff n dom vraagje ( schaam ) als je klust met je man en hij komt klaar, voel je dat dan ook? tot deze maand voelde ik nooit dat hij in mij klaarkwam zeg maar en nu voelde ik het wel. Ben ik nu raar of zijn er meer die dit kennen?
@skatjuh, de ene keer voel ik het wel andere keer niet.. weet niet hoe dat komt! succes met verven, moeten wij ook nog doen.. wij moeten dubbelop klussen! hahah! @ riv, inderdaad ook al ben je half jaar bezig.. maar 4 jaar.. hebben jullie al veel dingen geprobeerd, ziekenhuis enzo?
Hoi Hoi, Ja we hebben van alles al gehad in het zh. Alle onderzoeken hebben we al gehad. Buik/kijkoperatie. Er is niks aan de hand. Mijn man heeft topzaad. Dus ik weet niet wat het nou is. We hebben nu de 4e iui gehad. Ik kan volgende week testen,' Succes ermee,. Liefs Riv.
hey dames, ik moet ff wat kwijt. Gaat niet zozeer over t zwanger worden op zich maar moet t van m`n hart. Jullie weten allemaal hoe t is om de daad te doen gewoon omdat t moet op dat moment. Verplicht klussen vind ik niet egt n succes maar soms moet t gewoon. Nu zit k met n `probleem` ik heb helemaal geen behoefte eraan om `het` te doen. heb er op t moment ruzie over met mijn man. Ik voel me er egt ook ongelooflijk k$# door. Ik weet niet hoe t komt en volgens mij is t ook nie normaal maar ik zou zo een paar maand zonder kunnen. Dat is voor mij geen probleem. Het is altijd heel fijn als ik vrij met mijn man, tog heb ik er niet zo vaak zin in. ik weet niet wat ik tegen hem moet zeggen op t moment, of moet doen. Ik schaam me egt ongelooflijk. ik weet dit is niet te plek om dit te bespreken maar dit gaat makkelijker dan face to face sorry hiervoor
Hey meis das helemaal niet gek hoor. Helemaal nu met zoveel getover aan je lijf wat niet wil. ik denk wel dat dat voor een man lastig te begrijpen is. Maar soms zit t zo nou eenmaal in elkaar. Ik heb daar toevallig vanmiddag een heel gesprek met een vriendin van me over gehad. Die is niet bezig voor een kleintje maar heeft een grote cyste op haar eierstok en heeft nu ook al bijna twee maanden geen zin .... ik denk dat vrouwen gewoon veel meer in de bovenkamer goed moet zitten voor zin. Dus je bent niet raar het is alleen wel onwijs lastig
maar het is bij mij niet alleen de laatste tijd, toen we net wat kregen ging het er wild aan toe zeg maar. Sinds al n hele tijd heb k er weinig behoefte meer aan, het komt gewoon vaak voor dat we maar 1 keer of 2 keer in de maand sex hebben. Mijn man heeft daar wel vaker zin in ( logisch ook ) en begon er net over, dat ik zo weinig zin heb. En dat is weer over gegaan in dodelijke stilte, ik weet gewoon niet wat ik erop moet zeggen. T enige wat k kan zeggen is ja je hebt gelijk, ik wil ook nooit. Maar daar schieten we ook niet veel mee op. krijg haast t idee dat k me maar moet laten nakijken. Ik voel me gewoon n slechte vrouw, dit zijn wel redenen waarneer n man vreemd zou gaan. heb daar gewoon angst voor