He Marjolinos, Ik heb donderdag mijn gesprek voor IUI, spannend he allemaal. Wat was je eerste indruk?
@angelica, ik heb er inmiddels al 2 achter de rug. tot nu toe vind ik het wel mee vallen. het doet bij mij geen pijn of zo. ja de eendebek inbrengen vind ik vervelend, maar ja, als dat alles is! succes met je gesprek donderdag!
Kan best. Vorige cyclus was mijn ei pas op dag 22 en deze cyclus ineens op dag 12 al. Ik voelde het aan mijn buik, zag het aan mijn vruchtbaar slijm en aan mijn temperatuur.
Ik ga morgen denk ik even met onze gyn bellen. Ben er toch wat onzeker over....dan kunnen we blijven klussen maar als we dat op het verkeerde moment doen schiet het nog niet op natuurlijk.... Heb wel eens gehoord dat iemand een hele vroege of late eisprong had...je weet maar nooit
dank jullie wel voor de lieve reacties. We houden goede hoop dat het ooit nog goed komt, met of zonder (een beetje) hulp, maar het doet toch wel wat me je he
Nou, graag gedaan hoor! Daar zijn we toch voor he Nu hopen dat we met zn allen snel zwanger worden Het eeeeeuwige wachten.........
Ik vind dat tempen een duidelijk beeld geeft van mijn cyclus, elke dag tempen helpt niet bepaald als je probeerd 'er niet steeds mee bezig te zijn' maar ik vind het wel fijn dat ik mijn ei kan vinden en daardoor ook echt weet wanneer mijn NOD is. Ik hoop van harte dat november jullie maand gaat worden
hey mime ik moet morgen naar de huisarts, en het doet inderdaad wel wat met je.. ik kan best van mezelf zeggen dat ik mezelf niet, erg tegen alles aan t aanschoppen en manlief ziet steeds een huilende vrouw!!! ik ben best nerveus voor wat komen gaat! gelukkig donderdag lang weekend weg! xx
@elisa, dan heb je wel een mooi vooruitzicht. en je moet je niet zenuwachtig maken voor morgen. je zal waarschijnlijk een verwijzing krijgen naar de gyneacoloog of je man zal zijn kwakkie in moeten leveren.... alles komt goed!
thanx marjolinos, zo voelt het alleen niet dat het goed komt! ben ook grieperig, moe en onzeker over dat hele zwanger worden gedoe... maar goed, op tijd naar bed en komt morgen alles goed!!!! xxx
Dat had ik gelezen ja. Wat rot dat je er zo nerveus van wordt. Op dit moment ben ik wel heel emotioneel maar ik heb er op een of andere manier heb ik er echt vertrouwen in dat het goed gaat komen, misschien dat daar 'een beetje' hulp bij nodig is, maar als dat zo is dan liever vandaag dan morgen. Ik snap het wel hoor het is ook eng. Ik ben ook ooit even bang. Ik hoop dat het morgen een beetje mee gaat vallen en dat jullie vlug duidelijkheid mogen krijgen over hoe nu verder
hallo dames, 2010 word gewoon n supergoed jaar voor ons. ik voel t aan me water hihi voor mij is t nu al n stuk beter, ik heb definitely een nieuwe baan. Als gastouder voor 2 dagen in de week ( niet veel maar beter dan niks ) hopelijk word deze maand helemaal een goede maand voor me, trouwens als je je ei voelt door buikpijn blijft dit dan de hele dag aanhouden?