Ja idd ik was al in je profiel gekeken, maar zie daar niets. Ik was even de uitleg van hoe je het linkje moet plaatsen aan het zoeken, maar dat heb je dus niet meer nodig. Maareh even 'to the point': ziet er nog mooi uit. Heb je dat vaker dat je temp. een tijdje na je ei nog extra omhoog gaat, dan kan een goed teken zijn he Maar dat wist je zelf ook vast wel
Je hebt een mooie tempcurve zeg! Een goed teken Ik hoop dat ie zo hoog blijft, nog een week of 37 aub...
Welkom Renske, heel herkenbaar wat je vertelt. Ik moet zelf ha nog gaan bellen maar er zijn hier genoeg meiden die je meer kunnen vertellen. Veel succes maandag.
Mijn temp ligt normaal rond 35.9 hij is nooit hoog geweest. Ik hoop echt dat het goed is. Alleen de test was negatief vandaag, volgens mijn man was het te vroeg om te testen
Ja dat denk ik ook hoor eigenlijk op dag 14 dpo pas, dat is echt nog vier nachtjes slapen Ik moet er nog 5, helpt dat . Vast niet
@Angelica: Moeilijk is dat he om te wachten met testen.. liefste deed ik dat nu ook al. Moet nog 6 dagen wachten en ben het wachten nu eigenlijk al wel zat.. maar ja. @All: Kunnen ze trouwens via bloedonderzoek ook voor je NOD al zien of je zwanger bent?
Slecht meiden, hééél slecht. Ben in tranen uitgebarsten op mijn werk, gelukkig ben ik vandaag met 1 collega. Maar 4 miljoen zaadjes en het merendeel is dood. Het levende zaad is enorm slecht, traag en snel dood. Manlief wordt doorgestuurd naar de uroloog. Ben gebroken, kapot en zeer verdrietig. Ik denk dat ik maar af ga sluiten hier en naar huis ga Zwanger worden lijkt erg ver weg...
hey saskia, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg K voor jullie zeg! kan me voorstellen dat het ff rauw op je dak valt! sterkte! Mime, wij 1,5 jaar bezig nu. onze ouders weten het en wat goede vrienden en mijn broers. de mensen 'verwachten' het van ons. 1 vriendin vroeg ook steeds 'en, en, en' toen heb ik ook vrinedelijk gezegd dat ik dat niet wilde!!! nog steeds misselijk hieer. ineens onwijze buik en hoofdpijn en toen weer weg.. snappen julie het?!
hey saskia was dit de eerste test van je vriend of is het zaad al vaker getest? het kan namelijk zijn dat bij een 2e test hele andere uitslagen komen. Ik zal voor je hopen dat dit het geval is liefs
Dit was de eerste keer. Hopelijk is het een tweede keer beter, maar top zal het niet worden. Nu was het gewoon echt dramatisch slecht.
dames mag ik jullie om hulp vragen? Er is bij mij thuis op t moment veel aan de hand, elke keer weer gaat er iets fout. Is er iets opgelost gaat er wel weer wat fout. Ik begin t zo zat te raken. Al het gedoe begint mijn man en mij uit elkaar te drijven en ik weet niet meer hoe ik het moet oplossen. Mijn ideeen zijn echt op. Op dit moment heb ik weer ruzie met hem, hij komt namelijk 5 uur later thuis dan normaal en is te lui om me dat even te vertellen. Ik schrok me de tering toen ik thuis kwam en hij er nog niet was, en de telefoon niet opnam. Ik ben ongelooflijk boos op hem geworden omdat ik me gewoon zorgen maakte. Ben ik nou overdreven geweest?? sorry meiden maar ik begin echt radeloos te raken
ik snap dat je je zorgen maakt, skatjuh, maar ik denk dat je met hem moet praten! klinkt misschien cliche, maar het is wel zo! het hele zwanger worden gebeuren kan hem toch mer raken dan dat hij wil toegeven... probeer hem te vragen wat er is... sterkte liefs elisa