hey dames tranen ook op mijn verjaardag, helaas niet van geluk. ben ongesteld geworden! ben blij dat ik niet getest heb maandag ga ik huisarts bellen en wil doorverwijzing! kuss elisa
Hallo iedereen, Wil even me ei kwijt hier. Heb namelijk constant ruzie met me man omdat de zenuwen door me lijf schieten.Hoor namelijk maandag de uitslag. Ben nu wel erg nerveus en bang voor de uitslag
@ Angilla; niet leuk dat de spanningen oplopen nu. Is je man ook zenuwachtig? Misschien moeten jullie even samen zenuwen, schelden, gillen, alles roepen wat je voelt tegen elkaar en dan proberen af te sluiten en wat anders gaan doen. KLinkt heel logisch en ik weet het, dat is het niet maar mij helpt het soms om me even helemaal over te geven aan wat ik voel, denk, wil schreeuwen en zeggen, dan ben ik het kwijt en kan ik weer even doorgaan. @ Elisa; Elisa meis wat een baaldag voor jou gisteren! Wij weten met z'n allen hier hoe k## het is op de dag dat je ongesteld word. Dan kan je niemand hebben, dan is alles zo k##. Je mag verdrietig en boos zijn! Ga maandag maar de huisarts bellen. Dat had ik ook gedaan toen ik vorige week ongesteld werd, was weer zo teleurgesteld en heb meteen de huisarts gebeld. Dat vond ik enorm eng maar was ook opgelucht. Nu moeten we maandag potje inleveren en moet ik bellen met de fertiliteitspoli om een afspraak te maken. Dat heb ik overigens nog niet gedaan. @Angilla; wat spannend voor jullie, donderdag gesprek over IUI. Is dat een informatiegesprek? veel succes! @Saskia; hoe is het gegaan met je ouders? Wij hebben deze week ook aan onze familie vertelt wat ons de laatste tijd bezig houdt. Ik merk dat ik het fijn vind dat het allemaal niet meer zo geheim hoeft te zijn. Wij hebben nu ook dat als vrienden erover beginnen, dan zijn we daar gewoon eerlijk over. Dan krijgen we tenminste (hopen we) begrip en geen irritante rotvragen. Voelt voor mij veel fijner zo. Ik zeg er wel bij dat ik niet iedere maand wil horen 'en, ben je ongesteld geworden'? @Karagoz; jeetje wat erg dat je haar zovele uitvalt! Duimen voor jou dat je zwanger bent meid. @Skatjuh; hoe gaat het met je? Las ik nou dat de baan niet is doorgegaan? Wat ontzettend vervelend voor je zeg! Hoe gaat het met de clomid? Heb je er last van? Met mij gaat het wel goed. Vole me meer opgelucht nu we stappen hebben ondernomen en nu familie weet wat ons bezig houdt. We gaan deze maand maar gewoon verder met waar we mee bezig zijn. Volgende week potje inleveren pppffff ik vind dat toch zo eng... de uitslag dan he. Potje vullen zal geen probleem worden
hallo dames, hier gaat t weer wat beter. Het is idd nog niet zeker of de baan doorgaat maar we zijn van alles aan het doen om het goed te laten gaan. Ik heb wel even een vraagje aan meiden die bekent zijn met Clomid. Ik slik sinds deze maand Clomid 50mg ( heb maandagavond de laatste pil gehad ) sinds ik gestopt ben hiermee heb ik ongelooflijk last van opvliegers. Ik ben normaal echt een kouwkleum en nu krijg ik het ineens uit het niets bloedheet, echt zo erg dat het zweet overal staat. Een paar minuten later is het weer over en krijg ik het weer koud. Is iemand bekend hiermee? word er knettergek van
hoi skatje, ik gebruik ook clomid,en heb ook last van opvliegers. maar ook heeeeel erg last van stemmingswisselingen :-S dat vond ik het allerergste!! vooral omdat ik erg depri werd. Sterkte ermee en ik hoop dat het snel raak is!!! XXX
oke k ben dus nie de enige. Ik hoop natuurlijk ook dat t snel raak is, en voor jou ook. Ik zie dat je overtijd bent, heb je al getest?
ja ik heb al getest,maar het is nog niet heel duidelijk,maar opzich wel een streepje. (Zie album ) maar we wachten af hoop ook voor je dat het snel raak is (en ook voor mezelf) want het is niet altijd een pretje om clomid en provera te slikken voor je gemoedsrust
Balen meid! Ik weet hoe het voelt, helaas. Ik had de vorige keer ook goede hoop en dat was ook mijn laatste keer voordat ik de mmm in ging... Sterkte!
