dames die langer bezig zijn dan 1 jaar

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by skatjuh87, Sep 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandra81

Sandra81 Lid

Oct 26, 2009
    20
    0
    0
    dietiste en kapster
    Halsteren
    hey meiden, ik heb het erg druk vandaag en voel me belabberd...

Vandaag opgestaan met alle griepsverschijnselen behalve hoge koorts en hoesten. maar mijn vriendin is van de week bij me langs geweest en nu is er gister bij haar in het dorp een meisje van 16 overleden aan de mex griep dus ik neem ff geen risico's en schud geen handjes en loop al de hele dag met m'n coltrui voor m'n mond.

Ik ga weer gauw verder!!

Fijne dag!!

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    wanneer krijgen jullie al de kriebels om te testen? Ik heb ze nu al. :)

3. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey meiden

t is al n tijdje geleden gezegd maar k ken ook t verhaal van op vakantie gaan en dan zwanger terugkomen. Mijn man en ik waren 2 maand geleden een weekendje weggeweest en toen we terugkwamen zeiden vrienden tzelfde. Maar ja dat was nie zo. De 3 keer dat ik met mijn man weg ben geweest was ik of de hele tijd ongesteld, of ziek. (heb je dus niet egt zin in klussen )

Maar gezellig dat er zoveel meiden meekletsen

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb er zo'n hekel aan:

Meid, je moet het loslaten, dan ben je zo zwanger!

Yeah right, als het echt zo makkelijk was dan was er veel minder vergrijzing in dit land.

5. Sandra81

Sandra81 Lid

Oct 26, 2009
    20
    0
    0
    dietiste en kapster
    Halsteren
    @angelica, mijn ongesteldheid is net weg hihi, dus denk eerst nog even aan klussen :) Mijn NOD is pas 16 november...Een wee k voor mijn verjaardag...Zou mooi zijn om dan iedereen een jaar na het starten te kunnen vertellen dat ik zwanger ben :D

skatjuh en liesben. Het is verschrikkelijk als dat soort dingen gezegd worden. Laat het los...ga op vakantie...neem een hond...volgende maand zul je zien, dan is het jouw maand (NOT!!), nou volgende maand dan...oh misschien volgende maand??? Pffff Laat ons met rust met domme opmerkingen, misschien gaat het dan wat sneller, dan hebben we meer tijd om met onze man door te brengen of om naar de gyn te gaan...Ipv dat domme geneuzel aan te horen...
    De enige van wie ik het kan hebben is mijn vriendin, die meent wat ze zegt en kijkt net zo met me uit naar de NOD...

Liefs

6. Sandra81

Sandra81 Lid

Oct 26, 2009
    20
    0
    0
    dietiste en kapster
    Halsteren
    hey skatjuh, ik zie trouwens dat je uit lelystad komt...Daar komt mijn vriend vandaan...zijn 3 kinderen wonen daar nog. grappig zeg :D

7. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    hoi dames, hier is de ongi doorgebroken 3 dagen te vroeg:( ik baal verschrikkelijk.....bah bah bah

8. charmedknorrie

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    sorry voor de enorme toevoeging aan het gesprek maar t moest er gewoon ff uit.

9. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

balen meis, dan maar weer gaan hopen voor de volgende maand ( ik weet daar heb je nu niet zoveel aan )

en ja ik woon in lelystad, zo zie je maar, de wereld is echt klein

10. charmedknorrie

Feb 3, 2009
    3,538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Dank je en ja hopen blijven we nog steeds doen, maar tis gewoon zo lastig ondertussen maar das voor iedereen hier denk ik zo...

Ik had gewoon zo gehoopt dat t nog voor de HSG raak zou zijn zodat ik die foto niet zou hoeven, ben gewoon zo bang voor dat mijn eileiders dicht zitten....

11. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Als je naar de dokter gaat vraag dan om een samenlevings test. Misschien accepteerd jou lichaam zijn sperma niet en wijst tie het af.

12. elisa83

elisa83 Bekend lid

Feb 15, 2009
    773
    0
    0
    ik heb vrijdag NOD, op mijn verjaardag!
    voel me zoooooooooo anders dan normaal. misselijk, borsten doen zo'n pijn!! en ben mega moe! zal allemaal wel door het andere weer komen, zeg ik dan maar! maar zou liefst vandaag willen testen. omdat zaterdag vrjaardag vier, hebben we gezegd als er niets is, testen we zondag of later........

we hadden met huisarts afgesproken dat we in januari terug zouden komen als wij dat wilden voor doorverwijzing, maar enk als nu niet raak is, dat we nu gaan!!!

knuff voor iedereen
    x elisa

13. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Spannend meid.
    Ik heb ook zere (.)(.),vooral als k koud heb ofzo... en ben mega moe.. en zeurderig gevoel in onderbuik, gauw vol met eten.
    Durf nergens vanuit te gaan.. te bang dat niet zo is en ik mezelf gek maak.

14. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Hier nog een, ik heb maandag pas mijn NOD maar begin sinds vandaag toch wel weer het gevoel te krijgen dat ik zit te wachten. Ergens heel hopevol ergens toch best wel bang om weer teleurgeteld te worden.

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Ik had met mijn vent afgesproken dat we tot het einde van het jaar heel hard zouden gaan oefenen en als het dan nog niet lukt ook in januari naar de ha te gaan. Zit er sinds vandaag toch ook wel heel hard over te denken om nu al te gaan al het nu weer niet raak mag zijn.

16. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Trouwens meiden, ik hoop echt dat jullie symptomen iets moois betekenen. Wel knap Elisa als het je lukt om extra lang te wachten.

17. elisa83

elisa83 Bekend lid

Feb 15, 2009
    773
    0
    0
    haha zal wel moeten! al teveel getest en teon was het negatief!!!
    hoelang zijn jullie al bezig mime?

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, de laatste dagen duren altijd zo lang, voordat je kan testen. Ik had last van allerlei kwaaltjes en nu heb ik nergens meer last van. hoe kun je jezelf gek maken.

Ik hoorde vandaag van me zus dat ze begonnen is voor een 2de, ik dacht dat ze al bezig waren, kennelijk niet....... druk wordt toch hoger........... De vorige keer was ze al zwanger alleen al door het kijken naar haar man pfff

Elise vind het zo knap je gewoon kunt wachten, ik denk dat ik voor vrijdag al getest heb.:)

19. angilla

angilla Bekend lid

May 16, 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik zal voor je duimen hier hoor meid

20. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050