dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door skatjuh87, 22 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ben het helemaal eens met je saskia

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Skatje wat goed gefeliciteerd.

Zijn jullie allemaal bezig met tempen? sinds ik daar mee begonnen ben slaap ik zo slecht, omdat ik het tempen zo spannend vind. Ik hoop elke dag dat hij hoog blijft (klinkt zo stom) Helaas heb ik al last van de bekende krampen.
    Hoe proberen jullie daar ermee om te gaan?

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83

Ik ben in ronde 9 begonnen met tempen, maar kon er niet mee omgaan. Was zo bezig met zwanger worden en dat tempen maakte het veel erger. Mijn temp ging maar niet omhoog en op dag 20 heb ik mijn lijst vol woede verscheurd :)
    Vorige ronde ben ik weer begonnen. Zat wat lekkerder in mijn velletje en dacht: nu kan ik het wel. Op dag 23 ging mijn temp omhoog. Late eisprong dus. Dag 35 werd ik ongi, LF van 12 dagen is niet zo heel verkeerd. Enige nadeel is dat ik op dag 29 al last van bruinverlies kreeg :( Dat is bij mij helaas de laatste 5 rondes ongeveer telkens zo... een week bruinverlies en dan pas ongi... grrrrrrrrrrrrr :x
    Maar nu weet ik wel dat mijn temp hoog blijft tijdens het bruinverlies en dat stelt me enigszins gerust.
    Ik temp nu ook nog omdat ik het wel fijn vind om inzicht in mijn cyclus te hebben.

4. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    wij zitten nu in maand 12 dus wij gaan ook de 1 jaar tegemoet :((((

waar ik mij op dit moment aan erger zijn dames die snel zwanger zijn en die weten dat je al langer bezig bent dit recht in je gezicht blaffen als of je er voor moet schamen of zo dat het wat langer duurt ???? dit bedoel ik niet op deze site maar meer in mijn omgeving,, ba vind het echt niet leuk

ben blij voor iedereen hoe snel het gaat of hoe lang het duurt, maar op dit moment erger ik mij daar dood aan.

heee zo dat is er uit :)

xxxxjes bolly

5. liekes25

liekes25 Nieuw lid

25 okt 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!
    Zit nu al in ronde 15, maar nog helemaal niks.... :(
    Groetjes

6. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zitten ook in ronde 19zitten sinds deze maand in de mmm
    liefs

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Bah, ellende allemaal hè :(
    Ik heb mannetje om kwart voor 8 voor het ziekenhuis afgezet om zijn spulletje in te leveren. Nu is het wachten op de uitslag. Als het goed is krijgen we die heel erg snel. Ik heb een heel slecht voorgevoel eigenlijk... kan er niks aan doen, maar ik heb echt het idee dat het heel slecht is :(

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Goedemorgen Saskia,

Ik loop bij de fa(wij zijn bij ronde 28 geloof ik) en van haar moet ik gaan beginnen met tempen.
    Ik heb alleen geen flauw idee, hoe het werkt.
    Ik zit nu op cyclus dag 24 en hij is nog steeds hoog.
    Mijn cyclus ziet er als volgt uit:
    dag 2 ben ik begonnen.35.9 , 35.4 , 35.6 , 35.7 , 35.9 , 35.9 , 35.6 , 35.2 , 35.6 , 35.6 , 35.6 , 35.6 35.6 , 35.4 , 35.4 en op dag 17 van mijn cyclus is hij omhoog gegaan naar 36 , 36.1 , 36.4 , 36.2 , 36.3 , 36.2 en vanmorgen 36.3.
    Ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet lezen, het enige weet ik dat hij hoog moet blijven.

Groetjes

9. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Klinkt helemaal niet stom ik heb dat ook. toen ik begon met tempen vond ik het alleen maar fijn om inzicht in mijn cyclus te krijgen en ook om te zien dat dat iig 'klopt' .
    Ik merk nu ook dat ik af en toe heel zenuwachting kan zijn en er slecht door slaap soms, als ik mijn ei verwacht omdat ik bang ben dat ik hem niet op de juiste dag zie als ik telang of tekort slaap (is nog nooit gebeurd dat ik heb dan toch niet vindt ;)
    En ja vooral na mijn ei en helemaal dag 12-13-14, ja elke ochtend is toch eigenlijk weer een klein beetje een zwangerschaptest. Ik heb nog elke maand duidelijk gezien dat ik ongesteld ga worden.
    Ik heb deze keer om te proberen daar niet zo mee bezich te zijn een briefje naast mijn bed gelegd waar ik mijn temp bij houd ipv het op FF in te vullen. Alsof ik nu niet weet dat ik op 7 dpo zit en mijn temp (ja op dag 7 wat wil je) nog hoog is ;) :) Aahaha ... zucht

Heb je veel aan he ;)

10. 123

123 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

skatjuh ik wil je eerst even feliciteren met je baan. Heel erg fijn voor jou dat je eindelijk weer wat geluk hebt!