Ze waren pas heel erg laat thuis, maar we wilden het wel graag nu vertellen omdat dat eigenlijk de enige mogelijkheid was dit weekend. Het was moeilijk om te vertellen, had ik eigenlijk niet verwacht. Ik deel namelijk heel erg veel met mijn ouders, voor met mijn moeder. Maar toch schoot ik wel even vol. Mijn ouders stelden veel vragen en hebben ons getroost. We hebben een grote steun aan hun. Het is niet leuk om te vertellen, maar ze zijn al vanaf het begin af aan op de hoogte, dus dat scheelde wel. Het kwam niet uit de lucht gevallen voor ze.
He Elise, Dat is idd zwaar k... Succes bij de huisarts Angilla, sterkte en ik zal voor goed nieuws duimen. 123, Ja het is en info gesprek en we gaan deze maand er ook gelijk mee beginnen. He Saskia, Gelukkig kun je goed met je ouders hierover praten. Mijn vader vertelde gisteren dat een kind krijgen niet het belangrijkste van de wereld is en dat ik normaal moet doen tegen mijn vriendin, want als er is iets mis gaat dan ga ik me van de rest van mijn leven schuldig voelen. Mijn vader vindt dat ik me niet te druk moet maken.:x Ze staan altijd voor me klaar en kan normaal heel goed met ze praten, maar hier doen ze zo moeilijk over.
@Angelica: Jemig is ook heftig zeg. Ik kan er met me moeder opzich wel over praten, veel mensen in mijn omgeving zeggen toch wel gauw van, ahh je moet er niet zo mee bezig zijn en jullie tijd komt heus wel... Is allemaal leuk bedoeld, maar je hebt er niks aan. Heb je wel vriendinnen waar je goed mee kunt praten?
@123 : dank voor je bericht! ja was eg shit! maar weet je wat het rare is? had dus eigenlijk 1 prop bloed. vrijdag op zaterdagnacht niets. zaterdag overdag niets, eind van de dag wat donker bloed (sorry voor details) en tot nu toe, zondag begin van de middag, niets!!! vanmorgen test gedaan maar die was negatief.. erg apart dit allemaal!!! morgen ga ik bellen!! xx
Dat is zeker apart ja, zou het ook niet een innestelingsbloeding kunnen zijn? Laat je ff weten morgen? ben benieuwd.
daarom had ik dus zwangerschapstest gedaan vanmorgen maar die is negatief heb nog steeds zere en grote borsten en misselijk... het is allemaal gewoon zo apart.. word gek van mijn eigen lichaam. liever ongesteld dan dit zeg maar!!! sorry als ik zeur.....
Je zeurt helemaal niet hoor, is toch logisch dat je daar gek van word. Ik zou precies hetzelfde hebben. Ik heb dus 3 miskramen gehad, maar ik test pas heel laat na me NOD enigszins positief. Dus wie weet meid, bel je de huisarts morgen?
ow wat erg 3 miskramen!!! hoe lang zijn jullie al bezig? ja morgen huisarts bellen! donderdag gaan we lekker lang weekend weg, dus kunnen we ergens anders aan denken... morgen ga ik eerst bellen!
Wij zijn sinds sept 2007 in de medische molen en tja, in me onderschrift staat wel hoe en wat. Lekker joh ff weekend weg, heerlijk even genieten samen.
mag ik ook met jullie meeschrijven? Ik ben Marjolein, sinds januari 2007 bezig met zwanger worden en tot nog toe geen zwangerschap. zijn sinds begin dit jaar in de mmm en gaan waarschijnlijk komend weekend onze 3e iui hebben (kan vrijdag zaterdag zondag maandag of dinsdag zijn, dat zullen we misschien dinsdag gaan horen!) Dus al wat maandjes bezig. heb wel gewoon iedere maand een eisprong en word dus ook iedere maand ongesteld. Groetjes marjolein
Hey Hallo, welkom hier, leuk dat je gaat meeschrijven, zal me ook even voorstellen ( ben ook vrij nieuw hier ). Ben renieta, bijna 25 jaar, woonachtig in friesland. In 2006 gestopt met de pil vanwege kinderwens. In september 2007 is er bij mij PCO geconstateerd en sinds januari 2008 zijn wij begonnen met provera, clomid en metformine. Inmiddels helaas sinds november 2008 3 miskramen gehad. Op dit moment met ronde 10 bezig, nu in afwachting tot dinsdag of ik ongestled word of niet.