dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door skatjuh87, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    Hey Skatjeuh, nou ik heb het omgekeerde probleem eigenlijk. Een schat van een vent, maar hij heeft niet veel zin in sex. Waar ik normaal toch minstens elke dag, of om de dag zou willen sexen, is het bij hem 1 keer op de week of 1 keer op de 2 weken. Hij wordt ook steeds boos als ik daar iets van zei, en superdefensief.
    Ik zei em al dat de kansen om zwanger te worden kleiner worden als we niet elke kans benutten om te sexen, maar het baat niet. De dokter schrok er ook van, en zei dat het niet normaal was voor een koppel met een kinderwens om een sexleven te hebben op zo een laag pitje.
    Ik heb mij er ondertussen al volledig bij neergelegd, het is enorm pijnlijk voor mijn ego, want ik voelde me vroeger altijd een sexy aantrekkelijke en zelfzekere vrouw.
    Vorige maand zijn we met mijn ouders op vakantie geweest, naar een plaats waar geen tv was. En plots had meneer wel interesse in sex. Elke dag bijna. En toen was ik zwanger. Nu zijn we terug thuis, mijn bloeding van de miskraam is al 3 dagen geleden gestopt en hij weet het maar er gebeurt niets. Hij zit s'avonds voor de tv tot hij in een coma geraakt en dan sleept hij zichzelf naar bed. Ik vind het echt jammer en begin boos te worden op de tv, soms fantaseer ik ervan om dat ding van de 8e verdieping naar beneden te gooien. :p

2. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    @yasmine, dat is de andere kant inderdaad! wat verschrikkelijk van je miskraam! dikke knuffel!

@skatjuh: je bent echt niet de enige!!!!!!!!!!!!!!!!!! als het verplicht wordt, dan heb ik ook minder zin hoor.. en er zijn veel vrouwen die 2x per maand genoeg vinden.. nou dat is toch niet erg? als je het tegen je zin in gaat doen, dan lukt het zeker niet! het is alleen wel lastig als je zwanger wilt worden.. misschien moet je aangeven wat jij lekker vindt en dat je dan wel wilt?
    sterkte ermee,
    liefs elisa

3. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey dames
    @yasmine dat is idd erg vervelend als ze alleen maar oog hebben voor de tv, mijn man heeft dat ook. Je kan m egt voor alles uitmaken als de tv aanstaat want hij hoort me tog nie hihi

ik heb gister ff goed met m`n man gepraat en hij begrijpt me ook wel. Door alle onderzoeken en al dat soort dingen niet zoveel zin meer hebben is irritant maar wel te begrijpen.
    en mannen hebben zowiezo meestal n hoger libido. t zal vast wel weer terug komen als de spanning er wat af is met alle onderzoeken.
    hopelijk zijn die er straks niet meer als t raak is, ben namelijk nog steeds nie ongesteld. de hoop begint steeds groter te worden

4. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    far far away land
    Wanneer ga je testen? xxxx

5. skatjuh87

ik ga niet testen, als ik woensdag of donderdag nog nie ongesteld ben moet k t zh opbellen. ik heb namelijk medicijnen gekregen om n bloeding op te wekken en juist die blijft nu weg hihi.
    Ik ben bang dat als ik nu ga testen en hij is neg. ik een teleurstelling krijg en verdrietig ben. Word ik dan nog steeds nie ongesteld dan komt de hoop weer. word ik dan ongesteld komt de klap dubbel en dwars. Maar het word op t moment wel moeilijker hoor om t nie te doen

6. hunkie

hunkie Lid

10 dec 2008
    47
    0
    6
    algemeen medewerker
    bergen op zoom
    Hoi Dames,

