dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by skatjuh87, Sep 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Thnx ontzettend lief van je, en zal het nieuws in de gaten houden ;)

2. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Het betekend dat je op de 17 de dag je eisprong heb gehad en hij gaat pas weer dalen zodra je je menstruatie heb. dus over een week precies heb je je menstruatie

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Thanks angilla, Mijn cyclus verschilt tussen 23 en 35 dagen.
    Ik hoop, het eigenlijk vrijdag al te weten. Mijn nichtje wordt 2 en ik ga zaterdag heel veel zwangere buiken en pasgeboren babies zien.
    Helaas heb ik al sinds dag 18 al last van krampen.:(

4. Sandra81

Sandra81 Lid

Oct 26, 2009
    20
    0
    0
    dietiste en kapster
    Halsteren
    hey meiden,

ik ben nieuw hier op het forum. mag ik meekletsen met jullie?
    ik weet dat het als nieuweling niet makkelijk is om in een nieuw groeje te komen maar wil met meiden meekletsen die ook al zolang zwanger willen worden.

Ik ga nu ronde 13 in. Word een beetje moedeloos. Het is ook eigenlijk onze laatste maand en dan lassen we een half jaar pauze in ivm onze bruiloft.

Juist omdat het de laatste maand is zoek ik een beetje steun.

liefs Sandra

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Welkom Sandra. Klets maar gewoon mee hoor. Zwaar proces hè, zwanger worden? Vooral als het tegen zit.

@ all, ik moet ff iets kwijt. Ik word helemaal chagrijnig van dat topic dochterwens!!! Ik zou er eigenlijk niet op moeten reageren, maar kan het niet laten. Daar wordt serieus gesproken over nog een kindje omdat ze een dochter wil en ze nu 3 zonen heeft en er wordt zelfs gesproken over een kliniek die hiervoor zou kunnen zorgen en over mogelijkheden om kansen te vergroten :(:(:(
    Een voorkeur ok, maar dit gaat wel erg ver... een kindje willen omdat je een meisje wil en dan op wat voor manier.
    Dat kan er bij mij echt niet in...
    Wat een oneerlijke wereld is dit zeg!!!!! :x:x:x

6. Sandra81

Sandra81 Lid

Oct 26, 2009
    20
    0
    0
    dietiste en kapster
    Halsteren
    @Saskia, dank je. het is niet het makkelijkste proces nee. En ik weet verdorie dat het kan. Ik heb zelf een zoontje van bijna 2 en 2x een mk gehad in het verleden en mijn vriend heeft 3 gezonde zonen. En nu willen we samen een kindje en nu lukt het niet!

En ik snap je frustratie absoluut over dat topic. Ik had het ook al zien staan en met verbazing gelezen.

Ik heb eens in de 2 weken een huis vol jongens in de leeftijd van 2 tot 12 jaar. En natuurlijk zou het helemaal gaaf zijn als we zwanger raken en het zou een meisje zijn. God wat zou dat kind verwend worden! maar dat zou het net zo goed worden als het een jongetje zou zijn.

Waarom de natuur tarten?

Ik ken iemand die was zwanger en heeft de hele zwangerschap geroepen als het een meisje is laat ik het adopteren...Nou ik was om te spuien!!! Doe toch eens ff normaal. Wees blij dat je kinderen kan krijgen. is niet voor iedereen zo makkelijk.

Liefs Sandra

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Sandra, ik ben blij dat iemand het tenminste begrijpt :):):) Ik voel het precies zoals jij het schrijft.

Dat is inderdaad frustrerend zeg! Was je bij je eerdere zwangerschap snel zwanger?
    En die mk's die je hebt gehad, was dat met je huidige vriend?

8. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Pffff vreselijk inderdaad dat topic over dochterwens.
    Het maakt ons totaal niet uit wat het zal worden, mocht ik ooit zwanger worden, ben allang dan al blij dat ik zwanger mag zijn, dat is opzich al een mega groot wonder en grote eer.
    Maar dat is mijn mening.

Welkom sandra, ik ben ook nieuw hier, ken hier eigenlijk nog niemand, lul wel wat mee haha :p
    Ik ben inmiddels al 3 jaar bezig waarvan 2 jaar in het ziekenhuis, bij mij is PCO geconstateerd.

9. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    @sandra81 ten 1ste welcom en ten 2de hopen dat je dan een wondertje heb met je trouwerij.Wanneer ben jij gestopt met de pil??? Zal wel tegen jel hele lichaam zijn om geen kinderen te maken terwijl je al een tijdje bezig bent en dan straks weer van voor af aan gaan beginnen.Vind het wel knap hoor

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @Sas, heb bij dat topic volgens mij de eerste paar berichten gelezen en daarna niet meer, sommige topics heb ik gewoon echt geen zin meer in om uberhaupt te openen

11. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Mijn zus heeft een dochter en een zoontje en ze hebben allebij wel wat.Een dochter hebben is weer leuk om haar haartjes te doen en zij doet het nu graag bij mij.alleen ze kunnen aardig kattig zijn hoor.En een zoontje is weer leuk want je kan er zo verliefd op worden.En dan ja ze zijn over het algemeen wat trager dan de vrouwen.

