dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door skatjuh87, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

goedemorgen dames, nou hier nog steeds geen rode ellende maar mijn temperatuur was wel ineens heel laag vanmorgen. Was 36.6
    ik heb duphaston gebruikt om een bloeding op te wekken ( ik heb idd ook al gegoogled ) hihi

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    is temperatuur echt van belang?
    Ik zit nu op 18 van mijn cyclus en hij wordt steeds hoger, ik begon met 35.2 zit nu op 36.1.

Skatjuh, Ik hoop zo dat het goed komt

3. 123

123 Niet meer actief

Skatjuh, ik wil je even heel veel succes wensen morgen in het ziekenhuis! Deel je vreugde of verdriet en wij zullen je steunen!

4. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    skatjuh! succes morgen! hoop zo op goed nieuws voor jou
    knuff elisa

5. Esmeee

Esmeee Lid

16 okt 2009
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemaal skatjuh...stel je eens voor dat je morgen zwanger blijkt te zijn! zou geweldig zijn...al kloppen je pendels dan voor geen meter he? ;) we wachten het af!

Nog precies een week en dan heb ik mijn eerste samenlevingstest..denk er best veel aan maar kan er verder weinig mee natuurlijk...ach het is meer het feit dat het zover is gekomen dat ik deze onderzoeken moet ondergaan. Maar dat herkennen jullie allemaal vast als geen ander.

Verder heb ik het allemaal weer wat weggestopt en merk dat ik met goede moed weer verder ga. De dag dat je ongesteld wordt zijn voor mij echt de zwaarste dagen tijdens dit traject. telkens weer die teleurstelling en echt..ik zie het dan ook even niet meer zitten en denk ontzettend negatief. Voek me dan ook heel alleen...maar dan zo rind dag 3 ebt het weer weg...evenals mijn ongesteldheid ;) en dan begint de moed weer te komen.

Ik heb dankzij het leuke nieuwe liedje van K3 wel besloten dat ik ons kindje helemaal volprop met K3 liedjes zodat ik lekker gelegitimeerd mee kan blèren.

God wat hoop ik snel op een kleintje in mijn buik. Lijkt me echt zo geweldig. Ik hoop dat we dit snel allemaal mogen voelen meiden!!

Fijne avond nog!

6. skatjuh87

hey dames, vind het echt heel erg fijn dat jullie me zo steunen. Er is nog niemand in onze buurt die weet dat ik zoveel overtijd ben na het slikken van medicijnen dus als ik zwanger blijk te zijn is het echt een verrassing. Tot nu toe is er nog niks te zien maar de vorige keer dat mijn temp ineens erg laag werd, werd ik de volgende dag ongesteld. Hopelijk niet natuurlijk maar wat ik eerder al es heb gezegd. Ik wil of ongesteld worden of zwanger zijn. Dat er tussenin hangen vind ik helemaal niks.

IK HOOP T ZO

7. skatjuh87

dames, de wachttijd is om ben ik bang.
    Ik had voor de zekerheid een tampon ingedaan omdat ik even wegmoest en toen ik hem eruit haalde zat er wat bloed aan. Niet veel maar wel wat.

sorry voor de details

8. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Balen meis......maar goed dat je volgehouden hebt en geen test hebt gedaan. Maar dan kan je nu wel met de Clomid beginnen is tenminste weer een stapje verder.....Maar goed t blijft K*&(&^*&*&&**E

*hele dikke knuf*

9. skatjuh87

t rare is gewoon, ik voel me helemaal nie ongesteld. Normaal gesproken heb ik veel last van m`n buik maar dat zal vast nog wel komen

10. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Misschien wel misschien niet das gewoon t irri van dit soort dingen en eigenlijk wil je niet dat t doorzet maar eigenlijk ook wel.....morgen iig dokter hoe laat??? Dan heb je tenminste echt duidelijkheid wie weet dat dat ook wel scheelt.

11. skatjuh87

k moest alleen t zh opbellen als ik niet ongesteld zou worden. Nu hoeft dat dus niet en heb ik dus ook geen afspraak

12. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    oh ok ik dacht dat je sowieso een afspraak had....mmm...dan hoop ik dat t zo voor jou gewoon duidelijk wordt want ik weet dat als t niet is zoals je normaal ongi bent dat je dan toch spoken in je hoofd blijft houden (tenminste bij mij zo)

13. skatjuh87

ik kan er nu weinig meer van denken, de buikpijn zal vast nog wel komen. Ze zeggen geen bloed geeft moed maar nu is er wel bloed dus ist hopeloos. M`n man weet t nog nie eens. heb zo`n zin om te janken maar t komt gewoon nie. Ik had er stiekem tog heel erg op gehoopt ondankt dat de kans zo klein was. 6 dagen overtijd na het gebruik van speciale medicijnen om ongesteld te worden. We hadden zelfs al nagedacht over hoe we t de anderen zouden gaan vertellen. Misschien allemaal erg voorbarig maar de hoop was zo enorm gewoon.

Ik wil nu ook eens aan de beurt zijn

14. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ik snap je helemaal meis. Die tranen gaan ook vast nog wel komen en dan moet je ze ook lekker laten komen. Maar ooit zou ook jij je wondertje in je armen moeten kunnen houden! Heel veel sterkte meissie

15. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    BTW heb je trouwens gezien dat we vlak bij elkaar wonen en op dezelfde dag hebben geregistreerd...sinds wanneer zijn jullie bezig zou wel toevallig zijn als dat ook gelijk loopt..)

16. skatjuh87

nu je t zegt, ik zie t idd.

maar nee dat is niet gelijk. Wij zijn juni 2008 begonnen en dus 3 maand langer bezig dan jullie

17. skatjuh87

maar meiden k ga slapen. ben er morgen weer

18. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Wij zijn sinds half aug 2008 bezig.....wel toevallig hoor...hopelijk gaan we 2010 dan ook samen zwanger in...ik hoop het...

19. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    trusten ik ga ook slapen

20. elisa83

elisa83 Bekend lid

15 feb 2009
    773
    0
    0
    skatjuh heeft de bloeding doorgezet? want misschien was het oud bloed..... hoop dat het niet doorgezet heeft en dat je naar zh kan.. sterkte!
    liefs elisa

Deel Deze Pagina