@Mime: Nou normaal gesproken springt een eitje als hij zo'n 18-20 mm is. Maar doordat ik hormonen slik ( clomidtabletten, hoogste dosering), kunnen eitjes groter worden worden voordat ze springen. Het is bij mij haast geen cyclus gelijk.. Maar we kunnen inderdaad samen op het wachtbankje gaan zitten & hopen dat wij mama mogen worden in 2010.
ik hoor nu de grootte van de eitjes, jeetje zeg egt groot. Die van mij waren maar 10 mm ofzoiets. Vandaar dat ik waarschijnlijk ook geen eisprong heb gehad natuurlijk
@Skautjuh: Nee kan wel hoor, je kunt pas vanaf 10 mm van een eitje gespreken, eigenlijk heet het een eiblaasje.
oke maar mijn eitjes groeiden niet genoeg, heb ik begrepen. Ik had mijn eisprong al moeten hebben toen ze die 10 mm hadden gemeten. deze maand eerste keer clomid en dan moeten ze t weer meten. Pff al dat gedoe steeds, word er egt moe van
Ik ben al 2 jaar met clomid bezig. Mijn hele verhaal staat wel op me site: www.liefbabietje.babysite.nl
jeetje renieta wat n verhaal en heb m nog nie eens helemaal gelezen. Wel vreemd dat jij steeds op dag 10 moest komen bij de gyn. Ik heb net n afspraak gemaakt en moet tussen dag 25 en 33 langskomen. vreemd
Ja tis zeker een heel verhaal, hebben een heftig jaar achter de rug met die 3 miskramen. Maar ja thats life Ow en waarom moet jij pas op dag 25 komen? heb je zo'n lange cyclus?
ik heb werkelijk geen idee, heb een erg onregelmatige cyclus, verschild tussen de 30 en 47 dagen ik moet 13 november terugkomen ( en ja tis op n vrijdag ) en dan gaan ze mijn eitjes meten. dan zit ik op dag 25
Owkee dan denk ik inderdaad dat het te maken heeft met je onregelmatige cyclus. Ze zullen wel willen weten hoe het precies zit en misschien dat ze je cyclus meer kunnen gaan regelen zeg maar. Ik moest eerst altijd op dag 13-15 naar het ziekenhuis, maar de laatste 2 cyclussen was er op dag 10 al een heel groot eitje en begon me lichaam eindelijk eens via de boekjes te werken. Dus daarom moet ik nu al op dag 10 komen omdat de gyn. niet te laat wil zijn. Hoelang zijn jullie nu bezig en word je uitjezelf gewoon ongesteld of?
Owkee, ja ik werd niet uit mezelf ongesteld en dat was dus ook de reden waarom we zijn doorgestuurd naar de gynaecoloog en daar kwam bij mij dus pco uit.
dat heb ik idd niet, wij weten nie egt wat er aan de hand is. We kregen eerst te horen ( van de ha ) dat mijn man zulk slecht zaad had dat we niet op n normale manier zwanger konden worden. afspraak gemaakt bij de gyn voor n behandeling. krijgen we te horen dat er helemaal niks aan de hand was. Zijn zaad was boven gemiddeld ( ze keken naar dezelfde uitslagen ) tja en nu word ik maar ff onder de loep genomen. nu eerste keer proberen met clomid, vanaf donderdag flink aan de klus, en dan maar zien
Owkee wat stom zeg van de HA. Maar ja, even goed onder de loep is vervelend maar ook wel weer goed. Zo weet je straks wel hoe alles zit. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan bij jullie. Hebben ze ook wat gezegd over het klussen?
niet zozeer, alleen dat het nu handig is om vanaf dag 10 en dan om de dag voor zolang we willen. in ieder geval een aardige tijd natuurlijk om de kans te verhogen, maar ik weet niet wanneer ik eventueel mijn eisprong heb, als die al komt
dat is ook m`n bedoeling wel, gewoon om de dag klussen ( word maar zin maken dan, t verplichte nummertje vind ik egt helemaal niks ) tempen doe ik ook al, moet van de gyn. zit steeds rond de 37.0 dus hopelijk zie ik zometeen n mooie stijging
Ja ik weet wat het is... en is soms echt vreselijk.. maar ja, dan denk je maar weer waarvoor je het doet
dat doe ik idd ook. Kan ook niet anders want dan is er geen fun meer aan, voor mijn man ook niet. t word gewoon weer n spannende tijd maar dat hebben we al 16 maand, dus is ook niks nieuws. hopelijk krijgt nessy met haar pendel gelijk en hou ik in november n positieve test in m`n handen. dan duik ik letterlijk op t dak om t eruit te schreeuwen hihi
Haha maak je dan ff foto van het moment? Op het dak Nee gekheid, ik hoop ook volgende week een positieve test te krijgen, maar ga er niet vanuit.
ik zal voor je gaan duimen, ennuh je leest wel in t nieuws dak er af ben gevallen hihi. dak is best hoog en heb ongelooflijke hoogtevrees hihi dus zal t wel bezwijken dan en niet meer weten wat k zou zeggen. laat k tog maar met beide benen op de vloer blijven. maar mijn duimen draaien al rond voor je