Maar ik hoop dat ik een Gezond kindje kan krijgen dat is mijn grootste wens

12. Sandra81

Sandra81 Lid

Oct 26, 2009
    20
    0
    0
    dietiste en kapster
    Halsteren
    @renieta, wat is precies PCO? Ik heb het wel eens gehoord maar het is me wat ontschoten eigenlijk. het scheelt dat ik niet alleen nieuw ben hihi. 2 jaar meid. pff wat is het leven soms oneerlijk!

@Saskia, de eerste zwangerschap was door mijn spiraal heen, die was gaan zakken, huisarts zei dat kan geen kwaad en het is niet veel dus maak je geen zorgen. ik was toen alleen, mijn relatie was net 2 weken over.
    De mk's waren toen ik 18 en 19 was. Dus alweer 10 jaar geleden ongeveer (snik) en waren ook niet gepland. Ik zat nog op school en woonde thuis. Maar oh zo welkom.
    Mijn huidige vriend is niet de vader van mijn zoontje. Wij hebben elkaar een week voor mijn bevalling voor het eerst gezien. Hij is vanaf het moment van bevallen niet meer weg gegaan. Nu willen we dus graag samen een kindje en lukt het niet...grrrrr!

Jij hebt een lange cyclus he Saskia, wat ik kan zien aan je handtekening. Dat lijkt me moeilijk. Ik heb een cyclus van spot on 26 dagen (give or take a few). Dat korte vind ik wel fijn. Aan de andere kant twijfel ik soms of het niet TE kort is...Terwijl het een normale cyclus is zegen ze..

Je gaat vanalles zoeken.

Liefs

13. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Sandra81: PCO komt veel voor bij mensen met overgewicht. Ik word niet uitmezelf ongesteld en heb dan dus ook geen eisprong.
    Maar het is allemaal erg moeilijk uit te leggen, beste kun je het even op google intoetsen als je het wilt weten :D

14. Sandra81

Sandra81 Lid

Oct 26, 2009
    20
    0
    0
    dietiste en kapster
    Halsteren
    @Angilla, thx. bij mij is 8 december 2008 de spiraal verwijdert.
    Mijn vriend zegt gewoon elke maand, dat dat dwarsliggertje gewoon wacht tot we netjes getrouwd zijn :p Ik hoop het!!

Liefs

15. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    @ sandra81 heeft hij al zijn zaad nagekeken want jij kan toch zwanger worden.Heb jij niet je vraag tekens

16. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik ben vorig jaar aug gestopt met de pil met de hoop dat als me man en ik trouwen dat ik dan zwanger was maar helaas op 20-10-08 helaas niet zwanger en tot op heden nog steeds niet.Loop nu bij de gyneacoloog en 2 nov is me 2de keer en dan krijg ik de uislag op mijn man z;n zaad kwalitieit

17. Sandra81

Sandra81 Lid

Oct 26, 2009
    20
    0
    0
    dietiste en kapster
    Halsteren
    Zal ik doen Renieta :D
    maar zover je me nu verteld is dat erg frustrerend. heb je dat altijd al gehad?

Soms denk ik zeur niet zo, je kan kinderen krijgen en het gaat...Wees gelukkig met het kindje wat je al hebt. Zeker als ik dan bv lees over pco of een langere cyclus of wat voor voorbeeld dan ook. Dan mag ik gelukkig zijn. maar als de wens er is ja... dan wil je gewoon. het liefst gisteren. :D

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Jeetje Sandra, wat een verhaal! 3x ongepland zwanger geraakt en nu bewust voor gekozen en dan lukt het niet. Wat vreemd en oneerlijk zeg!

Mijn cyclus is een paar dagen langer dan gemiddeld, maar de huisarts vond het gewoon normaal eigenlijk. Ik heb mijn eisprong wat later, want mijn LF (tijd tussen ei en menstruatie) is maar 12 dagen. Het is wel vervelend omdat telkens lang moet wachten tot je kunt testen of totdat je ongi wordt. Maar het meest vervelende vind ik dat ik bruinverlies heb zo'n 5 dagen voor mijn menstruatie :x maar ook daar keek mijn huisarts niet raar van op, terwijl ik me daar best zorgen om maak.

19. Sandra81

Sandra81 Lid

Oct 26, 2009
    20
    0
    0
    dietiste en kapster
    Halsteren
    Angilla, mijn vriend wil pas na een jaar kijken of er iets mis is. Dat hadden we van te voren af gesproken. Zeker heb ik mijn vraagtekens. maar hij heeft ook al 3 gezonde zonen. Dus hij kan ook kinderen krijgen. Dus naar ons idee moet het iets anders zijn. Straks in onze "pauze" gaan we naar de dokter...Kijken of er meer is.

Ik hooop dat 2 november goed nieuws brengt voor jullie. Mag ondertussen tijd worden toch?

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Heel verstandig, dat zou ik ook eens moeten leren *zucht*

Share This Page