Wij zijn vanmorgen naar de HA geweest, gesprekje gehad en nu moeten we een afspraak maken voor het potje in te leveren en een afspraak maken met de gyn. Oooh, zo spannend vind ik het. Word er helemaal nerveus van!

11. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Ik temp ook sinds de cyclussen terug. Normaal heb ik een temp van 36.3 iets in die geest en nu steeds 36.8
    Mijn NOD is rond 1 of 2 november.
    Ben dus erg benieuwd.. weet niet of ik van me temp uit kan gaan...

12. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    spreek je een beetje redelijk Engels, dan kun je deze site eens lezen, staat echt heel veel info http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php
    Daar kun je ook een grafiekje aanmaken dat is veel makkelijker aflezen dan een rijtje temperaturen.
    Als op dag 17 je temp omhoog is gegaan heb je op dag 16 (waarsschijnlijk, is bij jou wel heel duidelijk eigenlijk) je eisprong gehad. Je cyclus is deze maand dus waarschijnlijk ong 30 dagen. (16+14) je temp zal nu hoog blijven tot je weer ongesteld gaat worden (als je niet zwanger bent natuurlijk) op dag 28-29-30 zal je temp dan weer gaan zakken. als op dag 30 je temp nog steeds hoog is kan je een testje wagen.

Je temp curve ziet er netjes uit, je hebt een duidelijke verhoging, dat is al mooi

13. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik hoop dat je goed nieuws krijgt Sakia

14. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @ Saskia: Jemig spannend zeg.Wij hebben nooit sperma moeten inleveren, ze hebben dat toen eens onderzocht tijdens een cyclus. Via inwendige echo, monstertje genomen en onder de microscoop bekeken. We hebben het zelf mogen zien haha. Wel aparte gewaarwording.

@Mime: Hoeveel dagen gaat je temp omlaag voor je NOD?

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Dat lijkt me ook heel apart. Zou dat best wel willen zien :)
    Mijn temp ging de laatste keer 1 dag voor mijn ongi omlaag.

16. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey meiden
    hier ook iemand die elke morgen netjes tempt. ik ben er ondertussen eigenlijk al aan gewend. Ben er sinds anderhalve maand mee bezig, sinds we in de mmm zitten eigenlijk. Daaraan is ook te zien dat ik geen eisprong heb ( in ieder geval deze ronde niet )
    mijn tempgrafiek gaat aan 1 stuk door op en neer dus blijft niet hoog bij mij.

thnx voor de felicitaties, was ook wel heel erg blij maar kreeg toen iets te horen wat niet helemaal fijn was dus moet t eerst ff uitzoeken. Hopelijk blijft t goed nieuws.
    kussie

17. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ja wat saskia ook zegt 1 dag voor je NOD is een beetje standaard maar het kan ook een dagje eerder gebeuren of zelfs pas op de dag dat je ongesteld wordt.
    Ook kan het zijn dat je temp nadat je ongi geworden bent weer even omhoog schiet maar dat betekend niets

18. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @ Mime & Saskia: Owkee.. ja ik temp elke ochtend, zit nu op cyclusdag 20 en ben op dag 10 naar het ziekenhuis geweest voor een echo, toen was er een eitje van 17-18 mm en kregen we het klusadvies. Op dag 14 weer naar het ziekenhuis geweest, toen zat er een soort van eitje van 25 mm!!!, maar je kon op de echo zien dat de eisprong was geweest, je ziet dan een wit spoortje bij het baarmoederslijmvlies en soort vocht rondom eierstok.

Het is nu maar afwachten.

19. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    @Renieta hoe groot hoort een eitje eigenlijk te zijn, heb echt geen idee? Ik heb ook mijn NOD op 2 november, kunnen we 'fijn' samen wachten :)

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mime, thanks! Ik ben gelijk lid geworden van die site. Gelukkig spreek ik Engels:D. Ik heb wel wat aan de verhaaltjes. Ik zeg ook tegen mezelf, dat als ik wakker ligt er toch niets aan kan veranderen, maar toch blijf je wakker.;)

Saskia, Succes met de uitslag, ik hoop dat je goed nieuws krijgt.

Deel Deze Pagina