Ik herken het probleem van geen zin hebben, alleen ligt dat dus ook aan mijn vriend.
    Ik wil ook elke dag het liefst maar hij niet.
    Toen we elkaar net konden hadden we de meest fantastische seks,nu nog wel maar veel minder.
    Ik twijfel nu ook aan me zelf...
    En daarbij komt natuurlijk ook het feit dat ik het rond mijn eisprong het meeste wil.
    Gelukkig heeft mijn vriend het niet echt door wanneer ik mijn eisprong heeft want bij mannen werkt dat niet vrijen onder druk.
    Wij zijn nog maar een jaar samen (ook al ben ik al zo lang bezig maar dat was met mijn ex vriend, niet denken huh die wisselt gewoon effe van vriend maar de liefde kwam op mijn pad (jeugdliefde) dit was zo sterk dat we nooit aan veilig seksen hebben gedaan en gelijk begonnen zijn om zwanger proberen te raken, dit heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat het niet lukt bij mij) maar goed we zijn nog maar een jaar samen en de seks wordt al duidelijk minder...Wat moet dat over 30 jaar????? hihi dan wil ik denk nog wel elke dag....

@ skatjuh... ik duim zo voor je

xus lonneke (lon)

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He skatjuh, ik duim ook zo voor je.

Bij ons wat het sex ook in het begin veel beter. Nu wordt het ook veel minder. Kan het niet zo zijn, dat we zo bezig zijn met het zwanger worden, dat het plezier langzaam minder wordt, dat we er onbewust mee bezig zijn om zwanger te worden en dat we het niet voor het plezier doen?

Bij ons is het probleem geweest, dat het niet lukte ( bij mijn man). Ik keek elke dag in mijn agenda en zei, ja nu moeten we en hierdoor lukte het niet.
    Nu vertel ik niets meer en ik doe net alsof ik echt bijna elke dag zin heb en hij trapt erin ook.;)

8. skatjuh87

bedankt dames, voor jullie steun. ik hoop zo dat t bij mij ook es raak is, na 16 maand ben ik ook wel es aan de beurt.
    jullie natuurlijk ook hoor.
    begin alleen wel steeds meer zin te krijgen om tog n test te doen. Ben alleen ZO bang voor de uitkomst

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Diep adem halen, Skatjuh. Ik hoop dat de ongi snel door zal breken.

Met jou denken (bijna) alle meiden dat ze nu eindelijk weleens zwanger mogen raken. Er zijn meiden bij die al 3 of 4 jaar bezig zijn. Dan valt mijn 2 jaar nog wel mee. Al vinden wij het nu ook wel genoeg.;)

10. skatjuh87

@ timon
    eerlijk gezegd hoop ik niet dat de ongie doorbreekt, maar natuurlijk dat ik zwanger ben. Maar tis of ongesteld of zwanger, dat er tussenin hangen hoeft van mij niet

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Solly! Natuurlijk moet het dan zwanger zijn zijn! Ik ben even kwijt hoe lang je nu nog moet wachten.

12. skatjuh87

kijk m`n banner

13. Imation

Imation Niet meer actief

@ skatjuh

Ik hoop voor je dat je zwanger bent!!!

14. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    hebben jullie over een weekje nog plek voor iemand????;)

15. skatjuh87

welkom sylcor

16. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    skatjuh hoop voor je dat het raak is zie je bent al 5 dagen overtijd heb je wel al eens getest dan?
    liefs

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Skatjuh, als ik wil tikken dan zie ik geen banner.;) Toch erg spannend.

18. skatjuh87

ik ben dus 5 dagen overtijd vandaag ( en de dag is al zowat voorbij )
    heb nog geen test gedaan, ga dit ook niet doen. Als ik woensdag nog nie ongie ben moet k t zh opbellen en dan maken ze waarschijnlijk een echo. Ben ik zwanger dan zullen ze het dan vast wel zien

19. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    far far away land
    Hey skatjeuh, nog 1 dagje en je weet meer...Ik ben zo nieuwsgierig, ik hoop echt dat het raak is. Sterk van je dat je niet wil testen, maar misschien beter zo, om alle potentiele desillusies te vermijden.

Welk medicijnen had je moeten nemen om de ongesteldheid op te wekken misschien? Ik wil eens wat googlen erover.

xx

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He skatjuh, Ik hoop dat je je al wat beter voelt en ik hoop zo, dat je morgen een positieve test hebt.

Angilla, hoe gaat het met jou?

Fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina